Here you can change website language:

Autor Wątek: NOWY SYSTEM  (Przeczytany 4537 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrozu

NOWY SYSTEM
« dnia: 03 Sierpień 2017, 00:15:54 »
Macie jakieś propozycję na nowy system co by mógł urozmaicić monotonną już grę czyli expiole? Osoba, która wymyśli coś sensownego ale możliwego do zrobienia zostanie nagrodzona.
 

Barack Obama

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Sierpień 2017, 00:38:15 »
Ja mam taką propozycję.
Każdego dnia o wyznaczonej godzinie spada na Rexia City BOSS. W momencie pojawienia się BOSS'a pojawia się na czerwono komunikat, że BOSS spadł na pozycji xyz. Oczywiście przy spadaniu BOSS'a pozycje będą różnie a nie ciągle taka sama. BOSS nie daje exp'a tylko dropi z niego itemek (np. 10 losowych osób dostaje albo kto pierwszy wyciągnie ten itemek z deda). Trzeba zdobyć 4 itemki, które lotają z BOSS'a i wsadzić do "Magicznego Plecaka". Następnie udać się w jakieś miejsce które będzie do tego służyć i np. dajemy "Magiczny Plecak" z tymi 4 itemkami w środku na wyznaczoną kratkę, ciągniemy za dźwignię i to co kładliśmy zamienia się w jakiś Item. (Ja polecam aby to był losowy item z Item Shopu). Myślę, że to by też urozmaiciło grę. Oczywiście gdy będzie walka o lota to BOSS by musiał więcej niż raz dziennie się pojawiać ponieważ sporo osób gra.
 

Sznnycel

  • Dziadyga
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: -7
    • Zobacz profil
Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Sierpień 2017, 00:44:39 »
System ulepszania czarow? :) np: z potworow lecialy by roznego rodzaju gemy i za te gemy moglibysmy ulepszyc targeta zeby np dawal 1 atk wiecej, lub ue zeby mialo wiekszy zasieg. i np taki czar mozna ulepszyc do 3 razy.
Wiem ze to mozliwe bo umiem takie cos zrobic.
 

Big Bob

Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Sierpień 2017, 01:19:01 »
☆System roślinności☆ -  wprowadzenie  doniczek z nasionami   które wyrastają (zamieniają się poprzez robienie pewnych czynności  , patrz w dół \/ ) na  exp kwiaty,   aby można było dostać lvl za użycie exp kwiatów  np (500lvli) trzeba będzie je podlewać codziennie  np co 24h   minimum  trzy stadium dojrzewania kwiatów , i na przykład nie podlanie go przez dzień powoduje że usycha  bez różnicy w jakim stadium dojrzewania będzie  :]  ,  a skąd wziąć doniczki do podlewania to od was zależy  (administacji)   np bossy,  smacznego shop  , taski.   Była by super alternatywa do expienia   ;)  na kilku ots  (evo) to widziałem i naprawdę spoko sprawa  :)
 

Barack Obama

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Sierpień 2017, 02:59:31 »
Jeszcze polecam zrobić system przejmowania domków. Np. Osoba, która posiadam domek i nie logowała się przez 2 tygonie może stracić domek. Ja jako gracz podchodzę pod drzwi takiego domku i wpisuje komendę "!przejmuje" i domek należy do mnie a itemki z domku trafiają do DP byłego właściciela.
 

KaKe HeRe

Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Sierpień 2017, 09:22:08 »
Wielki + dla pierwszej osoby.

Tylko mam jedna zmiane.

Boss bylby respiony 4-5x dziennie o LOSOWEJ godzinie od 10 do 24.


Ulepszanie czarow nie.

System Doniczek srednii z tym lvl...

Przejac domek mozesz po 30 dniach.
"Czarne chmury nad miastem przykryły blask słońca
Człowiek w człowieku widzi zabawkę-początek końca
Znów czarna owca wyróżnia się ze stada
Sobą pozostać w tych czasach wyzwanie nie lada"
 

F-N

Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Sierpień 2017, 11:29:34 »
Można by było dodać coś typu Feru Bossy/Warzone'y z rl, czyli musimy wykonać jakąś misję/przynieść coś dla NPC i w zamian za to dostajemy możliwość wejścia na "bossa", ale najpierw musimy przebiec drogę (proponuję dać po drodze jakieś mocniejsze potworki zombi/guardy + takie "mini-bossy" typu Fristen, Bitch, Undead Cyclop itp). Żeby każdy miał coś dla siebie, to proponuję (tak jak Wz na rl'u) dać 3 stage, np. Od 200-250k, od 251-300k i od 301k-XXXk. Przykładowy "wygląd" każdego poziomu areny:

1. 200-250k

Droga: Elite Efreet, Dark emo, Fristen, Undead Cyclop, Undead Defender, Bomberman

Boss: coś na wzór Undead Bossa (z Undead Questa), tylko żeby nie upierdalał na buta. Tak, żeby ten 230~ ek mógl Z SIO go przytrzymać

Nagroda: dla każdego po 1.5k lvl (to nie jest dużo jak na ten exp rate), 1 exp coin dla każdego i itemki typu Rexia Coiny/Stamki/Addon Dolle w ciele bossa

2. 251-300k
Droga:  Zombi Cor, Atlantis Guard, Bitch, Undead Cyclop, Undead Warrior

Boss:  podobny do Hades Warriora, biłby tyle samo, tyle, że powinien być wolniejszy (wolny na tyle, żeby można było go odlurować i strapować)

Nagroda: dla każdego 1k lvl, 2 exp coiny dla każdego, w ciele bossa Rexia coiny/ staminerki i SZANSA (nie 100%) na drop jakiegoś unikalnego itemka (nie musi być broń, zawsze możesz pomyśleć o dodaniu jakichś itemków lekko lepszych, niż te z shopa)

3. 301k-XXXk
Droga: tutaj trzeba coś cięższego, tak, żeby nie przebiegać, tylko powoli sobie wybijać, nie mam pojęcia co można tu dać

Boss: Coś pokroju Bregona, że ma dosyć dużo hp i łamie tibijskich wojowników na buta, ale jest dosyć wolny (speed obecnego Bregona chyba byłby ok)

Nagroda: 750-1k lvl dla każdego, 2 exp coiny dla każdego i w ciele 1 unikalny item (100% drop) (tak jak w poprzednim przypadku, lekko lepszy, niż ten z shopu)


I tu fajnie by było ogarnąć coś już bardziej pod wzór Feru bossów, że musisz przebiec mapke aż pod tę "dźwignię" (dla mniej ogarniętych w tej sprawie dźwignia taka jak na anihilatorze), po przeciągnieciu wajchy (tutaj do ustalenia na ile osób, moim zdaniem od 4-6 byłoby ok) przenosi nas już do normalnego roomu z bossem (nie tak jak na anni) i mamy dwie opcje, zajebać albo zostać zajebanym.

I tutaj przejdę do kolejnego nowego systemu, który przydałby się do tego powyżej.

Drugim systemem jest system Daily Tasków. NPC nam wyznacza ile danych mobków mamy zapierdolić i w nagrodę dostajemy powiedzmy 500lvli i tu najważniejsza rzecz, itemki które potrzebne były by do oddania dla NPC, żeby móc wejść na bossy wyżej. Powiedzmy, że taska można przyjąc 2-3x dziennie.





Wiem, że nie wszystko jest jasne, ale jest rano i nie piłem jeszcze kawy, excuse me. Można pisać swoje poprawki co do tego, pozdrowienia do tibijskiego więzienia - jebać grubasa z fryzurą biebera w supporcie na pozycji tutora.
 

P.E.

Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Sierpień 2017, 12:11:01 »
Jesli juz mowa o globalu, to moze cos podobnego do imbuingu?
 
Osoby które lubią ten post: Garudoo

Felix16633

Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Sierpień 2017, 16:08:20 »
nwm jak Wy. ale mi sie wydaje ze mogli by cos zrobic z taskami. ze np mozna je wykonywac 2x albo 3x. i za kazdym razem by sie dostawalo jakis item potrzebny do NPC  , i pozniej te itemy by mozna bylo wymieniac u NPC za % Expa , albo np Double XP na godzine , nawet jesli nie to chociaz zeby np bylo 1 raz = 20k emo , 2 raz - 40k emo 3 raz - 60k emo , i chociaz troche % xpa. nawet nie trzeba itemow z sms dawac w sumie :). nwm mozna by to jakos ulepszyc ten pomysl ale nwm co wy na to :D
 

F-N

Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Sierpień 2017, 18:05:17 »
P.E

Ledwo co serwery 10+ to dały radę podłapać, więc nie nastawiałbym się, że na 8.6 jest coś takiego możliwe do zrobienia, a tym bardziej przez samego Mroza tutaj (bez ofensywy oczywiście). Po prostu za nowe rzeczy jak na 8.6 moim zdaniem, żeby można było rozkminić czasowe profity (takie jak zwracanie X% hp/many itp za zadany dmg) itemków.
 

Mrozu

Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Sierpień 2017, 18:17:02 »
Z tego co widzę na wiki to do zrobienia tylko no, strasznie czasochłonne  :-\
 

Barack Obama

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: NOWY SYSTEM
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Sierpień 2017, 18:27:24 »
Moja propozycja na 100% jest do wykonania ponieważ na tibi 8.0 (tyle, że serwer anime Dragon Ball) widziałem taką funkcję.