Here you can change website language:

Autor Wątek: Make Knight Great Again  (Przeczytany 3142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Trix

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Make Knight Great Again
« dnia: 17 Grudzień 2019, 12:14:40 »
Witam,

ten post będzie trochę długi, głównie skupię się na analizie Knight'a w obecnej postaci oraz sugestiach co do jego zmian, myślę że dla osób początkujących, zastanawiających się nad sensem gry EK'iem, ten post będzie również czymś, co otworzy szerzej oczy.

Nowości i zmiany wprowadzone w Winter Update ogólnie oceniam na + (kilka z nich została zgłoszona przeze mnie, co mnie cieszy, iż zostały uwzględnione i utwierdza mnie w fakcie posiadania ciekawych poglądów na ten sev), chociaż mocno się zawiodłem, kiedy nie znalazłem (pomimo zgłoszeń propozycji) żadnego zdania zawierającego słowo "(...) knight (...)". Dziwi mnie fakt, dlaczego nie podrasowaliście trochę tego EK'a, skoro powszechnie wiadomo, że jest to tzw. "ściek char" (lub inaczej: postać nie wzbudzająca strachu). Rozumiem rolę jaką odgrywa on ogólnie w grze (tank, no dmg itd.), natomiast w pvp jest najbardziej odstającą profesją od reszty i nic z tym nie zrobiliście, a to pvp napędza popularność danych profesji. [Nie wymieniając z nazwy, ale dobrze wspominam 2 servy 8.6 h-exp, gdzie specjalnie podkręcano pvp EK'a po to, aby był bardziej grywalny i były to dobre servy]

Co by się przekonać, jak gra się tu EK'iem, trzeba trochę poczekać, ja piszę z perspektywy 550k+ i zasłyszanych opinii.

Rexia w liczbach, moja analiza EK'a na chwilę obecną:
+ ma najwięcej hp - chociaż dyskusyjny temat, gdyż EK na poziom dostaje 18hp (+3 względem bazowego), a pallek 15hp (+5 względem bazowego), z itemów można teraz odczytać, że EK wyciągnie +233%, pallek +220% dodatkowego hp [moim zdaniem te liczby są na korzyść RP],
- ma mniej % odporności od RP (RP wyciąga 91%, gdy EK max 84%),
- gorzej leczy się od RP [uwzględniając te 3 tematy, czyli hp/odporność/heal to RP jest lepszym tankiem niż EK],
- najwolniej expi (czar obszarowy ma słabe dmg, Exave Rax ma mniejszy zasięg działania niż Xan Hava,
- ma najgorszy dmg 1-target (gdy MS 500k+ zadaje  salwą ok. 18mln w moby, ek na podobnym poz. ok. 7mln?)
- niby exori boli zostało poprawione, ale ani się tym nie będzie expić, ani używać na warach, jedynie może pomóc ubić dużo słabsze postacie,
- ma najsłabszego pod względem dmg defendera,
+ defender EK'a ma najwięcej hp (tylko co z tego?),
- dmg z broni praktycznie nie zadaje, często nie trafia,
- nie może używać Mega SD, kiedy RP może (a chyba też nie powinien).

EK generalnie budzi śmiech wśród graczy, którzy wiedzą jak ten serv działa. Ci co zaczną nim grę, długo się nie przekonają, jak bardzo ek odstaje od reszty. Aktualnie i tak Ci wyexpieni rycerze, a może i częściej RPki, będą bloczyli questy, więc dla JEDYNEJ sensownej roli jaka jest dla niego, nie ma sensu go specjalnie robić.

Żeby nie było, nie płaczę teraz, tylko dlatego że ja gram ekiem itd. i mam najsłabszego chara z możliwych, ale patrzę na problem szerzej. Wiele osób spodziewało się, że w końcu coś w nim zmienicie na +.

Po co coś zmieniać? Przede wszystkim:
-dywersyfikacja postaci na warach (obecnie Eków jest mało , wychodzą tylko Ci wyexpieni z sio na plecach, wiadomo)
-małe ryzyko przesadzenia z boostem tej profesji, z racji jej niskiej popularności (wiadomo że trzeba nadzorować zmiany, ale nie dotyczą one aż tak "masy"),
- poprawa rynku przedmiotów dla knighta (jak mało kto gra EK'iem, to po co komu np. atlantis sword?).

Co bym zaproponował?
Temat jest ciężki, bo wiadomo że EK nie ma być od przesadzonego DMG:
+ runka Super Explo (trafia w azerusy i inne badziewie odporne)
+ Elite Helmet dla EK (jakieś % + regen hp 500k/s,
+ poprawa +5% leczenia z czaru,
+ poprawa spellu exori super hur +25%,
+ Atlantis Sword i Elite Sword (zmiana zasięgu z 1 na 2 sqm i 100% szans na zadanie obrażeń)
+ zwiększenie atak speed z broni x2,
+/- jeżeli powyższe zmiany zostałyby wprowadzone, to defender może taki zostać jak jest.

Uważam, że zaproponowane rozwiązania spowodują wzrost zainteresowania grania EK'iem oraz nadal będą go utrzymywały na końcu listy "top dmg" profesji, z tym że w końcu zacznie też coś robić i może ubije jakiegoś maga solo na ciut mniejszym poziomie.

Liczę na Wasze merytoryczne odniesienie się do tego tematu, jeżeli podzielacie moje zdanie lub widzicie w nim brak logiki. Natomiast proszę mi nie pisać, że nie ogarniam, za co z góry dziękuję.

Make Knight Great Again.

Pozdrawiam,
Trix
« Ostatnia zmiana: 17 Grudzień 2019, 12:17:55 wysłana przez Trix »
 

gangus

Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Grudzień 2019, 13:28:21 »
W uzupełnieniu informacji, można dodać, że Knightów w topce 'prawie' nie ma :)
 

BYONE

Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Grudzień 2019, 13:33:27 »
Gdybym wiedział że rp może wyciągnąć 91% prota to nie grałbym ekiem temat jak i sama propozycja na plus ale co do dmg myślę że EK;owi pasuje nazwa ściek char i powinno tak zostać powinien mieć więcej hp + podstawową odporność w wysokości 10% na wszystko tak by przy całym secie miał 94% prota byłby bardzo ciężki do ubicia ale mieć powinien trochę mniej dmg np. 6% mniej total dmg + powinien trafiać zawsze + skoro bije z "dista" i skill knighta nie robi róznicy w dmg to powinien być nie 1 kratkowy tylko 5-6 tak jak w przypadku palka lub zrobienie broni knighta na atk a nie na niewiadomy atak z dista śmieszne xD
EK = tanka powinno z full eq dawać rade zabijać minimum 4 osoby z full eq z tym samym lvl albo zablokujcie zabijanie na 3 mc bo ek w takim systemie grając solo jest najbardziej gównianą postacią "niby tank" ale odpalasz 3 mcki i juz każdego "tank" składasz co to za w takim razie tank.

tzn. dodać odporność na wszystko dla rycerzy 10% / zwiększyć hp z 2-3 hp na lvl dodatkowo więcej / dodać zaczarowanie przedmiotów eka (końcowego seta) o bonusy zwiększone leczenie z czaru / tarcza 10% / miecz 10% / + falcon dla wszystkich 10% każdy przedmiot większe leczenie z czaru.
+ można dodać do eka 2% z zadanych obrażeń dochodzi do hp.
+ mozna dodać buffa dla eka czas trwania 7 sekund cooldown 2 minuty po użyciu przez 7 sekund otrzymujemy 90% mniejsze obrażenia od graczy/potworów i zadajemy o 50% mniejsze obrażenia. czar mógłby się nazywać Raise Shield
« Ostatnia zmiana: 17 Grudzień 2019, 13:42:22 wysłana przez BYONE »
 

Krzyż

  • Global Moderator
  • Dziadyga
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Polubień: 61
  • Reputacja: 11
  • Gdzie Jest Krzyż!
    • Zobacz profil
Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Grudzień 2019, 14:43:06 »
Naprawdę fajne pomysły, chciałbym je zobaczyć w świecie rexii!
 

FiGo

Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Grudzień 2019, 16:44:04 »
Również gram knightem i palkiem, niestety widzę jak bardzo ten knight odstaje od reszty profesji, myślałem nawet o wystawieniu go na aukcje, bo jest on po prostu mierny.. Po tych zmianach może by się to zmieniło, pomysły super i liczę na ich dodanie!  ;)
 

Ave AVA

Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Grudzień 2019, 17:29:50 »
Chceciez zeby taki krzyz majac 717 k po rebie mial jeszcze wiekszy dmg? Ludzie myslcie troche
Za niedlugo ludzie zaczna biegac wagonem ek bo bedzie mial dmg plus w chuj zycia i leczenie miedzy postaciami 😹
Wiekszego debilizmu nie slyszalem 😁
 

FiGo

Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Grudzień 2019, 17:38:06 »
to exp juz knightów kolego, kto Ci broni?  ;D a tak na poważnie, lekki buff się przyda na pewno
 

Akacjowy Ms

Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Grudzień 2019, 22:22:11 »
Knight od zawsze służył do bloczenia mobów/bossów/questów więc nie widzę sensu ruszania go.

Żeby nie było, nie płaczę teraz, tylko dlatego że ja gram ekiem itd. i mam najsłabszego chara z możliwych, ale patrzę na problem szerzej. Wiele osób spodziewało się, że w końcu coś w nim zmienicie na +.
Jakoś innym graczom nie przeszkadzało to jaki jest, nie widziałem tematu, w którym by narzekali na Knighta. Może odrazu przyznaj się że grasz ekiem a nie rp/ms i Ci nie pasuje to do pvp i chcesz zmian, które to zastąpią. W takim razie może update gdzie ek solo rozwali wagon ms'ów
 

BYONE

Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Grudzień 2019, 00:03:21 »
mówienie że ktoś będzie zaraz latać wagonikiem eków już to widzę wyexp 717k eka powodzenia życze xD zanim wbijesz 500k to minie sporo czasu a 3 postacie to jeszcze gorzej... EK to jest tank ale nie jest to op tank i nie ma też dmg nawet do hybrydy mu dalekoEK powinien mieć jakieś specjalne zdolność np. wysysanie życia 2-3% za każde zadane obrażenia przez eka czar/łapa/runa każdy dmg buff na odporność też byłby ok co do dmg ma słaby dmg ale to ek mi to nie przeszkadza nie gram dla pvp ek nigdy do pvp dobry nie będzie a pada jak mucha na warach więc nie wiem o co strzępicie ryja expi się go wolno a przez 3 mc legalnie bicie nie robi wielkiej róznicy gra nim takiś chojrak wbij mi 717K eka zapłacę 200K pkt pozdro.
 

Krzyż

  • Global Moderator
  • Dziadyga
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Polubień: 61
  • Reputacja: 11
  • Gdzie Jest Krzyż!
    • Zobacz profil
Odp: Make Knight Great Again
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Grudzień 2019, 07:59:13 »
takiś chojrak wbij mi 717K eka zapłacę 200K pkt pozdro.

okej :)
 
Osoby które lubią ten post: gangus