1
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Prosze dodajcie pelny opis do Lost Gobleta informujac ze jest od 4 reborna bo sie wlasnie wjebalem na mine, ze go kupilem a mam 0 reb i 6k PP poszlo w cholere
11:11 You see a Lost Goblet.
It can only be wielded properly by players of level 400000 or higher of reborn 4 or higher.
It weighs 100.00 oz.
Dodaje 10% maksymalnej many oraz zycia.
Ja przez nich przestałem grać tu jak mnie ciągle ścigali zabijali na respach czy questach.Jakieś konkretne osoby?
Osobiście jako random nie mam nic przeciwko temu że czasami wpadną po mnie wagonem na expa, natomiast boli to, że "my randomy" po długim czasie zbierania się na jakieś cięższe questy typu 4reb spell i wydawania tam EP oraz prosząc o pomoc innych doświadczonych graczy, żeby tego questa w ogóle ukończyć nagle jesteśmy zalurowani bez powodu przez gildie dominującą. Ciężko jest swoje postacie "ulepszać" gdy nawet nie można zdobyć jakiegoś lepszego eq czy spella, zwłaszcza że te więkoszość randomów nie przeszkadza nikomu innemu w grze :pPisałem na discordzie ostatnio, że jak jeszcze raz młody komuś zaluruje questa to ma po postaciach.
To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.
Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.
Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.
Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.
Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.
A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?
W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.
Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.
Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.
Questy sa do zrobienia, pozdrawiam
nagini juz nie przechodza przez sciane?
Tu Mrozu nie poprawil chyba nadal xd, nie wiem jak z questem na ten drugi nowy outfit i dream buty, bo raczej nie zapowiada sie na to na razie by ktos to mial zamiar robic xd
To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.
Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.
Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.
Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.
Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.
A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?
W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.
Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.
Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.
Questy sa do zrobienia, pozdrawiam
No tylko, że alko teraz mówisz, że obudziło to pvp i ludzi do grania, a w marcu jeszcze byłeś zdania, że ten status to do dupy jest, co tym razem miałeś na myśli? Bo zaraz się dowiem, że znowu to źle interpretuje i w sumie to Ty propsujesz status randoma
wiekszego farmazoniarza od tego alkoholika nigdy nie spotkalem
A kto na koncie na forum twoim? Bo nie wiem z kim pisze , tropeheus sandał czy Ty?
No tylko, że alko teraz mówisz, że obudziło to pvp i ludzi do grania, a w marcu jeszcze byłeś zdania, że ten status to do dupy jest, co tym razem miałeś na myśli? Bo zaraz się dowiem, że znowu to źle interpretuje i w sumie to Ty propsujesz status randoma