Rexia.PL > Propozycje

Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami

(1/3) > >>

Jamakai:
Witam serdecznie!
Z racji ostatnich zmian - dodanie expowiska na elita oraz czaru od 500k; proponuje wprowadzić dodatkowo następujące:

1. Zwiększenie ilości expowisk dla Golden City/Hades/Atlantis -> po kolei, skąd ten pomysł? Wszystkie dobre expowiska, gdzie można wbić w niewielkim czasie, maksymalnie dużo lvl jest zajętych przez większe lvl, ale! Z magami to nie jest problem, można zabić i samemu zbierać doświadczenie, natomiast z knightami nie ma już tak łatwo, a tych ostatnimi czasy wyrosło jak grzybów po deszczu. Dla zobrazowania - druida/maga można zabić bez większych starań, ale rycerz; nawet, gdyby 5 osób stało i go biło, to magowie prędzej sami się pozabijają niż takiego knighta. Więc jeśli będzie więcej DOBRYCH expowisk (szybki resp, dużo stworków), to będzie większa konkurencja, nie będzie tłoczno i będzie można konkurować z top lvl'ami.

2. Wprowadzić bramki lvl dla konkretnych expowisk -> wraz z nowymi czarami pojawiło się pytanie, po co ktoś chciał zrobić taką przepaść pomiędzy lvl'ami? Gdybyśmy wzięli 5 najlepszych graczy na serwerze, to na tych 5 przypada 4, z najlepszej gildii, która również jest najliczniejsza. Ostatecznie sprowadza się do tego, że nikt nie będzie w stanie do nich się zbliżyć, lub po prostu dla zabawy wypowiedzieć wojny. Bo 3 topowych graczy z nowymi czarami bez problemu poskłada znając życie całą nawet i armię. Dlatego dobrze by było, gdyby były miejsca - które nie będą dla nich dostępne. Nowi gracze, albo Ci - którzy będą chcieli im dorównać, będą mieli chociaż chwilę wytchnienia, żeby nabrać doświadczenia. Dla przykładu taka bramka z początkowymi expowiskami, gdzie wyższe niż 75k lvl nie mogą się dostać.

3. Zwiększenie exp rate do 250k poziomu. Ta zmiana wyda się niesprawiedliwa, ale najpierw podam moje powody. Żeby coś mogło się na serwerze dziać, są potrzebni nowi ludzie, ale nie ukrywam, że samemu czasem mi się odechciewa na to patrzeć, gdy widzę, jak niskie poziomy przez 5 dni męczą się, żeby zdobyć 200k lvl, a później i tak można ich zabić bez większego wysiłku. Żeby zwiększyć manewry, jakie możemy zrobić na serwerze; potrzebni są ludzie, którzy będą w stanie cokolwiek uderzyć, wytrzymać. Dodam, że ten pomysł świetnie zazębia się na 1 i 2 pkt. Nowych graczy trzeba będzie potraktować z dobrego serca, żeby chcieli się przyłączyć do jakieś drużyny/gildii, a potem oni mają czas i możliwość, żeby w jak najszybszym czasie dogonić średnie lvl.

Myślę, że te 3 zmiany są świetną odpowiedzią na ostatnie zmiany. Temat to przemyślenia i przedyskutowania.

Ps.Chciałbym, żebyście pamiętali - że warto zadbać o nowych graczy, niż tylko i wyłącznie przedłużać agonię top'ki, bo na ich miejscu, gdybym nie miał konkurencji - z kim się bić, po kogo wpadać; tylko bocić - żeby wbić lvl i pójść na jakiegoś przesadzonego questa, gdzie pod koniec ktoś jeszcze użyje teleportu do temple, to długo by ta agonia nie potrwała. Zamiast dawać im spell'e, expowiska - dajcie im konkurencję.

Rumeye:
Czyli dodać lepszą mrkę dla ms/ed, gdyż Odyseusz/Niebo/Carismo etc pada od 2 msów 350k na respie, co jest żałosne ;)

Asiquar:
No może i pomysły nie są złe widzę poruszyłeś temat o ed/ms/i ek a o rp już zapomniałeś bo rp tez do końca jest jest aż tak twardy jak ms czy ed tez go można łatwo zabić jak ktoś nie ma np eq na maxa ulepszonego.

Jamakai:
Nie - źle do tego podchodzicie.
Zmiany nie powinny wywracać gry do góry nogami. Nie powinniśmy ingerować w balans profesji, to by było niesprawiedliwe w stosunku do osób, które grają już bardzo długo. Też mnie irytuje fakt, jak ciężko zabija się rycerze; że druid ma exhaust na leczenie kogoś i manarunę, ale warto się skupić na tym, żeby zwiększyć konkurencję. Bo tylko wtedy, kiedy na rynku jest konkurencja - rynek się rozwija. Dlatego jeśli serwer ma tętnić jakimkolwiek życiem powinno się wspierać tych początkujących. Dodam też, że nie chcę zmian dobrych tylko dla siebie - sam mam 301.000 Druida i umieram szybko, ale też potrafię kogoś zabić - dlatego chciałem, żeby zwiększyć exp-rate do 250.000 lvl. Miejcie na uwadze ogólne dobro, a nie tylko i wyłącznie swoje. Jak będzie więcej mniejszych lvl, to oni będą też mogli walczyć między sobą na odpowiednich dla ich lvl expowiskach. Więc nie dojdzie do sytuacji top gildi vs reszta serwera. Mniejsze lvl będą mogli tworzyć coś i walczyć na własnych zasadach, bez patrzenia na górę.
Myślcie perspektywicznie :D

Falszywka:
MS, ED owszem nie ustoją za długo i nie można też powiedzieć że bóg wie jak odbiegają z dpsem bo różnicy nie ma praktycznie wgl. Jedyna różnica jaka jest zauważalna to Czar Targetowy który na pvp daje naprawde dużo jednak przez słabą mrke  ed / ms jest w stanie pasc od dwojga ludzi, ewentulanie od dwóch cyklopów czy undead bossów. Jednak postacie magiczne raczej do walki w zwarciu się nie nadają.
Dlatego nie ma co porównywać do EK, czy RP.

Co do reszty propozycji z expem.
Jak najbardziej jestem za dodaniem nowych expów albo zwiększeniem ilości mobków stacjonujących na nich. Prawda jest taka że sporo osób mimo odkrytego hadesu, atlantisu czy wstępu na expy od 300k wcale z nich nie korzysta i wybija lov lvl'e na expowiskach w VIP. Przez co naprawde nowe osoby nie mają się jak wybić skoro odkąd wbiją 100k nawet niechący wejdą pod ue osoby z większym lvl i się kładą. Prawda jest taka że innych expowisk nie mają dlatego albo logają czekając aż jaśnie pan 350+ skończy expić (co się raczej nie zdarza chyba że zastąpi go ktoś kto go położył czyt. kolejny 350+), Albo udaje się na inny exp na którym tak naprawde leci mu wielkie gówno a nie lvl bo stoją 3 mobki na krzyż.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

There was an error while thanking
Lubiee...
Idź do wersji pełnej