Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - j00g1

Strony: [1] 2
1
Poradniki / Poradnik Magia
« dnia: 25 Styczeń 2024, 21:53:14 »
Szybki, prosty i zwięzły poradnik opisujący sposób działania magii.


Cena za wejście 15EC

Jedna z dodatkowych opcji zboostowania sobie dmg. Po skończeniu questa otrzymujemy możliwość zaczarowania swoich broni.
Zaczarowana już broń uderza target zadając dodatkowe obrażenia nie tylko samemu celowi, ale również graczom/potworom znajdującym się w pobliżu.



W systemie tym interesują nas 3 komendy:
!magia zaczaruj - Zaczarowuje broń
!magia polacz - Łączy zaczarowane bronie
!magia info - Pokazuje aktualny poziom magii zaczarowanego przedmiotu bądź też info. o braku jego zaczarowania


20:28 Ta bron nie reaguje na magie
20:28 Kod broni: aaaaaaaaaa, poziom: 1

Aby w ogóle połączyć bronie, pierw należy je zaczarować. Aby to zrobić kusza/miecz czy wand znajdować się musi w PRAWEJ RĘCE (!magia zaczaruj).
Gdy już zaczarowaliśmy dwa przedmioty możemy je złączyć w jeden i podnieść jego poziom.
Aby połączyć oba przedmioty to jeden musi znajdować się w PRAWEJ RĘCE natomiast drugi w MIEJSCU STRZAŁY (!magia polacz).


Im wyższy poziom magii, tym więcej dana broń zadaje obrażeń dodatkowych
Broń która jest ulepszona (runami/upkami) zawsze musi znajdować się w ręku, ponieważ wtedy nie tracimy upgrade'a
Osoby które lubią ten post: j00g1

2
Propozycje / Propozycje Zimowa
« dnia: 12 Styczeń 2024, 02:44:49 »
Zebrałem wszystkie propozycje do kupy aby łatwiej dało się je przejrzeć, bo jak zwykle 90% postów z poprzedniego to przepychanki kto, co, jak i z kim.

-Opcja kupowania rzeczy w ilości w Item Shopie
-Rework wiadomości, np ilość dostania wiadomości dodania do rangi wojskowej uzależniona od ilości znaków/słów w wypowiedzi (bez takich jak "i,a,na,o itp itp")
-Poszerzenie drogi na dungi (w miejscu gdzie jest 1sqm) aby nie można było ustawić defa nie do przebicia Moze jakis rework bo teraz jak leca powdery z instancji to troche sie nie oplaca tych dungow. Ewentualnie zmniejszyć ilość lalek potrzebnych do wymiany u NPC
-Dodanie weekly questa na tp scrolla (lost)
-Lost Paladin Armor quest (lost)
-Zmniejszenie wymaganej ilosci zabicia mobow do guard island?
-Rework magii. Totalnie nieopłacalna rzecz, przy swordzie na 4 poziomie bije 200k (troche XD)
-Mozna zrobic cos na zasadzie kilku pasków hp. Potrzebne bedą do tego minimum 3 profesje. Na kazdy pasek hp oddziałuje spell z osobnej profy (ale zrób tak zeby inne profy tez mogly bic target 300k bo sie do usranej smierci bedzie zbijac)
Cos w stylu jak na instancji ale w 1 bossie z paskami hp, uproszczone nie w 84334589 spellach tylko głowny spell/target danej profy + 300k target pozostałych oraz bronie tez zeby ich nie zmieniac.
-Jak kolejny quest na dreamie to moze sword z 2/3 sqm zasięgu? Albo ogólnie quest na dream weapons i do wyboru na koncu 1 z 4 w zaleznosci od potrzeby. Rowniez beda wymagane 4 profy aby w ogole wejsc na questa. Jakis boss na koncu z mechanika jak na Arena quescie ze trzeba odłożyc moba na kratke aby nie dalo sie przebiec. Nie rob prosze tylko tak mocnego jak nagini zeby sie nie wypierdalac po 2h quescie na hita jak dziwka. Moze miec swoj dmg, moze jakis dash czy paral aby dawal wyzwanie ale taki kolejny Bregon to do wyjebania.
-Co do pvp to moze jakis item za EP jak "PVP Immunity" Po użyciu itemka przez x czasu gracz nie moze nas zabic. Moze z czasem quest na to na dream?


j00g1

- rework pet systemu, wg mnie nie jest interesujący i garstka osób na serwerze z niego korzysta, a stoi od x czasu.
- poradnik lub info na stronie z wyjaśnieniem jak działa i jak liczy się SP (super protection)
- zmniejszenie exhaust podlewaczki do 5 min
- nowy quest na weekly upgrade +30 na dreamie? Zachęciłoby trochę ludzi do ulepszania +25 i wyżej no i do robienia dreama. Zawsze można dodać upgrade +35 za EPki, ludzie co mają już wszystko i dużo PP chociaż będą mieli co robić i na co wydawać.
- jeśli nie pomysł wyżej, to może +1% SP item za EP w sklepie, z wysoką możliwością spalenia? Maksymalnie można by było ulepszyć coś na 2% SP
- poprawienie komendy !achi (ktoś już pisał ostatnio)


Rapti

- questy bez zabijania ( potwierdzone, ze będzie)
- spawn na elite zeby auto powrót na hh byl
- coś pokombinowac z upgrade itemek, mi to tam lotto jak mam upke +25 czy +30 to ulepszam i nie patrze, ale widziałem ostatnio troche ludzi sie skarzylo ze popalili itemki nawet wbijając na +20. Nie wiem moze jakis quest czy cos raz w tygodniu co dawalby szanse 100% powodzenia czy cos takiego
- Status randoma ! zobaczylbys, ze serwer by odzyl i duzo nowych graczy by wrocilo, a sztywne choćbyś im nie wiem co zrobil, beda grali do konca rexi

Sandał

- Rozpudowanie Guard Island
- Dodanie nowych respowisk soul raper na dreamie
- Dodanie TP powrotnego na runie upijającej ( nie byłem od resetu to może już dodałeś )
- Dodanie jakiegoś questa na dreamie dla Knighta
- Poprawienie MW bo to jest porażka .....
- Zmiana potrawek ( możliwość ich łączenia / stakowania ) (Od siebie ogólnie bym dodał możliwość stackowania się wszystkich rzeczy takich jak dolle, potrawki, booki, scrolle itp :) )
- Usunięcie niektórych respowisk na VIP  i dodanie zamiast nich Big Serpent oraz Dark Toroisy lub dodaj jakiegoś nowego mobka
- Dodanie do ELFA wszystkich addonów na komendę bądź dodanie do outfitów
- Dodanie kilku nowych mobków do vipa ( przedział 200 - 400k )
- Usunięcie z vipa niepotrzebnych respów ( jest ich kilka )

Krzysiu

-Jedyna aktywnosc na tym otsie ktora pozostala, a jakby tu byly dla przykladu te bossy, o ktorych pisalem ktorych niekoniecznie bije sie w celu zdobycia w chuj pp tylko jakis itemkow np do domku, ktore ladnie wygladaja czy czegokolwiek innego (jest kilka opcji) to pewnie bym czesciej logowal

Wiem że widziałeś i masz zamiar to dodać, ale pisze aby nie umknęło :)

Alkoholik

- dodanie większej ilości nolossow (pewnie z połowa charow riberego i jego kompanów dzięki nolossow się wyexpila i starają się stawiać opór)

- status randoma ( obecna gildia tylko wyłącznie dzięki temu istnieje bo pentar na statusie randoma pozbierał 20 osób które na spokojnie sobie wyexpilo postacie i do nich dołączyła, ostatnie walki tez były po usunięciu statusu dlatego dodać ale na jakiś okres czasu)

- możliwość wyboru czy chce się brać udział w pvp (czyli na niektórych expach mamy możliwość zaznaczenia sobie krzyżyków ze pvp off i expic sobie bez mozliwosci padnięcia) tak jak na innym otsie

-ograniczenie ilości expiacych postaci do maksymalnie 2-3




Osoby które lubią ten post: j00g1

3
Propozycje / Odp: Zimowa Aktualizacja
« dnia: 27 Grudzień 2023, 00:52:19 »
-Opcja kupowania rzeczy w ilości w Item Shopie
-Rework wiadomości, np ilość dostania wiadomości dodania do rangi wojskowej uzależniona od ilości znaków/słów w wypowiedzi (bez takich jak "i,a,na,o itp itp")
-poszerzenie drogi na dungi (w miejscu gdzie jest 1sqm) aby nie można było ustawić defa nie do przebicia
Osoby które lubią ten post: j00g1

4
Poradniki / Odp: MINI MAPY REXIA (tylko do klasycznego klienta)
« dnia: 04 Grudzień 2023, 14:39:06 »
No to dodać taką mapę, ale bez dreama
Osoby które lubią ten post: j00g1

5
Propozycje / System Magii
« dnia: 18 Listopad 2023, 10:53:58 »
Witam,

Jak wiadomo system magii to totalny niewypał.
1. Mało kto go robi, ruch na queście zerowy, zero motywacji, aby to zdobyć.
2. Sam system nie daje nic. Broń dostaje efekt, dzięki, której wbijasz pzta wszędzie gdzie tylko się da.
3. DMG zadawany w moby od wyżej wymienionego efektu jest mniejszy od dmg zadawanego w ropuchę przez 50k eka co zaczął grę 3 minuty temu.
4. Jeszcze, jakby tego było mało, możesz sobie zboostować ten dmg o ilości żałosne paląc przy okazji dziesiątki tysięcy PP.

Profity? Brak. No, może ten efekt, jeśli to kogoś podnieca, kosztem wbijania pz wszędzie, rzecz jasna.

Jak rozwiązać problem?
1. Przerobić system magii w taki sposób, aby był on ciekawy dla gracza, ewentualnie coś mu dawał. (Nie jestem fanem tego rozwiązania, chociaż podejrzewam, że Mrozowi ciężko byłoby się przekonać do usunięcia tego systemu).
2. Po prostu usunąć ten system, a w jego miejsce wprowadzić nowego questa.

Niedawno na discordzie padła propozycja dodania questa, w którym po odebraniu skrzynki otrzymywałbyś boost do expa o x% (tu można rozmawiać czy chodzi o 5%, o 10%, czy tam o ile). Plusy tego rozwiązania byłyby takie, że każdy tego questa chciałby mieć zrobionego, na queście w końcu coś by się działo i podejrzewam, że gracze z ochotą by coś takiego przyjęli. Quest takowy stałby się priorytetem, większym od reszty questów, może poza spellami na 4 reb, a to wszystko kosztem właśnie questa o najmniejszym priorytecie na całym loście.

Tyle chyba, miłego weekendu.
Osoby które lubią ten post: j00g1

6
Skargi i Pochwały / Odp: Status Randoma!
« dnia: 15 Listopad 2023, 19:34:14 »
wnioskuje o zwrot bezpodstawnie zabranego rycerza
Osoby które lubią ten post: j00g1

7
Propozycje / Odp: Kasyno Dream.
« dnia: 08 Sierpień 2023, 12:28:04 »
Ja bym dodał do tego kasyna że jest 1% szansy że zamiast kasy nagini wygrasz
Osoby które lubią ten post: j00g1

8
Propozycje / Odp: Letnia Aktualizacja
« dnia: 28 Czerwiec 2023, 21:40:05 »
Przesuń te drabinę na dreamie, bo za każdym jebanym razem tam wpadam + jak już przy tym pomieszczeniu jesteśmy to uważam że ma niewykorzystany potencjał. Mógłbyś zawrzeć na tych tabliczkach info o np 1 osobie, która zrobiła ten dostęp. Skład osób, które jako pierwsze zrobiły 1 questa albo wszystkie questy z dreama. Tam i tak nic nie ma a taki smaczek mógłby być ciekawy + imo należy się Justice'owi(za poradniki) i reszcie quest makerów. Zachęcam też innych do zaproponowania tekstu na te tabliczki ;p

Dodatkowo jestem za utworzeniem kanału na discordzie, na którym będziesz pytał o wprowadzenie zmian i gracze mogą głosować na tak lub na nie. Ewentualnie mogą decydować w podjęciu decyzji między zmianą A a zmianą B. W końcu serwer jest dla graczy, niech więc mają aktywny wpływ na jego zmiany. Podejrzewam, że więcej nowych (zwłaszcza nowych) osób pierw wchodzi na discorda, pyta na game chacie a dopiero z polecenia od starszych graczy wchodzi na forum. To już nie jest rok 2019 gdzie sie siedzi na ograniczonym ts'ie i forach, tylko na platformie, która łączy komunikator i łatwy dostęp do informacji w jedno. Jest zawsze opcja lupki, dzięki której łatwo jest wszystko wyszukać a forum może być w takim temacie przypięte.

Co do dodatkowych propozycji jest mega dużo z poprzedniej aktualizacji, które nie zostały dodane a moły by :)))
Osoby które lubią ten post: j00g1

9
Propozycje / Odp: Letnia Aktualizacja
« dnia: 21 Czerwiec 2023, 15:18:22 »
i zmniejsz limit ip na dungeonach z 4 na 2 !

I zrob Plecak za EPki ktory pozwala przechowywac lodziki na dungeona !!!
Osoby które lubią ten post: j00g1

10
Propozycje / Odp: Letnia Aktualizacja
« dnia: 20 Czerwiec 2023, 13:15:04 »
To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.

Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.

Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.

Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.

Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.

A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?

W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.

Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.

Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.

Questy sa do zrobienia, pozdrawiam
Osoby które lubią ten post: j00g1

11
Propozycje / Odp: Nowy potworek do expa
« dnia: 15 Czerwiec 2023, 17:48:24 »
Im wyższy reb tym większe wyzwanie, od 1-4 bardzo szybko się expi. Moim skromnym zdaniem 4 reba powinno się trochę trudniej expić. Ja bym nie dodawał dodatkowych respów bo i tak stoją puste. Ewentualnie zmienił bym mapę na prawych dolnych HH bo tam są wąskie uliczki i nie wyciągnie się dobrego exp/h.

PS
Ci co chcą ptero na 5 rebie to nieźle mają przećpany beret już  ::)
Osoby które lubią ten post: j00g1

12
Propozycje / Odp: Zmiana dotycząca huntingów
« dnia: 16 Kwiecień 2023, 11:06:02 »
Czego nie rozumiecie przedstawi wam ten piękny mem z dc
Mrozu wie jak robić w biznes
Osoby które lubią ten post: j00g1

13
Poradniki / Bossy Hades
« dnia: 06 Kwiecień 2023, 16:57:13 »
Witam grajków, wraz z dodaniem nowych bossów na hadesie pojawiły się problemy z zabiciem ich. Dziś pokaże najprostszy sposób na zabicie bossów 600-700k "Zorahellor"  500-600 "Gormorgon" oraz 400-500 Ghazdomor Jako iż zorahellor może nam pierdolnąć skromna bombę za 30 milionów można zadać sobie pytanie - jak go zrobić?? Potrzebujemy do tego druida który ma na hocie krzaka, i 3 osoby które potrafią zadać obrażenia z daleka (przydaje sie support i rp)

Respimy się w tym miejscu, zalecam iść lewo dół cala ekipa, powoli żeby nie zlurować sobie bossa.


dochodzimy do miejsca na obrazku, po czym druid rzuca krzaka w miejsce GN i CC


Resp bossa jest kilkanaście kratek wyżej od miejsca w którym stoimy.
 
taktyka jest prosta - po rzuceniu dwóch krzaków druid trzyma krzak na puste miejsce, rp ek lub support luruja bossa obok krzaków, następnie przebiegają i druid musi SZYBKO rzucić krzaka od razu za osoba która luruje bossa. Jeżeli boss da rade przedashowac krzaka, polecam pobiec z nim ponownie w lewą stronę i znowu z nim wrócić, aż druid nie rzuci krzaka (opcjonalnie osoba lurującą może rzucić walla w puste miejsce). Po rzuceniu krzaków możemy bić bossa lecz zalecam bić go z jak najdalej odległości, gdyż samo ue potrafi zgasić 5 reb RP na hita. Oczywiście druid poprawia krzaki (najlepiej rzucić dwie linie)a reszta bije bossa. Poprawnie rzucone krzaki powinny wyglądać mniejwięcej tak jak na obrazku, lecz bez MW


Warto dodać, iż boss nie dostaje DMG z czaru rida mort i flarum, dlatego druidem bijemy "exori vita". Po zabiciu bossa wychodzimy teleportem do temple (lewy górny róg mapy), staramy się tez rzucić walle lub krzaki za bossa, aby się nie oddalił od range naszego targetu

Nastepny boss: Gormorgon (500-600k lvl) On też nie dostaje DMG z rida mort.

Gdy znajdziemy ekipę, wchodzimy i pojawiamy się w takim miejscu:


Boss powinien znajdować się w dolnej części mapy, więc biegniemy ekipą w prawą stronę a następnie do dołu.
W przypadku potrzeby odlurowania bossa biegniemy z nim w lewy dolny róg mapy i wracamy do ekipy


Po odlurowaniu bossa, zadaniem druida jest rzucenie krzaków w miejsca zaznaczone na żółto, następnie tak jak w przypadku pierwszego bossa, zadaniem RP/EK/SUPP jest przyprowadzenie bossa pod krzaki. Oczywiście tego bossa również bijemy z dystansu, gdyż też jest w stanie nas zabić na hita:


Po zabiciu bossa udajemy się w prawą stronę mapy do tp powrotnego.

Ostatni boss Ghazdomor (400-500k)

Po uzbieraniu ekipy i wejście na bossa pojawiamy się na lodowej wyspie


Boss znajduje się niedaleko nas, przez co trzeba uważać. Można sobie rzucić krzaki, aby boss się nie przerzucił


Kiedy odlurujemy bossa w lewy dolny róg mapy, wracamy do ekipy i rzucamy krzaki. Pierwszy krzak polecam rzucić kratkę nad postacią "exp". Następnie druid przygotowuje się do rzucenia drugiego krzaka (nad drzewkiem). Gdy ek/rp przybiegnie z bossem trzeba go strapować krzakiem i ponownie bić z dystansu. Wydaje mi się że to najlepsze miejsce do bicia bossa, bo po przebiegnięciu całej mapy to wydało mi się najrozsądniejsze.



Po zabiciu bossa udajemy się do dolnej części mapy do teleportu.

W razie wszelkich uwag zapraszam do dyskusji  :)

Na bossy mamy nieograniczony czas aby je zabić (tak słyszałem xD) a za zabicie ich dostajemy LVL Po wejściu do roomu z bossem mamy cooldown (musimy poczekać do 22 na reset)


Osoby które lubią ten post: j00g1

14
Poradniki / Odp: [Poradnik] Reborny
« dnia: 05 Kwiecień 2023, 12:36:45 »
Na 6 reborna potrzeba:
- 45 Fishing
- 200 Vampire Coin
- 500 Jewelled Belt
- 700 Rexia Coin
- 20 x Upgrade runa +30

Pozdrawiam
Osoby które lubią ten post: j00g1

15
Poradniki / Meble [NPC] Lola
« dnia: 31 Marzec 2023, 00:41:52 »
Nie wiem jak Was, ale mnie denerwuje fakt, że za każdym razem musze wykupić połowę sklepu aby znaleźć potrzebny mi mebelek. Przychodzę z pomocą dla wszystkich pasjonatów (i nie tylko ;p) dekorowania domków. W tym poradniku znajdziecie wszystkie itemy od [NPC] Lola przedstawione od początku do końca.

1.

2

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25. ITEM ZDUBLOWANY

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.


TA "POŚCIEL" JEST POPSUTA I WYGLĄDA TO TAK









Osoby które lubią ten post: j00g1

Strony: [1] 2