Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sir metka

Strony: 1 2 [3]
31
Propozycje / Odp: Kilka propozycji, co do update
« dnia: 24 Kwiecień 2021, 17:25:05 »
Powiem tak ja bym z chęcią przelał nawet więcej tylko po co skoro zaraz znając życie wyrwę bana za gadanie głupot na game-chat xD

32
Propozycje / Odp: Kilka propozycji, co do update
« dnia: 24 Kwiecień 2021, 11:52:13 »
Alkoholik wiesz na czym polega największa beka już Ci mówię ha
Taki Noob Random jak ja nawet jak uzbieram Bande Randomów sztuk 10 nie jesteśmy w stanie zacząć nawet i przejść 1 room w Rainbow Item Quest xD. Czy Rainbow item jest aż tak bardzo wartościowy i zmieni nas w nieśmiertelnych - nie.  Skąd taki poziom trudności na tak głupi item?.... nie wiem xD.

33
Kosz / Odp: Pochwały i skargi - [TEST TUTOR] Sell
« dnia: 24 Kwiecień 2021, 10:33:59 »
Gdyby nie robił Serka jak jestem na Questach to bym dał 10/10 tak to dam 9,5/10. xD

34
Propozycje / Odp: Kilka propozycji, co do update
« dnia: 24 Kwiecień 2021, 09:50:30 »
Most jeszcze zaproponuj coś takiego, żeby Szwedzi lub inni gracze hLvl zrobili Cennik DC za questy i był on dostępny na forum. Np. Piszesz do Blackdeada mówisz BombSpell a on mówi 1k dc. Reszty questów nie znam cen.

Proponuje to tak [Nazwa Questu][Cena za osobę][Minimum osób na Questa]

Ilość minimalna osób to tylko dlatego bo wiem, że nikomu by się nie chciało z każdym biegać. Myślę, że nam Randomom łatwiej jest się dogadać w grupę i wtedy napisać :)

35
Propozycje / Odp: Kilka propozycji, co do update
« dnia: 23 Kwiecień 2021, 13:49:53 »
Ad1. to wiadomo, że wszyscy co by mieli taska na karaluchy to by to kupowali bo 12k karalucha to 8 godzin za 600 lvl wczoraj robiłem.

Zapomniałeś o najazdach djinów na elite. Bo jest 1 na tydzien?
Co do kamienia to nawet śmiem twierdzić, że w tej formie co jest obecnie czyli 91k lvl podbiega i bije sd i dostaje staminera pomimo 10 minut bicia go przez lvl 600+ to może w ogóle go usunąć :)

i odczep się draniu od Randomów! xD Pogodziłem się z tym, że większości questów jest nie do zrobienia nawet jak będę mial 700k lvl +

36
Propozycje / Patologiczne propozycje by Metka
« dnia: 22 Kwiecień 2021, 10:44:15 »
1. Bezsensu jest zakładać nowe konto, żeby zrobić 5 charów 1klvl aby zdobyć 5 par softów na dostęp do Atlantis. Powinna być opcja kupienia ich w Sms shop.
2. EK nie może używać MegaSD, więc robiąc Daniela oddaje mu 2x SuperSD (task Hydra i Labirynt) i zostaje z zwykłym SD na Azerusy (solo Azerusa EKiem ubić to jest 6 minut). Kolejny raz zakładać nowego chara na chociaż 5 godzin bezsens (tyle trwa task na hydry). Dodać SSD do sklepu lub wędki połowowej chociaż.
3. Zwiększyć ilość Headhunterów tak żeby dało się przynajmniej 4-5 zlurować na szybko. Przy obecnej ilości mobów jest to 100-110lvl/h na Zombie dobrym respie jest 120-140lvl/h przykład Atlantis. Zwiększenie ilości mobów sprawi, że Headhuntery staną sie użyteczne co odciąży popularne respy zajęte często przez osoby z Rebornem.
4. Otworzyć do któregoś reborna big sea serpent i pterodaktyle. Obstawiam, że nawet jakby były płatne expowiska z tymi mobami dostępne to Szwedzkiej czy BBoys by to nie przeszkadzało.
5. Jest już Lost Bp i kilka innych itemów dostępnych po rebie. CZAS NA SPELLe dla osób myślę z 2 lub 3 rebornem.
6. Nowe rozwiązanie dla BPOC bo cały resp Ultrasów to jest chyba 34 moby full max. W tylu graczy online + mc ciężko oddać Barego.
7. Możliwość usuwania zbędnych charów z ACC bez potrzeby wykupywania ich a 1pp z innego konta.
i punkt 8 for fun usunąć schody na dół na mutated rat bo ciągle tam wpadam i sobie zęby wybije ;o
i patologiczny punkt 9 BEZKARNY GAME-CHAT xD

37
Kosz / Odp: Polska - Anglia (obstaw wynik)
« dnia: 31 Marzec 2021, 10:10:46 »
2:0 dla Anglii #[GOD]SirMetka

ps. gdzie ta kolacja od Flexy za przegrana w SerekEvent ? Obiecales! xD

38
Kosz / Odp: Polska - Węgry (obstaw wynik)
« dnia: 25 Marzec 2021, 09:15:44 »
Poland 3:0 Hungary

39
Skargi i Pochwały / Odp: Pochwały i skargi - [ST] Flexy
« dnia: 22 Marzec 2021, 19:30:05 »
Duża pochwała dla Panny Flexy za pomoc z tym jak zjeść oscypka. Żurawina była idealna!

40
Skargi i Pochwały / Odp: Pochwały i skargi - [GOD] Reksio
« dnia: 22 Marzec 2021, 19:24:57 »
Reksio + za trase dzisiaj xD

41
Poradniki / Odp: ZAMIANA CC/GN/DC
« dnia: 11 Marzec 2021, 11:39:17 »
-- tools tab
setDefaultTab("Tools")

-- allows to test/edit bot lua scripts ingame, you can have multiple scripts like this, just change storage.ingame_lua
UI.Button("Ingame macro editor", function(newText)
  UI.MultilineEditorWindow(storage.ingame_macros or "", {title="Macro editor", description="You can add your custom macros (or any other lua code) here"}, function(text)
    storage.ingame_macros = text
    reload()
  end)
end)
UI.Button("Ingame hotkey editor", function(newText)
  UI.MultilineEditorWindow(storage.ingame_hotkeys or "", {title="Hotkeys editor", description="You can add your custom hotkeys/singlehotkeys here"}, function(text)
    storage.ingame_hotkeys = text
    reload()
  end)
end)

UI.Separator()

for _, scripts in ipairs({storage.ingame_macros, storage.ingame_hotkeys}) do
  if type(scripts) == "string" and scripts:len() > 3 then
    local status, result = pcall(function()
      assert(load(scripts, "ingame_editor"))()
    end)
    if not status then
      error("Ingame edior error:\n" .. result)
    end
  end
end

UI.Separator()

UI.Button("Zoom In map [ctrl + =]", function() zoomIn() end)
UI.Button("Zoom Out map [ctrl + -]", function() zoomOut() end)

UI.Separator()

local moneyIds = {3043, 3040} -- gold coin, platinium coin
macro(1000, "Exchange money", function()
  local containers = g_game.getContainers()
  for index, container in pairs(containers) do
    if not container.lootContainer then -- ignore monster containers
      for i, item in ipairs(container:getItems()) do
        if item:getCount() == 100 then
          for m, moneyId in ipairs(moneyIds) do
            if item:getId() == moneyId then
              return g_game.use(item)           
            end
          end
        end
      end
    end
  end
end)

macro(1000, "Stack items", function()
  local containers = g_game.getContainers()
  local toStack = {}
  for index, container in pairs(containers) do
    if not container.lootContainer then -- ignore monster containers
      for i, item in ipairs(container:getItems()) do
        if item:isStackable() and item:getCount() < 100 then
          local stackWith = toStack[item:getId()]
          if stackWith then
            g_game.move(item, stackWith[1], math.min(stackWith[2], item:getCount()))
            return
          end
          toStack[item:getId()] = {container:getSlotPosition(i - 1), 100 - item:getCount()}
        end
      end
    end
  end
end)

macro(10000, "Anti Kick",  function()
  local dir = player:getDirection()
  turn((dir + 1) % 4)
  turn(dir)
end)

UI.Separator()
UI.Label("Drop items:")
if type(storage.dropItems) ~= "table" then
  storage.dropItems = {283, 284, 285}
end

local foodContainer = UI.Container(function(widget, items)
  storage.dropItems = items
end, true)
foodContainer:setHeight(35)
foodContainer:setItems(storage.dropItems)

macro(5000, "drop items", function()
  if not storage.dropItems[1] then return end
  if TargetBot and TargetBot.isActive() then return end -- pause when attacking
  for _, container in pairs(g_game.getContainers()) do
    for __, item in ipairs(container:getItems()) do
      for i, dropItem in ipairs(storage.dropItems) do
        if item:getId() == dropItem.id then
          if item:isStackable() then
            return g_game.move(item, player:getPosition(), item:getCount())
          else
            return g_game.move(item, player:getPosition(), dropItem.count) -- count is also subtype
          end
        end
      end
    end
  end
end)

UI.Separator()

UI.Label("Mana training")
if type(storage.manaTrain) ~= "table" then
  storage.manaTrain = {on=false, title="MP%", text="utevo lux", min=80, max=100}
end

local manatrainmacro = macro(1000, function()
  if TargetBot and TargetBot.isActive() then return end -- pause when attacking
  local mana = math.min(100, math.floor(100 * (player:getMana() / player:getMaxMana())))
  if storage.manaTrain.max >= mana and mana >= storage.manaTrain.min then
    say(storage.manaTrain.text)
  end
end)
manatrainmacro.setOn(storage.manaTrain.on)

UI.DualScrollPanel(storage.manaTrain, function(widget, newParams)
  storage.manaTrain = newParams
  manatrainmacro.setOn(storage.manaTrain.on)
end)

UI.Separator()

macro(60000, "Send message on trade", function()
  local trade = getChannelId("advertising")
  if not trade then
    trade = getChannelId("trade")
  end
  if trade and storage.autoTradeMessage:len() > 0 then   
    sayChannel(trade, storage.autoTradeMessage)
  end
end)
UI.TextEdit(storage.autoTradeMessage or "I'm using OTClientV8!", function(widget, text)   
  storage.autoTradeMessage = text
end)

UI.Separator()

Strony: 1 2 [3]