Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - GrubasQ

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Propozycje / Odp: Pozbycie się dużych ilości pp
« dnia: 15 Kwiecień 2023, 19:29:48 »
Wprowadzisz podatek to ceny wzrosną właśnie o ten podatek 😀😎 lub będą wymiany po za stroną. Proste

A jak tam Twoje  zmiany w aukcji  postaci z 100 na 500 pp ?   🙌 zamiast zarabiać , to  teraz 1 osoba lub wogóle  tego nie podświetla bo po co - Good idea 😀 To są te dobre zmiany 🤷‍♀️👏 Czyżby efekt odwrotny od zamierzonego 🤔
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

2
Propozycje / Odp: Propozycje do Wiosennej Aktualizacji 2023
« dnia: 25 Styczeń 2023, 15:15:25 »
Czy jest możliwość przeniesienia TP kopalni np. do depo  ?
Zdjęcie orientacyjne ulokowania " depo -1 " lub ulukowania jej na terenie Enigmy np. w południowej części.
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

3
Pytania i Problemy / Odp: Niechęć nowych graczy
« dnia: 19 Styczeń 2023, 21:42:20 »
Z alkoholikiem bys sie dogadal konfituro
postacie stracił a jednak wciąż dominuje forum XD

Normalka, kocha otsa i nie może bez niego żyć pewnie expi gdzieś po kryjomu charki na vpsie, tak jak szlochał do mroza 2 dni żeby go odbanowal bo nie może żyć bez otsa :c

Wyzywa od konfidentow a pierwszy z dupy walił jak ktoś biegał bez gildi albo napisał coś o otsie XD

Hipokryzja i farmazony lvl expert, jeszcze nie widziałem żeby komuś tak gierka beret poryla jak omenowi

oj alkus alkus, mrozu napisal glupote, a ty pelikanie chodzisz i powtarzasz ale to nie nowosc

po drugie do mroza na pw napisalem moze ze 2 razy w zyciu

a po trzecie nikt nie da rady byc takim farmazonem jak ty dlatego masz miano top1

ale its ok, milosc do otsika robi swoje, stara bys mrozowi pozyczyl zeby sie na ST wbic

pozderki
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

4
Propozycje / Odp: Zimowa Aktualizacja ;]]]]
« dnia: 17 Listopad 2022, 21:48:23 »
Ja bym poprawil nagini bo jak na tego otsa to za malo bije,
Wejscie na dunga z 8 roznych ip i 8 różnych profesji,
Mysle ze guild bonus i magia system idealnie pasuja do tego otsa bo nie dzialaja,
Usunalbym ec z bossow, bo jest ich za duzo na otsie I ludzie zaczynaja wyrzucac je w depo,
Dodalbym jeszcze wiecej zgnojonych expowisk nonpvp,
Usunalbym daniela bo po co on skoro mozna normalnie wbic lvl na nonpvp spotach,
Przydaloby sie pomniejszyc hunting areny tak o polowe i jak wchodzisz to 5minut cooldownu zeby przywolac 1 stworka


Jaki ots takie zmiany pozderki
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

5
Poradniki / Odp: Dodatkowe outfity
« dnia: 15 Listopad 2022, 00:05:36 »
nie polecam, outfitu nie mozna zmienic, a jak juz zmienisz musisz pisac do przyglupa tfu, tutora alkoholika o zmiane na nowo

beka
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

6
Propozycje / Odp: Dungeony/Lody
« dnia: 17 Październik 2022, 17:54:05 »
2 ip per dung zamiast 4, każdy ma tu sporo postaci i profesji wiec zamiast zbierac ekipę 4 osob, zawsze latwiej bedzie znalezc 1 co ma 2 brakujace profesje. Wtedy sie juz bardziej to bedzie opłacało chodzić jako ze z każdego dunga po 2 dolle na czepek
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

7
Propozycje / Odp: Dungeony/Lody
« dnia: 17 Październik 2022, 15:23:56 »
Nawet 50 razy
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

8
Handel / Odp: SPRZEDAM POSTACIE
« dnia: 13 Październik 2022, 14:05:24 »
Jeśli ty @Sandal bądź ktokolwiek inny myśli że ja jeszcze gram na tym serwerze polecam udać się do specjalisty tyle miesięcy nie ma potężnego Dalentila a mimo to ten nick dalej budzi wielkie emocje  8)
Wstawaj, zesrales się
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

9
Propozycje / ALKOHOLIK NA TUTORA
« dnia: 11 Sierpień 2022, 10:37:41 »
Witam,

Teraz jak juz alkoholik nie ma charow jest godzien zostac tutorem.

REST IN PEACE IN THE CHAT
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

10
Ogólne / Odp: MODYFIKACJE DOMKÓW
« dnia: 02 Sierpień 2022, 07:25:06 »
@CrazyPall
Gotowe


@Sandal
Gotowe


@Harfik
Jak będziesz w grze to CTRL+R

@Mrozu  weź no te wodę zrób po 6 kratek a nie jedna ma 5 druga 6 ...... takie nie równe to będzie jak zęby alkholika ....

Prawy zbiornik mi popraw na 6 sqm ....
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

11
Pytania i Problemy / Odp: TRUDNE SPRAWY dominacja ponowna
« dnia: 31 Lipiec 2022, 12:36:16 »
Wklej wcześniejsze dedy :D

ALKUS ostatnio swoich wcześniejszych nie wklejałeś :D
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

12
Pytania i Problemy / trudne sprawy dominacja
« dnia: 28 Lipiec 2022, 21:48:17 »
przekopa w 3 osoby praktycznie do  0
ossss
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

13
Poradniki / Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
« dnia: 27 Lipiec 2022, 16:05:34 »
Możecie sobie to dodać np. w tools->in game script editor albo jako osobny skrypcik.

Samo chodzi, samo kopie, tylko kilof musi być w slocie na strzałe (tam gdzie trzymacie golden falcona).

local mineableIds = {4457, 4467, 4458, 4464, 4460, 4459, 4461, 4462}
local idx = 0
local pickId = 3308
local useDistance = 1
local moveDist = 8

local function getClosestPosition(positions)
    local closestTile
    local closestTileDistance = 99999
    for _, position in ipairs(positions) do
      local tileDist = getDistanceBetween(pos(), position)
      if tileDist < closestTileDistance then
        closestTile = position
        closestTileDistance = tileDist
      end
    end
    if closestTile then
      return closestTile
    end
end

macro(500, "Kopalnia", function()
    local possibleMine = {}
    local foundMine = 0
local tiles = g_map.getTiles(posz())

shuffled = {}
for i, v in ipairs(tiles) do
local pos = math.random(1, #shuffled+1)
table.insert(shuffled, pos, v)
end
local found = false

    for i, tile in ipairs(shuffled) do
if tile:getTopUseThing() ~= nil then
local topID = tile:getTopUseThing():getId()

if mineableIds[idx + 1] == topID then
local distance = getDistanceBetween(pos(), tile:getPosition())
if (distance <= useDistance) then
idx = (idx + 1) % #mineableIds
return usewith(getAmmo(), tile:getTopUseThing())
elseif distance > useDistance and distance <= moveDist then
if findPath(pos(), tile:getPosition(), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1}) then
table.insert(possibleMine, tile:getPosition())
foundMine = foundMine + 1
end
end
end
end
    end
if foundMine >= 1 then
        return autoWalk(getClosestPosition(possibleMine), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1})
else
idx = (idx + 1) % #mineableIds
    end
end)
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

14
Pytania i Problemy / Odp: KOPALNIA
« dnia: 26 Lipiec 2022, 19:02:53 »
Odnowa kosztuje 10 nawet, nie 20. Zmiana tez nie zostala podjeta tylko przeze mnie, ale gracze wlasnie na discordzie nie chcieli placic pewnym osobom po wygórowanych cenach, bo takie sobie narzuciliscie grubasq.

Bedac szczerym nie wiem czy to dobra zmiana czy nie, bo nie uzywam kilofow natomiast @Mrozu nie możesz pisac, ze ludzie sprzedawali to po wygorowanych cenach, bo sam dobrze wiedziales, ze sa ze 4 osoby wedkujace na serwerze, a reszta nie ma skad brac runek, co bylo wspominane od bardzo dawna. A wędkarze mieli na tym monopol bo sam to sprowokowales, oczywiste jest, ze beda sobie je cenic skoro jest na nie hype i zapotrzebowanie. Po co mieliby sprzedawac runki opponentom po niskich cenach?

Imo mogles nie dodawac tych runek do wymogow dream accessu tylko wymyslic inna alternatywe, bo przez wprowadzenie jednej rzeczy spierdalasz druga chcąc naprawic pierwsza.

Na koniec dodam, ze jebac ta kopalnie ja zarobas esa
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

15
Propozycje / Odp: Łatwe sprawy
« dnia: 22 Lipiec 2022, 10:33:51 »
zdejmij z głowy problem, po co martwić się na zaś
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

Strony: [1] 2 3 ... 8