Here you can change website language:

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Skargi i Pochwały / Odp: Pochwały i skargi - [ST] Remek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Vofeji dnia 30 Styczeń 2024, 01:46:53 »
Gdy jest na rexii żaden nowy gracz nie musi się obawiać że zostanie wpuszczony do paszczy lwa aktywnie pomaga wszystkim nowym graczom na rexii oraz discordzie i jak potrzeba to i questy czysci.Jest wporzo i dał mi dziś na blessa nawet
72
Propozycje / Odp: 2 propozycje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ksante dnia 28 Styczeń 2024, 21:32:29 »
spoko pomysl jakby to jakos dopracowac to czemu nie
73
Propozycje / 2 propozycje
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Beni0 dnia 27 Styczeń 2024, 19:12:01 »
Siemanko , tak sobie pomyślałem, że dam 2 propozycje od siebie, a nóż się coś spodoba  ::)

1) Fast attack: Item do zgarnięcia np od 2 reb 500k , który umożliwi jak nazwa wskazuje szybsze bicie z broni ,jak i czarów. Haczyk jest taki , że byłoby to rozbite na 3 stopnie (które się kumulują) i z każdym stopniem bijemy mniejszy dmg ale szybciej
- 1 stopień (2 reb 500k) przyspieszenie o 15% ataku, zadawanie 5% mniejszych obrażeń
- 2 stopień ( 3 reb 550k) przyspieszenie o 15% ataku , zadawanie 10% mniej obrażeń
- 3 stopień (4 reb 600k) przyspieszenie o 10% ataku , zadawanie 15% mniej obrażeń
Ewentualnie 2 i 3 stopień do kupienia za pp lub EP

2) Propozycja dodania dodatkowej profesji od 3 reba
Jak wiadomo większość lubi expic i cieszyć się poziomem/rebem i dlatego żeby trochę urozmaicić rozgrywkę proponuje dodanie promocji na 3 reb 300k. Polegało by to na tym iż:

- EK z nazwy Hell Slayer stałby się Epic Hell Slayer
- RP z Shinobi stałby się Pro Shinobi/Epic Shinobi
- SORC z Soul Mage stałby się Epic Soul Mage
- ED z Heal Maker stałby się Epic Heal Maker
- SUPPORT stałby się Advanced Support

Oprócz promocji byłby też nowy spell wave, który zadawałby o 10-15% więcej obrażeń i nowy ring ,który dodawałby dodatkowe 2% obrażeń i po 10% mp i hp

To takie luźne pomysły do dyskusji czy wgl coś takiego byście chcieli , a jeśli tak to na jakich zasadach itp. Zachęcam do dyskusji
74
Poradniki / Poradnik Hunting arena
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KapitanBomba dnia 27 Styczeń 2024, 17:50:39 »
Poradnik Hunting Arena



Czym są hunting arena?

- Miejsce gdzie możesz spokojnie expić i nikt cię nie zabije.

- Hunting Fire można kupić w SMS Shopie 48 sztuk za 5 Elite Points lub kupić od graczy za premium points, wygrać w eventach(Serek, Fart itp.).

- Hunting areny znajdują się w temple enigma po lewej stronie obok wejścia na lost city.

- Jeden hunting fire pozwala nam expić bezkarnie przez 20 minut.

- Ilość hunting fire na 24h jaką możesz użyć na arenie to 72 hunting fire.

- Na hunting arenach jest zakaz przeszkadzania np. stawania powyżej 10 postaci żeby blokować UE, ale to nie dotyczy przebijania areny.


Rodzaje Hunting Arena


Zaczynam od góry z lewej do prawej.

Specter Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2480] [Y: 1005] [Z: 7]

Soul Reaper Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2490] [Y: 1005] [Z: 7]


Dark Tortoise Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2500] [Y: 1005] [Z: 7]


Puszek Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2510] [Y: 1005] [Z: 7]


Headhunter Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2520] [Y: 1005] [Z: 7]


Old Defiler Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2530] [Y: 1005] [Z: 7]


Big Sea Serpent Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2540] [Y: 1005] [Z: 7]


Yetirus Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2550] [Y: 1005] [Z: 7]


Stone Pterodactyl Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2560] [Y: 1005] [Z: 7]


Drakonix Góra



Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2570] [Y: 1005] [Z: 7]


Pozostałe tpki na wejście areny góra od lewej do prawej:



- Specter góra druga arena: 

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2580] [Y: 1005] [Z: 7]
- Soul Reaper góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2590] [Y: 1005] [Z: 7]
- Dark Tortoise góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2600] [Y: 1005] [Z: 7]
- Puszek góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2610] [Y: 1005] [Z: 7]
- Headhunter góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2620] [Y: 1005] [Z: 7]
- Old Defiler góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2630] [Y: 1005] [Z: 7]
- Big Sea Serpent góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2640] [Y: 1005] [Z: 7]
- Yetirus góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2650] [Y: 1005] [Z: 7]
- Stone Pterodactyl góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2660] [Y: 1005] [Z: 7]
- Drakonix Góra druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2670] [Y: 1005] [Z: 7]



Pozostałe tpki na wejście do aren dół mapy od lewej do prawej:



- Specter dół arena: 

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2480] [Y: 1022] [Z: 7]
- Soul Reaper dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2490] [Y: 1022] [Z: 7]
- Dark Tortoise dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2500] [Y: 1022] [Z: 7]
- Puszek dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2510] [Y: 1022] [Z: 7]
- Headhunter dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2520] [Y: 1022] [Z: 7]
- Old Defiler dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2530] [Y: 1022] [Z: 7]
- Big Sea Serpent dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2540] [Y: 1022] [Z: 7]
- Yetirus dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2550] [Y: 1022] [Z: 7]
- Stone Pterodactyl dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2560] [Y: 1022] [Z: 7]
- Drakonix dół arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2570] [Y: 1022] [Z: 7]




Dół drugie areny od lewej do prawej:




- Specter dół druga arena: 

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2580] [Y: 1022] [Z: 7]
- Soul Reaper dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2590] [Y: 1022] [Z: 7]
- Dark Tortoise dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2600] [Y: 1022] [Z: 7]
- Puszek dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2610] [Y: 1022] [Z: 7]
- Headhunter dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2620] [Y: 1022] [Z: 7]
- Old Defiler dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2630] [Y: 1022] [Z: 7]
- Big Sea Serpent dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2640] [Y: 1022] [Z: 7]
- Yetirus dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2650] [Y: 1022] [Z: 7]
- Stone Pterodactyl dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2660] [Y: 1022] [Z: 7]
- Drakonix dół druga arena:

Współrzędne tpka na wejście do areny: [X: 2670] [Y: 1022] [Z: 7]



Wszelkie błędy proszę zgłaszać na priv

Pozdrawiam

75
Propozycje / Odp: Pvp
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mrozu dnia 27 Styczeń 2024, 16:04:08 »
1. Luz, od jutra będą regularnie.
2. No tylko, że to ots pod mc, tu większość ludzi dlatego grała zanim doszedł drugi teamek więc odpada.
3. W Brakujących Kwestiach to dodałem właśnie:
https://mrozuots.pl/index.php?topic=2927.0
4. Ta kwestia też jest unormowana w brakujących kwestiach, wczoraj młody za to bana wyłapał.
76
Propozycje / Odp: Pvp
« Ostatnia wiadomość wysłana przez remczaak dnia 27 Styczeń 2024, 00:32:11 »
Zapomniałeś dopisać jeszcze że max 2 mc tyczy się bitek, bo respa/expo to bym zostawił przy limicie 3 postacji z racji na niekiedy ciężkie złożenie oponenta:)

Przywróciłbym również pvp na questach dla 4+ rebów bądź gdy idzie cała gildia.
Oczywiście jeżeli ktoś ma 4+ reba ale czyści randomom to osobnik ten tez jest nietykalny
77
Propozycje / Odp: Pvp
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nowicjusz dnia 27 Styczeń 2024, 00:23:18 »
Ukrócić latanie na mc podczas pvp do 1+1 lub tylko jednym charem
78
Propozycje / Pvp
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RandomyBezkarne dnia 27 Styczeń 2024, 00:06:15 »
Witam szanownego Pana Mroza, uprzejmie wnoszę o przywrócenie do życia PVP na otsie i mam co do tego mam propozycje które skłoniłyby jedna z drużyn do walk

- odpalenie pvp eventow (ciekawsze będą gathery jakieś camy i większe bitki a nie ganianie się po loscie, wiem ze była wspolna debata na ten temat ale była jak obie drużyny wykazywały chęć walki, niestety teraz jedna z drużyn miga się od walk a to napewno zacheciloby ich do organizacji)
- blokada pvp na mc (obecnie to wyglada tak ze walki odbywają się na mc przez co nie da się zorganizować spontanicznej bitki w ciągu dnia bo z 6 osób robi się 15 postaci)

Uprzejmie prosiłbym również o aktualizacje regulaminu co wolno na otsie a czego nie (chodzi mi o wyzywanie rodziny pisanie imion itp) bo zasady na bieżąco się zmieniają i nie każdy jest w stanie je ogarnąć, a niektórzy dostają bany za imiona, inni za nazwiska, jakbyś napisał co wolno czego nie i co za to grozi napewno rozjaśniloby to sprawę

Dostosowanie regulaminu supportów czyli tez jakiś zakaz biegania podczas udzialu w pvp innych postaci bo co to ma być ze ktoś biega bije łapie ludzi a ktoś biega profesja non pvp z przeciwnej drużyny i patrzy co się dzieje, kiedy może sobie wrócić do pz, albo iść oddać Patryka albo poprostu przeszkadzają w pushowaniu itp


To na tyle jak ktoś ma jakieś ciekawe pomysły to piszcie (nie sandał nie prosimy o twoja akceptację)
79
Poradniki / Odp: Poradnik Magia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mrozu dnia 26 Styczeń 2024, 00:04:39 »
Super, podaj nick w grze, dodam punkty  :-*
80
Poradniki / Poradnik Magia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez remczaak dnia 25 Styczeń 2024, 21:53:14 »
Szybki, prosty i zwięzły poradnik opisujący sposób działania magii.


Cena za wejście 15EC

Jedna z dodatkowych opcji zboostowania sobie dmg. Po skończeniu questa otrzymujemy możliwość zaczarowania swoich broni.
Zaczarowana już broń uderza target zadając dodatkowe obrażenia nie tylko samemu celowi, ale również graczom/potworom znajdującym się w pobliżu.



W systemie tym interesują nas 3 komendy:
!magia zaczaruj - Zaczarowuje broń
!magia polacz - Łączy zaczarowane bronie
!magia info - Pokazuje aktualny poziom magii zaczarowanego przedmiotu bądź też info. o braku jego zaczarowania


20:28 Ta bron nie reaguje na magie
20:28 Kod broni: aaaaaaaaaa, poziom: 1

Aby w ogóle połączyć bronie, pierw należy je zaczarować. Aby to zrobić kusza/miecz czy wand znajdować się musi w PRAWEJ RĘCE (!magia zaczaruj).
Gdy już zaczarowaliśmy dwa przedmioty możemy je złączyć w jeden i podnieść jego poziom.
Aby połączyć oba przedmioty to jeden musi znajdować się w PRAWEJ RĘCE natomiast drugi w MIEJSCU STRZAŁY (!magia polacz).


Im wyższy poziom magii, tym więcej dana broń zadaje obrażeń dodatkowych
Broń która jest ulepszona (runami/upkami) zawsze musi znajdować się w ręku, ponieważ wtedy nie tracimy upgrade'a
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10