MrozuOTS.PL

Rexia.PL => Poradniki => Wątek zaczęty przez: Mrozu w 27 Lipiec 2022, 16:05:34

Tytuł: Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
Wiadomość wysłana przez: Mrozu w 27 Lipiec 2022, 16:05:34
Możecie sobie to dodać np. w tools->in game script editor albo jako osobny skrypcik.

Samo chodzi, samo kopie, tylko kilof musi być w slocie na strzałe (tam gdzie trzymacie golden falcona).

local mineableIds = {4457, 4467, 4458, 4464, 4460, 4459, 4461, 4462}
local idx = 0
local pickId = 3308
local useDistance = 1
local moveDist = 8

local function getClosestPosition(positions)
    local closestTile
    local closestTileDistance = 99999
    for _, position in ipairs(positions) do
      local tileDist = getDistanceBetween(pos(), position)
      if tileDist < closestTileDistance then
        closestTile = position
        closestTileDistance = tileDist
      end
    end
    if closestTile then
      return closestTile
    end
end

macro(500, "Kopalnia", function()
    local possibleMine = {}
    local foundMine = 0
local tiles = g_map.getTiles(posz())

shuffled = {}
for i, v in ipairs(tiles) do
local pos = math.random(1, #shuffled+1)
table.insert(shuffled, pos, v)
end
local found = false

    for i, tile in ipairs(shuffled) do
if tile:getTopUseThing() ~= nil then
local topID = tile:getTopUseThing():getId()

if mineableIds[idx + 1] == topID then
local distance = getDistanceBetween(pos(), tile:getPosition())
if (distance <= useDistance) then
idx = (idx + 1) % #mineableIds
return usewith(getAmmo(), tile:getTopUseThing())
elseif distance > useDistance and distance <= moveDist then
if findPath(pos(), tile:getPosition(), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1}) then
table.insert(possibleMine, tile:getPosition())
foundMine = foundMine + 1
end
end
end
end
    end
if foundMine >= 1 then
        return autoWalk(getClosestPosition(possibleMine), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1})
else
idx = (idx + 1) % #mineableIds
    end
end)
Tytuł: Odp: Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
Wiadomość wysłana przez: Alkoholik w 27 Lipiec 2022, 18:51:07
Ktoś dorobi mi skrypcik żeby zmieniał kilofy jak zużyte? Zapłacę w pp
Tytuł: Odp: Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
Wiadomość wysłana przez: GxC w 27 Lipiec 2022, 20:00:34
Ktoś dorobi mi skrypcik żeby zmieniał kilofy jak zużyte? Zapłacę w pp
a zużyty zmienia swój wygląd? Lub czy można obliczyć mniej więcej co ile czasu ?
Tytuł: Odp: Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
Wiadomość wysłana przez: GrubasQ w 27 Lipiec 2022, 20:16:10
Ktoś dorobi mi skrypcik żeby zmieniał kilofy jak zużyte? Zapłacę w pp
a zużyty zmienia swój wygląd? Lub czy można obliczyć mniej więcej co ile czasu ?
Nie zmienia swojego wygladu.
I nie obliczysz za ile sie zuzyje.


Ale pokazuje sie napis ze nie mozesz juz uzyc na default.
Tytuł: Odp: Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
Wiadomość wysłana przez: GxC w 27 Lipiec 2022, 22:35:47
Spróbuję do piątku cos napisać, ale przydałby mi się kilof taki i taki, lub któryś z was dostępny by sprawdzać czy przekłada.
Tytuł: Odp: Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
Wiadomość wysłana przez: Alkoholik w 28 Lipiec 2022, 11:51:37
Wystarczy zrobić skrypta który jak wyświetli się napis ze kilof zużyty wrzuca np. zużyty kilof do green bp, a daje nowy z yellow bp.

Miałem coś takiego na elfa ale na otc się nie znam.
Tytuł: Odp: Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
Wiadomość wysłana przez: GrubasQ w 25 Kwiecień 2023, 20:26:07
Wystarczy zrobić skrypta który jak wyświetli się napis ze kilof zużyty wrzuca np. zużyty kilof do green bp, a daje nowy z yellow bp.

Miałem coś takiego na elfa ale na otc się nie znam.

Odswiezam ktos cos ?