Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - GxC

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11
136
Pytania i Problemy / Odp: Old Defiler
« dnia: 12 Styczeń 2022, 11:00:04 »
Moim zdaniem mógłby usunąć te respy co są poprostu "chujowe" a te które nadają się poprostu do użytku zostawić oprócz tych dark emo bo tak są bez sensowne.... Ale zrobić kilka nowych respow z tymi mobsterami z konkretnym respem a resztę delete... Jak sb wyobrażasz serwa bez zombi cor na Hadesie prawa góra? Jak tam jest w chuj zajebisty exp... Itd można by było dużo wymienić
Mrozu pisal ze chciałby te moby wyjebac z powodu obciążania procesora przez nie. Wiec rozwiązanie by poprawić ich respy nie jest rozwiązaniem. Tutaj można sie zgodzić tylko z pomysłem Alkoholika, który jest dobry by zamienić moby na respach, pozostanie tylko temat taskow,  bo wszystkie problematyczne mobki są na taskach.

137
Pytania i Problemy / Odp: Otc
« dnia: 12 Styczeń 2022, 10:56:03 »
Z tego co patrzyłem, "Kondra" miał kiedyś przepisać na ios, ale nigdzie nie znalazłem info by to zrobil. Ale widziałem że wgrywają androida na ios (w taki sposób że można go szybko wyłączyć) wiec może w ten sposób? XD

138
Pytania i Problemy / Odp: OTCLIENT V8 /// RESET MAP PO RELOGU
« dnia: 11 Styczeń 2022, 06:56:28 »
Wykorzystam to co zauważyłem z chatu.



139
Pytania i Problemy / Odp: Old Defiler
« dnia: 11 Styczeń 2022, 06:45:28 »
Dokładnie, praktycznie każdy resp z tych co wymieniłeś jest zajebany, oprócz dark emo które są bite tylko pod taska.

140
Screeny / Projekt OtClient GxC
« dnia: 02 Styczeń 2022, 11:10:19 »
x

141
Pytania i Problemy / Odp: wedka polowowa
« dnia: 28 Grudzień 2021, 22:36:16 »
W domku, przy stawiku (temple), po za domkiem ma 25sekund cooldown. Nie wiem czy tak było czy nie, piszę informacyjnie xd

143
Screeny / Odp: FELIZ NAVIDAD!
« dnia: 26 Grudzień 2021, 01:46:34 »

144
Skargi i Pochwały / Odp: Pochwały i skargi - [ST] Flexy
« dnia: 25 Grudzień 2021, 11:12:03 »
A ja was trochę nie rozumiem, przypierdalacie się aby się przypierdalać?

Robi eventy? Robi
Pomaga z afk na kasynie? Pomaga
Pomaga nowym na helpie/pw? Pomaga

Nawet nie wpierdala wam mutów, tylko ostrzeżenia za pisanie na helpie o sałatce warzywnej, przekonaniach na temat koscioła i o innych tematach.
Przypierdalacie się o informacje na temat questów z lost, gdzie moim zdaniem wszelkie informacje od tut/stut na temat questów są zbędne, bo psują zabawe. Quest powinien być czymś co gracze odkrywają sami, a nie tutor ich prowadzi. Jedyne co to tut powinien (według mnie) mieć jedynie pojęcie gdzie się udać na tego questa i tyle. A informacje jak wykonać questy powinny wypływać od innych graczy którzy te questy już robili.

Więc ja oceniam pracę która wkłada Flexy na wysoki poziom, ponieważ jest bardzo często zalogowana, i nie zbywa nikogo, kto nawet ją obraża.
9/10- bo zawsze może być lepiej.

Cieplutko pozdrawiam i życzę wesołych świąt, i mniej zawiści.

145
Propozycje / Odp: propozycja co do randomow
« dnia: 23 Grudzień 2021, 16:38:05 »
Pierwszy raz przyznał bym Krzysiowi racje, bo sama próba podjęcia działania zabicia kogoś powinna być tak samo karana/brana jak samo zabicie, więc gdyby miał na to cama (bo raczej ss tu by nic nie dał) że typ go atakuje/luruje, a krzysio skorzystał z samoobrony.

146
Poradniki / [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« dnia: 22 Grudzień 2021, 23:18:42 »
OtClient v8

Obsługa samego klienta (nie bota): https://mrozuots.pl/index.php?topic=2373.0

Obsługa Bota

AvBot v4.2  Link
Vbot_1.3: Link
Cavebot_1.3 Link
Vithrax_1.3 Praktycznie to samo co vbot, reszta intuicyjna.

Mapka do OTclient

*Wyłączyć wszystkie klienty/wylogować chary
*Mapkę wurzcamy do appdata>Roaming>OTClientV8>Rexia1406
*Ew, logować chara (każdego i patrzeć czy jest mapka, jak nie ma, wylogować wrzucić i zalogować)

Linki:

minimap860.otmm  https://www93.zippyshare.com/v/XOl3I5et/file.html



Skrypt Na Kasyno

Jak uruchomić skrypt? LINK: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0
Serdecznie pozdrawiam, i życzę powodzenia, w czekaniu na wolne kasyna !


Skrypt na kasyno z wymiana dc na vc.
https://www11.zippyshare.com/v/napEjzog/file.html
Rozpakowujemy i wrzucamy do folderu appdata, gdzie mamy wszystkie boty. Instrukcja jak znaleźć folder do którego wrzucić: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0

Skrypt na kasyno Dream:
https://www11.zippyshare.com/v/Q19r9Zwi/file.html
Rozpakowujemy i wrzucamy do folderu appdata, gdzie mamy wszystkie boty. Instrukcja jak znaleźć folder do którego wrzucić: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0




Poradnik dotyczący OTC, od strony plików.

Do zabawy polecam użyć programu notepad ++, dzięki któremu lepiej zobaczymy z czego składa się skrypt, oraz zaznaczone linijki kodów, więc gdy w grze wyskoczy jakiś problem odsyłający do danego pliku i numerku linijki, nie musicie liczyć jak w notatniku.

Z jakich plików głównych składa się bot, Otc jest pisany w języku lua, więc jego pliki to .lua oraz .json (służące głównie do zapisu/robienia tabelek,okienek)
Oprócz samych skryptów, w bocie bardzo ważny jest Loader, oraz storage.


Loader.lua
Plik, którego zadaniem jest wczytanie wszystkich innych plików/skryptów lua do naszego bota, więc jeżeli chcemy dodać do bota kolejny plik z skryptami, musimy go dopisać do loader'a.
PRZYKŁAD
tworzymy plik skrypty.lua
otwieramy plik Loader.lua
szukamy kodu (w notepad będziecie mieli po lewej stronie cyferki i kolorami odznaczone dane linijki kodu)
local luaFiles = {
"l_menu",
"libary",
"pvp" ,
 i musimy dopisać napisz plik w taki sposób
local luaFiles = {
"l_menu" ,
"libary" ,
"pvp" ,
"skrypty" ,

Więc jak widzicie bardzo ważny jest przecinek po spacji, bez niego nie wczyta nam reszty plików, ostatnia linijka nie posiada już przecinka, a po niej następuje }, zamykający kod.


Plik storage.json
Ten plik to serce naszego wczytywania bota, w nim zapisane są konfiguracje, które odpalane są z pierwszym użyciem bota, o ile bot nie posiada zapisu dla danej postaci.
Po otwarciu notepad'em plik bardzo intuicyjny, polecam do zabawy skrypt kasyno, gdzie możemy sobie zaznaczyć, że gdy odpalimy bota, odrazu wszystkie opcje będą na zielono.

Teraz zaczynają się schody, pojawiają się nam foldery, więc po koleji
cavebot oraz cavebot_configs

Folder cavebot, zawiera wszystkie skrypty, potrzebne do odpalania naszego cavebota czyli części bota odpowiedzialnej za robienie waypointow, moim zdaniem nie ma tam już nic do poprawy.
Folder cavebot_configs, w nim znajdziemy wszystkie nasze zrobione waypointy.

targeting oraz targeting_configs

Folder targeting, tutaj zależnie od bota polecał bym ten targeting który ma posiada opcje dynamic lure, ponieważ to znacząco przyśpiesza zdobywanie doświadczenia na spotach. Opcję taką posiada np Avbot 4_2, i wystarczy tylko przekopiować folder targeting do naszego bota.

Folder targeting_configs, analogicznie jak z cavebot, tutaj zapisane są nasze profile targetingu.

I zostaje nam folder z sercem naszego bota, posiada on różne nazwy, jak vbot/gxc/, lub wgl nie ma osobnego folderu jak w przypadku vithrax'a.
(czasem jest jeszcze jeden folder z nazwą jak wyżej, z dopiskiem config, to tam zapisane są profile bota przypisane do danej nazwy postaci)

Tutaj znajdują się wszystkie skrypty wchodzące w skład botów, nie będę opisywał działania każdego z nich, lecz dam wam parę kodów, które pomogą wam w budowaniu swoich skryptów.

setDefaultTab("nazwa") - kod tworzący nam zakładkę w bocie, jak np Tools

UI.Label("nazwa") - kod tworzący nam napis, np do oznaczania danego skryptu
UI.Separator() - kod tworzący nam kreskę, którą możemy oddzielić skrypty.


addIcon("Nazwa", {item=id przedmiotu jaki będziemy widzieć, switchable=true, text="Opis"},    - skrypt do tworzenia ikonek w bocie, po przecinku dodajemy skrypt przykład poniżej.



addTextEdit("Nazwa", storage.doczego się odnosi or "Gotowy napis bez edycji", function(widget, text)
storage.do czego się odnosi. = text
end)                                                                                                                                                -Dodajemy do skryptu, opcje z wpisywaniem tekstu



Więc teraz, jeżeli nie chcecie by dany skrypt był w zakładce TOOls, (a tam będzie jeżeli dodacie go poprzez opcje ingame macro editor która znajduje się w zakładce tools), musicie zrobić nowy plik lua, wpisać go w daną zakładkę, dodać skrypty, i wpisać go do loader'a.



147
Skargi i Pochwały / Odp: Pochwały i skargi - [ST] Flexy
« dnia: 22 Grudzień 2021, 18:30:35 »
 :-* Kto się czubi ten się lubi. :-*

148
Poradniki / Odp: OTCv8
« dnia: 21 Grudzień 2021, 18:35:50 »

149
Poradniki / Odp: Star Quest (Star Tear)
« dnia: 20 Grudzień 2021, 23:04:43 »
Odświeżę wątek, Jakby ktoś robił tego questa to na nim jest fontanna addonowa. (1 mapka) Tam gdzie skręcamy w prawo, jak pójdziemy do góry będzie fontanna. Szkoda żeby ktoś później drugi raz biegł po addon.

150
Pytania i Problemy / Odp: BP FINAL TEMAT
« dnia: 20 Grudzień 2021, 21:15:42 »
Plus to, że bp nie jest na stałe.

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11