Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - GxC

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
Propozycje / Odp: Propozycje Do Letniej Aktualizacji
« dnia: 04 Czerwiec 2023, 18:25:56 »
@Najt czemu quest makerzy np przestali grać ?. Pomagali Wam questy robić a jak wszedł 6 reb to zaczeliście ich gnoić a chłopom się nie chciało pilnować bota
co ty gadasz koles...
oni przestali grac bo im sie juz nie chcialo tutaj grac... ale dalej pierdol jakies farmazony ze ich zajechalismy jebana mydlino

faktem jest, ze ich zabijaliscie i to dosyc czesto jak czasami sobie na ostatnie zgony wchodzilem ale faktem tez jest ze ten gosc pierdoli glupoty, questmakerzy nie skonczyli gry przez was tylko tak jak napisal nyga xd


przyklad: po akcji z neflisem duzo osob u nas sie zniechecilo do jakiegokolwiek powrotu xd
zabijalismy jak nam sie wjebali na expa, albo jak nam kogos odjebali
lub jak ktoś od was chciał na zajętym eXpie poexpic xd

2
Propozycje / Odp: Propozycje Do Letniej Aktualizacji
« dnia: 04 Czerwiec 2023, 16:48:43 »
Tak tylko na tych no losach to robisz 5 razy mniej expa niż na normalnym respie. A te hh no loss to już wgle żenada. Teraz to nawet nie ma Ci kto qiesta na loście wybić więc o czym my tu gadamy xd
zawsze możesz chary kupić podpiąć wagon i czyścić

3
Propozycje / Odp: Propozycje Do Letniej Aktualizacji
« dnia: 04 Czerwiec 2023, 16:06:05 »
Nie ważne czy random wam matki wyzywa czy nie i tak jest zabijany x razy dziennie, Serwer stoi zbyt długo i taka prawda że jak random sobie wejdzie pograć to za tydzień wyjdzie z otsa bo go napierdalają a jest taka przepaść w postaciach, itemach i rebornach że i tak nie jest w stanie nic Wam zrobić :p
ogólnie jeżeli ktoś z statusem Cię zwyzywał/ zabił/ przeszkadzał to jak wysłałeś "białko" na niego do Mroza to albo ściągał z typa status albo dawał warna ( ostrzeżenie że next time ściąga status )

4
Propozycje / Odp: Propozycje Do Letniej Aktualizacji
« dnia: 04 Czerwiec 2023, 00:57:19 »
Mogli ludzie od Ciebie nie wbijać rsów :)
może skrypt na antyrsa podesłać?

5
Wpt Transform Quest [HADES]
goto:4160,203,7
goto:4166,202,7
goto:4172,202,7
goto:4182,204,7
goto:4182,210,7
goto:4181,216,7
goto:4180,222,7
goto:4180,228,7
goto:4180,234,7
goto:4181,240,7
goto:4181,246,7
goto:4184,252,7
goto:4190,253,7
goto:4196,253,7
goto:4202,253,7
goto:4208,252,7
goto:4212,246,7
goto:4211,240,7
goto:4217,236,7
goto:4223,236,7
goto:4229,235,7
goto:4235,235,7
goto:4241,236,7
goto:4247,235,7
goto:4253,235,7
goto:4259,235,7
goto:4265,235,7
goto:4271,235,7
goto:4277,236,7
goto:4283,237,7
goto:4284,243,7
goto:4284,249,7
goto:4284,255,7
goto:4289,261,7
goto:4293,267,7
goto:4295,273,7
goto:4299,279,7
goto:4305,281,7
goto:4308,275,7
goto:4311,269,7
goto:4316,263,7
goto:4322,264,7
goto:4328,267,7
goto:4334,269,7
goto:4334,263,7
goto:4334,257,7
goto:4333,251,7
goto:4333,245,7
goto:4333,239,7
goto:4333,233,7
goto:4329,227,7
goto:4323,221,7
goto:4321,215,7
goto:4322,209,7
goto:4321,203,7
goto:4321,197,7
goto:4324,191,7
goto:4328,185,7
goto:4328,179,7
goto:4329,173,7
goto:4330,167,7
goto:4331,161,7
goto:4330,155,7
goto:4328,149,7
goto:4327,143,7
goto:4327,137,7
goto:4327,131,7
goto:4324,125,7
goto:4321,119,7
goto:4316,113,7
goto:4310,110,7
goto:4304,106,7
goto:4298,104,7
goto:4292,100,7
goto:4286,97,7
goto:4281,91,7
goto:4276,85,7
goto:4271,79,7
goto:4268,73,7
goto:4263,67,7
goto:4257,64,7
goto:4251,62,7
goto:4245,61,7
goto:4251,57,7
goto:4257,57,7
goto:4263,57,7
goto:4269,60,7
goto:4275,65,7
goto:4276,71,7
goto:4279,77,7
goto:4284,83,7
goto:4290,89,7
goto:4296,94,7
goto:4302,97,7
goto:4308,101,7
goto:4314,103,7
goto:4320,107,7
goto:4326,113,7
goto:4331,119,7
goto:4333,125,7
goto:4335,131,7
goto:4337,137,7
goto:4336,143,7
goto:4337,149,7
goto:4336,155,7
goto:4337,161,7
goto:4336,167,7
goto:4336,173,7
goto:4336,179,7
goto:4336,185,7
goto:4334,191,7
goto:4330,197,7
goto:4329,203,7
goto:4328,209,7
goto:4334,214,7
goto:4340,214,7
config:{"useDelay":400,"mapClickDelay":100,"walkDelay":10,"ping":100,"ignoreFields":true,"skipBlocked":false,"mapClick":true}
extensions:[[
[

]
]]

6
Handel / [EQ] Sprzedam Dream Boots.
« dnia: 12 Kwiecień 2023, 13:54:39 »
Sprzedam Dream Boots, oferty proszę w postach niżej.

13:53 You see a Dream Boots (Arm:10000, protection all +8%).
It can only be wielded properly by players of level 650000 or higher of reborn 5 or higher.
It weighs 750.00 oz.
Protekcja od wszystkiego 8% + 10% max hp i mp oraz 5% wiecej obrazen

7
Poradniki / Odp: Bossy Hades
« dnia: 06 Kwiecień 2023, 22:39:25 »
Super poradnik  8)

8
Pytania i Problemy / Odp: OTC wieksza ilosc mc
« dnia: 01 Luty 2023, 12:41:34 »
Na charach które nie latają za mobkami, fps na sam dół, wyłącz w nich światło, i szukaj w procesach i na minimum.

9
Kosz / Odp: [OTClient v8] "Nowy" skrypt na kasyno.
« dnia: 07 Listopad 2022, 09:23:33 »
wyswietla mi sie X zamiast linku do pobrania, ktos cos wie ?
https://mrozuots.pl/index.php?topic=3367.0

10
Poradniki / Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« dnia: 27 Październik 2022, 21:44:36 »
SKRYPTY OTC

Więc najpierw jak dodajemy skrypty?

Odpalamy klienta, logujemy się na postać wybieramy wersję którą lubimy/przyzwyczailiśmy się użytkować (Cavebot_1.3/vBot_3.01/Vithrax_1.3)
w każdej wersji przechodzimy do zakładki Tools, następnie wybieramy:

Cavebot_1.3 - Ingame macro editor

vBot_3.01 - Ingame script editor

Vithrax_1.3 - Ingame hotkey editor


W to okienko wrzucamy skrypty. Jeżeli macie tam już jakiś swój skrypt, proponuje by nowe wrzucać przed niego ponieważ często gęsto zdarza się że skrypty z nieznanych źródeł nie są dobrze napisane bądź tylko brakuje im zakończenia w postaci end end). Co spowoduje wyskakiwanie okienka error, bądź nowy skrypt się nie pokaże.
Hold Target:

local oldTarget
macro(200, "hold target",  function()
    if g_game.isAttacking() then
        oldTarget = g_game.getAttackingCreature()
    end
    if (oldTarget and not g_game.isAttacking() and getDistanceBetween(pos(), oldTarget:getPosition()) <= 8) then
        g_game.attack(oldTarget)
    end
end)

Dużo lepsze i szybsze leczenie:

local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing",  function()
  if (hppercent() <= hpPercent) then
  say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "NAZWASPELLA", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)

Manasowanie:

local manaId = 3184
local manaPercent = 80
macro(200, "faster mana potting",  function()
  if (manapercent() <= manaPercent) then
    usewith(manaId, player)
  end
end)

Odnowa FWB (UWAGA KOSZTUJE 5DC)

macro(10000, "FWB",  function()     say("!fwb")   end)
Autofollow (dziury/tpki/drzwi/itd)

--Description: A macro to follow players through stairs, doors, ladders, sewer gates and some other things.
--A message error appears on the log, but other than that everything seems to run well... save for the eventual hiccups.
--ATTENTION: It might not work if multiple "use objects" that lead to different paths are near eachother.

Follow = macro(1000,"Follow",function()

nome = storage.followLeader
end)

UI.Label("Follow Player:")
addTextEdit("playerToFollow", storage.followLeader or "Heeey", function(widget, text)
    storage.followLeader = text
    target = tostring(text)
end)

nome = storage.followLeader
pos_p = player:getPosition()

p = getCreatureByName(nome)

onCreaturePositionChange(function(creature, newPos, oldPos)
    if Follow.isOn() then
   
        if creature:getName()==player:getName() and getCreatureByName(nome) == nil and newPos.z>oldPos.z then
       
            say('exani tera')
            for i = -1,1 do
              for j = -1,1 do
           
                local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                 g_game.use(useTile:getTopUseThing())
               
           
              end
            end
        end
        if creature:getName()==nome then
         
           
            if newPos==nil then
               
               
                lastPos = oldPos
               
                schedule(200,function()
                 autoWalk(oldPos)
                end)
               
                schedule(1000,function()
                    for i = -1,1 do
                      for j = -1,1 do
                   
                        local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                        g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                       
                   
                      end
                    end
                end)
           
           
            end
           
            if oldPos.z == newPos.z then
                   
                schedule(300,function()
                 local useTile = g_map.getTile({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
                 topThing = useTile:getTopThing()
               
                 if not useTile:isWalkable() then
                   use(topThing)
                 end
               
                end)
           
           
                autoWalk({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
            else
           
                lastPos = oldPos
                autoWalk(oldPos)
                for i = 1,6 do
                    schedule(i*200,function()
                      autoWalk(oldPos)
                   
                      if getDistanceBetween(pos(), oldPos) == 0 and (posz()>newPos.z and getCreatureByName(nome) == nil) then
                        say('exani tera')
                      end
                    end)
                end
                local useTile = g_map.getTile({x=newPos.x,y=newPos.y-1,z=oldPos.z})
                 g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                           
           
            end
         
       
        end
   
    end
end)

Skrypt na wędki (można również zrobić samemu poprzez autorecording w cavebocie)

https://mrozuots.pl/index.php?topic=2509.0[/center]


Zamiana cc na gn/ gn na dc:
Wchodzimy jak przy kasynie w edit/click here to open directory. Teraz w zależności z czego korzystamy

Cavebot: Wchodzimy w folder cavebot_1.3 i otwieramy plik tools.lua

Vithrax: Wchodzimy w folder vithrax_1.3 i otwieramy plik tools.lua

Vbot: Wchodzimy w folder vBot_3.01 , wchodzimy jeszcze raz w folder Vbot, i otwieramy plik tools.lua

W pliku szukamy linijki z local moneyIds = {3031, 3035} i dopisujemy tutaj 3043 i 3040 ma to wyglądać tak local moneyIds = {3031, 3035, 3043, 3040}
Cavebot: linijka 38
Vitrax: linijka 27
Vbot: linijka 4

Skrypt na Hold Mwall

local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Hold MWall'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Better Hold MWall', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
        useWith(3180, holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
      end
    end
  end
end)

Mwall infron of player SHIFT+F10

Cytuj
local key = "shift+f10" -- Hotkey to shoot mwall
local mwallId = 3180 -- Mwall ID
local squaresThreshold = 2 -- Amount of tiles to shoot infront of player

singlehotkey(key, "Mwall target", function()
  local target = g_game.getAttackingCreature()
  if target then
    local targetPos = target:getPosition()
    local targetDir = target:getDirection()
    local mwallTile
    if targetDir == 0 then -- north
      targetPos.y = targetPos.y - squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 1 then -- east
      targetPos.x = targetPos.x + squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 2 then -- south
      targetPos.y = targetPos.y + squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 3 then -- west
      targetPos.x = targetPos.x - squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    end
  end
end)

Wygodne i łatwe do ogarnięcia Sio friend

macro(100, "Sio Friend", function()
  local friend = getPlayerByName(storage.healFriend)   
  if friend and friend:getHealthPercent() < tonumber(storage.healFriendPercent) then
      say("Exura heal \"" .. storage.healFriend)
      delay(1000)
  end
end)
addLabel("sioname", "Player name:")
addTextEdit("healfriend", storage.healFriend or "", function(widget, text)   
  storage.healFriend = text
end)
addLabel("siopercent", "Heal Below %:")
addTextEdit("healfriendpercent", storage.healFriendPercent or "", function(widget, text)   
  storage.healFriendPercent = text
end)

Skrypt na mining:

https://mrozuots.pl/index.php?topic=4033.0

Skrypt na uhanie (Do wbijania achi polecam ustawić 101% wtedy cały czas używa)

macro(100, "Enable UH friend", nil, function()
  local healFriend = getCreatureByName(storage.uhFriend)
  if healFriend then
    local heal_player = healFriend:getName();
    if (heal_player == storage.uhFriend) then
      if (healFriend:getHealthPercent() < tonumber(storage.uhFriendPercent)) then
        useWith(3181, healFriend);
      end
    end
  end
end)
addLabel("uhname", "Player name:", warTab)
addTextEdit("uhfriend", storage.uhFriend or "", function(widget, text)   
  storage.uhFriend = text
end)
addLabel("uhpercent", "Heal Below %:", warTab)
addTextEdit("uhfriendpercent", storage.uhFriendPercent or "", function(widget, text)   
  storage.uhFriendPercent = text
end)

Skrypt na zbieranie z ziemi wykopanych scarab coinów by Mikelondiony
macro(100, "Search for Item", function()
  local z = posz()
  for _, tile in ipairs(g_map.getTiles(z)) do
    if z ~= posz() then return end
    if getDistanceBetween(pos(), tile:getPosition()) <= 7 then
      if tile:getTopLookThing():getId() == 3042 then
         g_game.move(tile:getTopLookThing(), {x = 65535, y=SlotBack, z=0}, tile:getTopLookThing():getCount())
      end
    end
  end
end)
Skrypt Alarm gdy pojawi się gracz na ekranie
macro(1000, "PlayeronScreen", function()
  for _, creature in ipairs(getSpectators()) do
    if creature:isPlayer() and not creature:isLocalPlayer() then
    isSafe = false;
    end
    if creature:isPlayer() and creature:isLocalPlayer() then
    isSafe = true;
    end
    if isSafe==false then
    playAlarm()
    delay(10000)
  end
end
end)


Skrypt na wyswietlanie prywatnych wiadomosci
[code]local height = 50
local widget = setupUI([[
Panel
  id: msgPanel
  height: 400
  width: 200
]], g_ui.getRootWidget())
 
onTalk(function(name, level, mode, text, channelId, pos)
    if (mode ~= 4) then return end
    local msgLabel = g_ui.loadUIFromString([[
Label
  color: #5ff7f7
  background-color: black
  opacity: 0.87
]], widget)
    msgLabel:setText(name .." ["..level.. "]: " .. text)
    msgLabel:setPosition({y = height, x = 10})
    if height > 210 then
        for msgIndex, message in ipairs(widget:getChildren()) do
            message:setPosition({y = message:getPosition().y - 13, x = 10})
            if (msgIndex == 1) then message:destroy() end
        end
    else
        height = height + 13
    end
end)


Skrypt na rzucanie runy w dany sqm przyciskiem PageUp.
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Rzuc tu Ava'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Rzucanie Ava Pageup', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing() then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3161", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)
Skrypt na zamiane elite amulet + lost amulet od danego %hp
local eq_manager = {
    {   
        hppcToEquip = 100, -- HP <= 100% (Default)
        eqToEquip = {
            {itemID = 9803, slot = SlotNeck}
        }
    },
    {   
        hppcToEquip = tonumber (storage.hppercent), -- HP <= 75%
        eqToEquip = {
            {itemID = 10198, slot = SlotNeck}
        }
    }
}


UI.Label("HP procenty")
addTextEdit("HP%", storage.hppercent or "75", function(widget, text)
storage.hppercent = text
end )
table.sort(eq_manager, function(a,b) return b.hppcToEquip > a.hppcToEquip end)
macro(500, "Zmiana amuletu", function()
    for k,v in pairs(eq_manager) do
        if hppercent() <= v.hppcToEquip then
            for i = 1, #v.eqToEquip do
                moveToSlot(v.eqToEquip[i].itemID, v.eqToEquip[i].slot)
            end
            break
        end
    end
end)
Skrypt na zamiane SHS/SMS od danego % many
local eq_manager = {
    {   
        mppcToEquip = 100, -- MP <= 100% (Default)
        eqToEquip = {
            {itemID = 3427, slot = SlotRight}
        }
    },
    {   
        mppcToEquip = tonumber (storage.mppercent), -- MP <= 75%
        eqToEquip = {
            {itemID =  3435, slot = SlotRight}
        }
    }
}


UI.Label("MP procenty")
addTextEdit("Mp%", storage.mppercent or "75", function(widget, text)
storage.mppercent = text
end )
table.sort(eq_manager, function(a,b) return b.mppcToEquip > a.mppcToEquip end)
macro(500, "Zmiana tarczy", function()
    for k,v in pairs(eq_manager) do
        if manapercent() <= v.mppcToEquip then
            for i = 1, #v.eqToEquip do
                moveToSlot(v.eqToEquip[i].itemID, v.eqToEquip[i].slot)
            end
            break
        end
    end
end)

Skrypt na wyłączenie target i cavebota, gdy mana spadnie poniżej x.
macro(100, "Toggle Cave when xmana", function()
if (manapercent() <= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOff()
TargetBot.setOff()
else
 if (manapercent() >= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOn()
TargetBot.setOn()
end
end
end)
UI.Label("Mana percent")
addTextEdit("manapercent", storage.manaPercent or "50", function (widget, text)
storage.manaPercent = text
end)


Skrypt na pokazywanie %HP mobków/innych graczy

local showhp = macro(20000, "Monster HP %", function() end)
onCreatureHealthPercentChange(function(creature, healthPercent)
    if showhp:isOff() then  return end
    if creature:isMonster() or creature:isPlayer() and creature:getPosition() and pos() then
        if getDistanceBetween(pos(), creature:getPosition()) <= 5 then
            creature:setText(healthPercent .. "%")
        else
            creature:clearText()
        end
    end
end)

Skrypt na otwieranie wszystkich bp
openBackpacks = function()
   for _, container in pairs(g_game.getContainers()) do
        g_game.close(container)
   end
    schedule(1000, function()
        bpItem = getBack()
        if bpItem ~= nil then g_game.open(bpItem) end
    end)

    schedule(2000, function()
        local nextContainers = {}
        containers = getContainers()
        for i, container in pairs(g_game.getContainers()) do
            for i, item in ipairs(container:getItems()) do
                if item:isContainer() then
                    table.insert(nextContainers, item)
                end
            end
            if #nextContainers == 0 then return end
            local delay = 1
            for i = 1, #nextContainers do
                schedule(delay, function()
                    g_game.open(nextContainers[i], nil)
                end)
                delay = delay + 250
            end
        end
    end)
end

-- this loads the function straighta way when reloading config
openBackpacks()
-- this adds a button to your bot, so you can press it
UI.Button("Backpack Open", function()
    openBackpacks()
end)

Skrypt na używanie staminera/mediumki gdy stamina bedzie wynosic 14:01
macro(500, function()
    if stamina() < 842 then
        use(tonumber (storage.idstam))
    end
end))

UI.Label("Id staminera/mediumki")
addTextEdit("id staminera", storage.idstam or "id", function(widget, text)
storage.idstam = text
end)
Skrypt na spam UE/SPELLA, lub wiadomości na default (zmieniając liczbę, zwikszamy odstęp czasu od kolejnej wiadomości
macro(1000, "Spam UE",  function()      say(storage.spamue)    end) addTextEdit("Spam Ue", storage.spamue or "Nazwa spella", function (widget, text) storage.spamue = text end)
Skrypt na sprawdzenie ilu jest graczy na ekranie (Łapie kratke wyżej
function countPlayers()
  local playerCount = 0
  for _, creature in ipairs(getSpectators(pos(), false)) do
    if creature:isPlayer() and not creature:isLocalPlayer() then
      playerCount = playerCount +1
    end
  end
  return playerCount
end

macro(2000, "Graczy na ekranie", function()
  say("graczy na ekranie:"..countPlayers())
end)

Skrypt na Sd target
macro(200, "SD Target", function()
    if g_game.isAttacking() then
        usewith(3155, g_game.getAttackingCreature())
        delay(500)
    end
end)

tam gdzie 3155 wpisujemy ID target runki.



Skrypt na Hold Krzaka
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
 
onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)
 
addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
 
macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2130 then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3156", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

Skrypt na HoldMwall

local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
 
onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)
 
addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
 
macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3180", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

11
Pytania i Problemy / Odp: Rexia + Real Tibia
« dnia: 22 Październik 2022, 20:07:22 »
Nie patrzę na to bo to nie ma znaczenia, battle eye skanuje klienta Tibi, nie to co masz odpalone, dopiero w momencie ingerencji w klienta, coś tam łapie. Długo.
Masz też dużą ilość streamerów rl tibi, którzy grają też na otsach, i nie koliduje to ze sobą.

12
Pytania i Problemy / Odp: Rexia + Real Tibia
« dnia: 22 Październik 2022, 19:51:14 »
Odpalone normalnie boty, i na rl śmigam, nic się nie dzieje, nic nie wyskakuje. Pozdrawiam.
p.s Ale żeby w poradniki takie pytania?

13
Poradniki / Odp: Jak efektownie expic?
« dnia: 22 Październik 2022, 12:09:18 »
Dodam że usunięcie vsynca/limitu FPS również pomoże w osiąganiu lepszego expa na godzine, szczególnie na OTC.
Również bawienie się dynamic lure i lure delay, dostosowując je do każdego spota. Czasami zwiększenie lure o 1 bądź zmiana delay o 200ms pomoże robić lepszy exp/h nawet o 300-1500lvli/h.

14
Propozycje / Odp: REXIA V2
« dnia: 14 Październik 2022, 12:39:23 »
Rexia jest w fazie znakomitego rozwoju. Nowych graczy przybywa. EP przybywa , popyt jest. Kasa również się zgadza. Czego nie rozumiesz ?
~ Zachęcam do gry :) Jeżeli nie osiągnąłeś nic na tym lub innym serwerze to, na nowym tym bardziej. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam 😎👌

Wpierdolenie 2kkpp w domek to tez nie osiągniecie jak cos I ten chlop co pisze ma racje, niech mrozek odpali rexie v2 do bitek, ty tu mozesz zostac I dalej podlewac kwiatki


Ktoś tu się z chujem na łeb pozamieniał.

jak może zachęcać gdzie gra 60 osób a reszte to mc? dziwne że ban nie leci na otservliście, (pewnie to ich strona) :D

15
Handel / Odp: sell
« dnia: 14 Październik 2022, 11:12:54 »
Prosiłbym o przedstawienie oferty za ek'a GXC . pozdrawiam.

Strony: [1] 2 3 ... 11