1
Skargi i Pochwały / Odp: Status Randoma!
« dnia: 18 Listopad 2023, 05:36:32 »Ja przez nich przestałem grać tu jak mnie ciągle ścigali zabijali na respach czy questach.Jakieś konkretne osoby?
WojownikBody69PL
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Ja przez nich przestałem grać tu jak mnie ciągle ścigali zabijali na respach czy questach.Jakieś konkretne osoby?
Osobiście jako random nie mam nic przeciwko temu że czasami wpadną po mnie wagonem na expa, natomiast boli to, że "my randomy" po długim czasie zbierania się na jakieś cięższe questy typu 4reb spell i wydawania tam EP oraz prosząc o pomoc innych doświadczonych graczy, żeby tego questa w ogóle ukończyć nagle jesteśmy zalurowani bez powodu przez gildie dominującą. Ciężko jest swoje postacie "ulepszać" gdy nawet nie można zdobyć jakiegoś lepszego eq czy spella, zwłaszcza że te więkoszość randomów nie przeszkadza nikomu innemu w grze :pPisałem na discordzie ostatnio, że jak jeszcze raz młody komuś zaluruje questa to ma po postaciach.
To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.
Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.
Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.
Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.
Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.
A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?
W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.
Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.
Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.
Questy sa do zrobienia, pozdrawiam
nagini juz nie przechodza przez sciane?
Tu Mrozu nie poprawil chyba nadal xd, nie wiem jak z questem na ten drugi nowy outfit i dream buty, bo raczej nie zapowiada sie na to na razie by ktos to mial zamiar robic xd
To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.
Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.
Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.
Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.
Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.
A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?
W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.
Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.
Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.
Questy sa do zrobienia, pozdrawiam
No tylko, że alko teraz mówisz, że obudziło to pvp i ludzi do grania, a w marcu jeszcze byłeś zdania, że ten status to do dupy jest, co tym razem miałeś na myśli? Bo zaraz się dowiem, że znowu to źle interpretuje i w sumie to Ty propsujesz status randoma![]()
wiekszego farmazoniarza od tego alkoholika nigdy nie spotkalem
A kto na koncie na forum twoim? Bo nie wiem z kim pisze , tropeheus sandał czy Ty?
No tylko, że alko teraz mówisz, że obudziło to pvp i ludzi do grania, a w marcu jeszcze byłeś zdania, że ten status to do dupy jest, co tym razem miałeś na myśli? Bo zaraz się dowiem, że znowu to źle interpretuje i w sumie to Ty propsujesz status randoma![]()
Tu macie na screenie co z niego może wylecieć, a jeżeli chodzi o zakresy itemów stackujących się to wyglądają tak:
rexia coin - od 100 do 200.
exp coin od 70 do 100.
upgrade +25 od 20 do 25.
booster od 20 do 30.
upgrade +30 od 15 do 20.
Proszę o info co byście wywalili (tylko nie przesadzajcie), a w itemach co się stackują jak byście zmienili zakres ile czego może wylecieć?
Można też coś dodać np vampire coiny, tylko w jakim zakresie?
Dobrze ze każdy wie ze jesteś bardzo szczerym chłopakiem przez co napewno sandał skłamał a Ty tak nie mówiłeś, tak samo jak nigdy na przegranych walkach Cię nie było, albo jak Twoje chary ktoś łapał to zły na nich był, a jak ktoś od nas był złapany albo walka wygrywana to omen w swoich kolorkach wlatuje, niektórzy maja taki sposób na życie, niektórzy inny, Ty kłamstwem próbujesz się wybielać zrobić z siebie nie wiadomo kogo a każdy wie ze jesteś największym farmazonem a ludzie z średnia iq szympansa ci przyklaskuja.
Jak chcesz popisać to pisz pw nie będę daremnie zaśmiecał tematu odpisując na twoje farmazony i wypociny
na was 20minut starczalo takie nie masz z czym polemizowac i ogolnie to bardzo mi przypominasz rudego z blok ekipy, taka sama jebana konfitura jak ty XD
to tylko znaczy ze 100% win bitka jak jest Omen esa randomie z foxhoudow.
Juz nie marnuj mojego czasu tymi farmazonami, bo ci koledzy cos napisali na pw oki? Potwierdzone info, ze masz 13 lat i wodoglowie
eh, 2k23 ludzie dalej myslą ze cos na nas wygrali, albo probuja cos udowodnic ze sa lepsi albo mocnejsi, jak jestes dobry nie musisz o tym gadac na kazdym kroku, a jak probujesz udawac dobrego gracza to pisz w co drugim temacie na forum ze jestes godmenem ziom, gl hf
jak was zjadalalismy i wysralismy dupa to kazdy siedzial cicho, tera jak nikt nie gra na otsie to kazdy mocny i kazdy dominator
przeczytalem twoj post przy ktorym musiales wylac z siebie duzo potu i odpowiedzialem na to co napisales ;p omen farmazionarz esa