Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Mrozu

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Propozycje / Zimowa Aktualizacja
« dnia: 15 Grudzień 2023, 17:19:18 »
Jakoś w połowie stycznia będzie zimowa aktualizacja więc jak macie jakieś pomysły co usunąc/dodać/zmienić to piszcie teraz.

2
Poradniki / Jak ustawić wbudowanego bota? Poradnik vol 999
« dnia: 14 Grudzień 2023, 13:19:12 »
Trochę ich już jest, ale tu myślę, że najprościej. ARBOT bazuje na najnowszej wersji Vbota od Vithraxa ale z poprawkami wydajności i łatwiejszą obsługą leczenia/bicia ue.

3
Propozycje / Letnia Aktualizacja
« dnia: 19 Czerwiec 2023, 11:00:47 »
W tamtym temacie od sandała się zrobił spory spam więc jak ktoś ma jeszcze jakąś propozycję to dodajcie tu.

4
Propozycje / Nowy potworek do expa
« dnia: 15 Czerwiec 2023, 15:46:59 »
Na jaki lvl widzicie największy deficyt potworka do expienia?

5
Pytania i Problemy / Co usunąć z Random Lost Item?
« dnia: 21 Marzec 2023, 13:03:41 »
Tu macie na screenie co z niego może wylecieć, a jeżeli chodzi o zakresy itemów stackujących się to wyglądają tak:
rexia coin - od 100 do 200.
exp coin od 70 do 100.
upgrade +25 od 20 do 25.
booster od 20 do 30.
upgrade +30 od 15 do 20.


Proszę o info co byście wywalili (tylko nie przesadzajcie), a w itemach co się stackują jak byście zmienili zakres ile czego może wylecieć?
Można też coś dodać np vampire coiny, tylko w jakim zakresie?

6
Skrypt dodajemy do tools -> ingame script editor.
Pojawi Wam się label i tam wpisujecie profe i włączacie.

W skrypcie pozmieniajcie sobie nazwy spelli jedynie, jak chcecie, żeby było na ms to wpisujecie ms, jak ek to ek.

Dostałem go od @Bicz Plis

UI.Separator()
local distance = 5
local amountOfMonsters = 1
addTextEdit("NeedSafe", storage.NeedSafe or "NeedSafe", function(widget, text1)
storage.NeedSafe = text1
end)
addTextEdit("SpellAtack", storage.SpellAtack or "fire", function(widget, text2)
storage.SpellAtack = text2
end)
macro(105, "Spells",  function()
    local isSafe = true;
    local specAmount = 0
    if not g_game.isAttacking() then
        return
    end
    for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
        if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
            specAmount = specAmount + 1
        end
        if (mob:isPlayer() and (player:getName() ~= mob:getName()) and (storage.NeedSafe) == "NeedSafe") then
            isSafe = false;
        end
    end
    if (specAmount >= amountOfMonsters) and isSafe then
        if ((storage.SpellAtack) == "bomba" or (storage.SpellAtack) == "earth") then
            return say("mage bomb")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "rp" or (storage.SpellAtack) == "energy") then
            return say("mage bomb")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "ms" then
            return say("apericus tremendarbus")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "ed" then
            return say("mage bomb")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "0earth" then
            return say("Exori Gran Tera")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "0ice" then
            return say("Exori Gran Frigo")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "supp" then
            return say("vatus cego")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "ek" then
            return say("exori boli")
        end
    else
        if ((storage.SpellAtack) == "ed" or (storage.SpellAtack) == "0fire") then
            return say("rida mort")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "rp" or (storage.SpellAtack) == "0ice") then
            return say("flam shen")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "ms" or (storage.SpellAtack) == "supp") then
            return say("vatus mort")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "earth" or (storage.SpellAtack) == "0earth") then
            return say("Exori Gran Tera")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "ek" or (storage.SpellAtack) == "0death") then
            return say("exori super hur")
        end
    end
end)

7
Kosz / Licytacja posiadłości Ocean Mansion IV
« dnia: 24 Listopad 2022, 10:52:47 »
W tym temacie odbywa się licytacja posiadłości Ocean Mansion IV. Licytujemy za EP.

Osoba, która poda najwyższą cenę i przez 24 godziny nikt jej nie przebije, otrzyma domek. Podając ofertę musicie też podać swój nick, abym mógł sprawdzić czy posiadacie taką ilość punktów.

Cena wywoławcza: 1 EP.


8
Propozycje / Jesienna Aktualizacja - zmiany
« dnia: 31 Sierpień 2022, 09:11:23 »
Hej, jak ktoś ma jakieś zmiany, które chetnie zobaczyłby w najbliższej aktualizacji niech zamieści je w tym temacie. Co dodać, co zmienić, co usunąć  ;)

9
Poradniki / Super Wydajna Kopalnia na OTCv8
« dnia: 27 Lipiec 2022, 16:05:34 »
Możecie sobie to dodać np. w tools->in game script editor albo jako osobny skrypcik.

Samo chodzi, samo kopie, tylko kilof musi być w slocie na strzałe (tam gdzie trzymacie golden falcona).

local mineableIds = {4457, 4467, 4458, 4464, 4460, 4459, 4461, 4462}
local idx = 0
local pickId = 3308
local useDistance = 1
local moveDist = 8

local function getClosestPosition(positions)
    local closestTile
    local closestTileDistance = 99999
    for _, position in ipairs(positions) do
      local tileDist = getDistanceBetween(pos(), position)
      if tileDist < closestTileDistance then
        closestTile = position
        closestTileDistance = tileDist
      end
    end
    if closestTile then
      return closestTile
    end
end

macro(500, "Kopalnia", function()
    local possibleMine = {}
    local foundMine = 0
local tiles = g_map.getTiles(posz())

shuffled = {}
for i, v in ipairs(tiles) do
local pos = math.random(1, #shuffled+1)
table.insert(shuffled, pos, v)
end
local found = false

    for i, tile in ipairs(shuffled) do
if tile:getTopUseThing() ~= nil then
local topID = tile:getTopUseThing():getId()

if mineableIds[idx + 1] == topID then
local distance = getDistanceBetween(pos(), tile:getPosition())
if (distance <= useDistance) then
idx = (idx + 1) % #mineableIds
return usewith(getAmmo(), tile:getTopUseThing())
elseif distance > useDistance and distance <= moveDist then
if findPath(pos(), tile:getPosition(), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1}) then
table.insert(possibleMine, tile:getPosition())
foundMine = foundMine + 1
end
end
end
end
    end
if foundMine >= 1 then
        return autoWalk(getClosestPosition(possibleMine), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1})
else
idx = (idx + 1) % #mineableIds
    end
end)

10
Pytania i Problemy / Najazdy poziomowe
« dnia: 15 Maj 2022, 23:10:40 »
Wiezniowie
Plywacy
Djiny
Skorpiony
Komary

Co byście zmienili, jaki potworek więcej expa powinien dawać? Jak tak to ile?

11
Osoba, która udostępni Cyniowi dostęp do jakiejś postaci i on na nią zaloguje straci dostęp do kont. To pierwsza osoba, która za swoje zasługi (xD) ma całkowity zakaz korzystania z serwera pernamentnie.

12
Pytania i Problemy / Proceder Cynio/Sandał/Boody/???
« dnia: 12 Kwiecień 2022, 12:43:17 »
Kupiłeś coś od tych osób lub kogoś z ich otoczenia za RL Hajs? Nie zostaniesz ukarany, a dostaniesz nagrodę, ale prześlij mi jakiś dowód na priv. (nikt się nie dowie, że coś wysłałeś).
Zbieram dowody do końca świąt, osoby, które nie przyznadzą się stracą dostęp do kont, których na ten moment wychodzi dosyć sporo.

13
Pytania i Problemy / Nowy Kuba
« dnia: 11 Kwiecień 2022, 13:03:24 »
Ktoś już dostał wszystkie możliwości misji u Kuby, co sądzicie o ilości danych potworków, które trzeba zmniejszyć?

14
Pytania i Problemy / Co to deff?
« dnia: 03 Kwiecień 2022, 19:16:53 »
Deff - jest to ustawienie postaci w miejscu blokującym dostęp do innego miejsca na mapie i niemożliwym do przebicia przez 6 postaci 3 reb+ 600k+. To jest wszystkie miejsca gdzie nie można nas atakować przez min. 6 postaci oraz takie, które nie są do zabicia przez podane powyżej wymagania.

15
Pytania i Problemy / Reborn System
« dnia: 28 Marzec 2022, 16:20:25 »
Hmm

Strony: [1] 2 3 ... 13