Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Alkoholik

Strony: [1] 2 3 ... 34
1
Handel / Odp: SELL EQ SANDALA/KUPIE RP 6 REB ZA ELITE POINTS
« dnia: 26 Sierpień 2023, 18:56:07 »
JEBAC CIEBIE I TWOJE KURWISKO Z PENSJONATU CO CIE UTRZYMUJE !

Trawa, mam pytanie ogolnie do Ciebie. Bo ludzie z ZS pytaja sie kiedy za cpanie pieniadze oddasz w koncu bo to sie 100k PLN nazbieralo przez te twoje cpunskie lata, mam ogolnie prosbe, zebys przestal bic swojego syna razem z tym przecpanym kurwiskiem co siedzi obok ciebie 24/7 jak grasz i komentuje. Napisz jeszcze jeden komentarz jebany 60kilowcu to takie rzeczy poleca z twojej prywaty, ze twoja szmaciurka bedzie bala sie do zabki na zmiane wyskoczyc z tego waszego kurwidolka. A jakims mlodym czy innym adasiom to odpisywac nie musze bo to cwiercmozgi. Team ostatnio idealny skleiliscie z 14 latkow xD, Mlody mowi ze transfery za paymenty poszly a 14latki ktorych wzial do teamu siedza i z niego beke cisna ahahahah
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

2
Propozycje / Odp: Letnia Aktualizacja
« dnia: 29 Czerwiec 2023, 22:30:13 »
Mrozu z checia nam podrzuci ilosc unikalnych IP zalogowanych na rexii prawda?

A co do opalenia drugiej rexii to oczywiscie bez zadnych nolossow czy dreama (huntingow tez nie chociaz to spora kase przynosi mrozowi wiec raczej odpada). Oczywiscie, ze ucierpialaby na tym glowa rexia, bo ludzie co maja wszystko na glownym serwerze poszliby na rownoleglego otsa gdzie by mieli ponowna ochote zdobywac wszystko od zera po czym na koniec i tak by wszystko zlaczylo sie w 1 ots. Jak taki nowy chlop co potencjalnie chcialby wbic na otsa zobaczy sobie topke i juz max 6 reborny 717k to mu sie odechciela zwlaszcza, ze taki grubasek gra tu w chuj czasu (nie wiem nawet ile), a na nowym otsiku chec rywalizacji (moze i) by go przekonala. Nowa rexia glownie bylaby dla ludzi co sie bujaja po 3 dniowych otsach. Tutaj mieliby pewnosc, ze otsik postoi, a moze nawet by sie glowna rexia po zlaczeniu serwow obudzila wiec sytuacja win win. Ostatni raz sie udzielam w tych tematach rexyjskich, bo juz mnie nudzi udowadnianie cos mrozkowi faktami, ktore on i tak obroci w zart i to oleje.

E
S
S
A
.
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

3
Poradniki / Odp: Wszystkie dostępy
« dnia: 25 Styczeń 2023, 13:40:13 »
UPDATE
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

4
Propozycje / Odp: Achi
« dnia: 05 Grudzień 2022, 11:05:01 »
Zmiana achievementow, zwiekszenie ich do np. 50, za 20 jakies % mp/hp ten dmg ktory jest za jakies 30-40, w obecnym stanie zrobienie samego achi z predatorami od 0 na full tryhardzie po 3-4 predatorki to 10-15 dni, a bugfinder jest praktycznie nie do zrobienia.

Wszyscy robia ACHI nikt nie płacze i nikt się nie żali tylko wy xD
10-15 dni predatorki w sumie spoko czasowo xD
BUGFINDERY praktycznie do zrobienia


Ps. wołaj SZCZENĘ za niego dostaniesz z 4 BUGFINDERY
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

5
Propozycje / Odp: Arenki
« dnia: 28 Listopad 2022, 12:10:12 »
Wiedzialem ze bedziesz sie bal na rownych warunkach bic bo bedzie ci smutno jak cynio cie skopie
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

6
Propozycje / Punkty Elite - Coin
« dnia: 23 Listopad 2022, 19:11:13 »
Witam... Coraz częściej widać na trade oferty kupna Elite punktów za punkty premium, oraz ogólnie itemow za EP...

Sam również zastanowiłem się nad zakupem pewnym przedmiotów za EP od graczy, lecz sprawa jest utrudniona ponieważ nie ma takiego przedmiotu jak Elite Coin a co za tym idzie są to transakcje na zaufanie bądź za pośrednictwem Administracji...

A po co ? Skoro można by poprawić sytuację wprowadzając do świata REXI nowy przedmiot jakim byłby ELITE COIN aby ułatwić możliwość obrotu tą jakże cenna waluta..

Myślę że możnaby sprawę przemyśleć aby nie trzeba było wołać administracji do transakcji i poprawić przepływ EP pomiędzy graczami..

Pozdrawiam 🖐️
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

7
Poradniki / Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« dnia: 27 Październik 2022, 21:44:36 »
SKRYPTY OTC

Więc najpierw jak dodajemy skrypty?

Odpalamy klienta, logujemy się na postać wybieramy wersję którą lubimy/przyzwyczailiśmy się użytkować (Cavebot_1.3/vBot_3.01/Vithrax_1.3)
w każdej wersji przechodzimy do zakładki Tools, następnie wybieramy:

Cavebot_1.3 - Ingame macro editor

vBot_3.01 - Ingame script editor

Vithrax_1.3 - Ingame hotkey editor


W to okienko wrzucamy skrypty. Jeżeli macie tam już jakiś swój skrypt, proponuje by nowe wrzucać przed niego ponieważ często gęsto zdarza się że skrypty z nieznanych źródeł nie są dobrze napisane bądź tylko brakuje im zakończenia w postaci end end). Co spowoduje wyskakiwanie okienka error, bądź nowy skrypt się nie pokaże.
Hold Target:

local oldTarget
macro(200, "hold target",  function()
    if g_game.isAttacking() then
        oldTarget = g_game.getAttackingCreature()
    end
    if (oldTarget and not g_game.isAttacking() and getDistanceBetween(pos(), oldTarget:getPosition()) <= 8) then
        g_game.attack(oldTarget)
    end
end)

Dużo lepsze i szybsze leczenie:

local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing",  function()
  if (hppercent() <= hpPercent) then
  say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "NAZWASPELLA", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)

Manasowanie:

local manaId = 3184
local manaPercent = 80
macro(200, "faster mana potting",  function()
  if (manapercent() <= manaPercent) then
    usewith(manaId, player)
  end
end)

Odnowa FWB (UWAGA KOSZTUJE 5DC)

macro(10000, "FWB",  function()     say("!fwb")   end)
Autofollow (dziury/tpki/drzwi/itd)

--Description: A macro to follow players through stairs, doors, ladders, sewer gates and some other things.
--A message error appears on the log, but other than that everything seems to run well... save for the eventual hiccups.
--ATTENTION: It might not work if multiple "use objects" that lead to different paths are near eachother.

Follow = macro(1000,"Follow",function()

nome = storage.followLeader
end)

UI.Label("Follow Player:")
addTextEdit("playerToFollow", storage.followLeader or "Heeey", function(widget, text)
    storage.followLeader = text
    target = tostring(text)
end)

nome = storage.followLeader
pos_p = player:getPosition()

p = getCreatureByName(nome)

onCreaturePositionChange(function(creature, newPos, oldPos)
    if Follow.isOn() then
   
        if creature:getName()==player:getName() and getCreatureByName(nome) == nil and newPos.z>oldPos.z then
       
            say('exani tera')
            for i = -1,1 do
              for j = -1,1 do
           
                local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                 g_game.use(useTile:getTopUseThing())
               
           
              end
            end
        end
        if creature:getName()==nome then
         
           
            if newPos==nil then
               
               
                lastPos = oldPos
               
                schedule(200,function()
                 autoWalk(oldPos)
                end)
               
                schedule(1000,function()
                    for i = -1,1 do
                      for j = -1,1 do
                   
                        local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                        g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                       
                   
                      end
                    end
                end)
           
           
            end
           
            if oldPos.z == newPos.z then
                   
                schedule(300,function()
                 local useTile = g_map.getTile({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
                 topThing = useTile:getTopThing()
               
                 if not useTile:isWalkable() then
                   use(topThing)
                 end
               
                end)
           
           
                autoWalk({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
            else
           
                lastPos = oldPos
                autoWalk(oldPos)
                for i = 1,6 do
                    schedule(i*200,function()
                      autoWalk(oldPos)
                   
                      if getDistanceBetween(pos(), oldPos) == 0 and (posz()>newPos.z and getCreatureByName(nome) == nil) then
                        say('exani tera')
                      end
                    end)
                end
                local useTile = g_map.getTile({x=newPos.x,y=newPos.y-1,z=oldPos.z})
                 g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                           
           
            end
         
       
        end
   
    end
end)

Skrypt na wędki (można również zrobić samemu poprzez autorecording w cavebocie)

https://mrozuots.pl/index.php?topic=2509.0[/center]


Zamiana cc na gn/ gn na dc:
Wchodzimy jak przy kasynie w edit/click here to open directory. Teraz w zależności z czego korzystamy

Cavebot: Wchodzimy w folder cavebot_1.3 i otwieramy plik tools.lua

Vithrax: Wchodzimy w folder vithrax_1.3 i otwieramy plik tools.lua

Vbot: Wchodzimy w folder vBot_3.01 , wchodzimy jeszcze raz w folder Vbot, i otwieramy plik tools.lua

W pliku szukamy linijki z local moneyIds = {3031, 3035} i dopisujemy tutaj 3043 i 3040 ma to wyglądać tak local moneyIds = {3031, 3035, 3043, 3040}
Cavebot: linijka 38
Vitrax: linijka 27
Vbot: linijka 4

Skrypt na Hold Mwall

local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Hold MWall'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Better Hold MWall', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
        useWith(3180, holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
      end
    end
  end
end)

Mwall infron of player SHIFT+F10

Cytuj
local key = "shift+f10" -- Hotkey to shoot mwall
local mwallId = 3180 -- Mwall ID
local squaresThreshold = 2 -- Amount of tiles to shoot infront of player

singlehotkey(key, "Mwall target", function()
  local target = g_game.getAttackingCreature()
  if target then
    local targetPos = target:getPosition()
    local targetDir = target:getDirection()
    local mwallTile
    if targetDir == 0 then -- north
      targetPos.y = targetPos.y - squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 1 then -- east
      targetPos.x = targetPos.x + squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 2 then -- south
      targetPos.y = targetPos.y + squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 3 then -- west
      targetPos.x = targetPos.x - squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    end
  end
end)

Wygodne i łatwe do ogarnięcia Sio friend

macro(100, "Sio Friend", function()
  local friend = getPlayerByName(storage.healFriend)   
  if friend and friend:getHealthPercent() < tonumber(storage.healFriendPercent) then
      say("Exura heal \"" .. storage.healFriend)
      delay(1000)
  end
end)
addLabel("sioname", "Player name:")
addTextEdit("healfriend", storage.healFriend or "", function(widget, text)   
  storage.healFriend = text
end)
addLabel("siopercent", "Heal Below %:")
addTextEdit("healfriendpercent", storage.healFriendPercent or "", function(widget, text)   
  storage.healFriendPercent = text
end)

Skrypt na mining:

https://mrozuots.pl/index.php?topic=4033.0

Skrypt na uhanie (Do wbijania achi polecam ustawić 101% wtedy cały czas używa)

macro(100, "Enable UH friend", nil, function()
  local healFriend = getCreatureByName(storage.uhFriend)
  if healFriend then
    local heal_player = healFriend:getName();
    if (heal_player == storage.uhFriend) then
      if (healFriend:getHealthPercent() < tonumber(storage.uhFriendPercent)) then
        useWith(3181, healFriend);
      end
    end
  end
end)
addLabel("uhname", "Player name:", warTab)
addTextEdit("uhfriend", storage.uhFriend or "", function(widget, text)   
  storage.uhFriend = text
end)
addLabel("uhpercent", "Heal Below %:", warTab)
addTextEdit("uhfriendpercent", storage.uhFriendPercent or "", function(widget, text)   
  storage.uhFriendPercent = text
end)

Skrypt na zbieranie z ziemi wykopanych scarab coinów by Mikelondiony
macro(100, "Search for Item", function()
  local z = posz()
  for _, tile in ipairs(g_map.getTiles(z)) do
    if z ~= posz() then return end
    if getDistanceBetween(pos(), tile:getPosition()) <= 7 then
      if tile:getTopLookThing():getId() == 3042 then
         g_game.move(tile:getTopLookThing(), {x = 65535, y=SlotBack, z=0}, tile:getTopLookThing():getCount())
      end
    end
  end
end)
Skrypt Alarm gdy pojawi się gracz na ekranie
macro(1000, "PlayeronScreen", function()
  for _, creature in ipairs(getSpectators()) do
    if creature:isPlayer() and not creature:isLocalPlayer() then
    isSafe = false;
    end
    if creature:isPlayer() and creature:isLocalPlayer() then
    isSafe = true;
    end
    if isSafe==false then
    playAlarm()
    delay(10000)
  end
end
end)


Skrypt na wyswietlanie prywatnych wiadomosci
[code]local height = 50
local widget = setupUI([[
Panel
  id: msgPanel
  height: 400
  width: 200
]], g_ui.getRootWidget())
 
onTalk(function(name, level, mode, text, channelId, pos)
    if (mode ~= 4) then return end
    local msgLabel = g_ui.loadUIFromString([[
Label
  color: #5ff7f7
  background-color: black
  opacity: 0.87
]], widget)
    msgLabel:setText(name .." ["..level.. "]: " .. text)
    msgLabel:setPosition({y = height, x = 10})
    if height > 210 then
        for msgIndex, message in ipairs(widget:getChildren()) do
            message:setPosition({y = message:getPosition().y - 13, x = 10})
            if (msgIndex == 1) then message:destroy() end
        end
    else
        height = height + 13
    end
end)


Skrypt na rzucanie runy w dany sqm przyciskiem PageUp.
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Rzuc tu Ava'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Rzucanie Ava Pageup', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing() then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3161", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)
Skrypt na zamiane elite amulet + lost amulet od danego %hp
local eq_manager = {
    {   
        hppcToEquip = 100, -- HP <= 100% (Default)
        eqToEquip = {
            {itemID = 9803, slot = SlotNeck}
        }
    },
    {   
        hppcToEquip = tonumber (storage.hppercent), -- HP <= 75%
        eqToEquip = {
            {itemID = 10198, slot = SlotNeck}
        }
    }
}


UI.Label("HP procenty")
addTextEdit("HP%", storage.hppercent or "75", function(widget, text)
storage.hppercent = text
end )
table.sort(eq_manager, function(a,b) return b.hppcToEquip > a.hppcToEquip end)
macro(500, "Zmiana amuletu", function()
    for k,v in pairs(eq_manager) do
        if hppercent() <= v.hppcToEquip then
            for i = 1, #v.eqToEquip do
                moveToSlot(v.eqToEquip[i].itemID, v.eqToEquip[i].slot)
            end
            break
        end
    end
end)
Skrypt na zamiane SHS/SMS od danego % many
local eq_manager = {
    {   
        mppcToEquip = 100, -- MP <= 100% (Default)
        eqToEquip = {
            {itemID = 3427, slot = SlotRight}
        }
    },
    {   
        mppcToEquip = tonumber (storage.mppercent), -- MP <= 75%
        eqToEquip = {
            {itemID =  3435, slot = SlotRight}
        }
    }
}


UI.Label("MP procenty")
addTextEdit("Mp%", storage.mppercent or "75", function(widget, text)
storage.mppercent = text
end )
table.sort(eq_manager, function(a,b) return b.mppcToEquip > a.mppcToEquip end)
macro(500, "Zmiana tarczy", function()
    for k,v in pairs(eq_manager) do
        if manapercent() <= v.mppcToEquip then
            for i = 1, #v.eqToEquip do
                moveToSlot(v.eqToEquip[i].itemID, v.eqToEquip[i].slot)
            end
            break
        end
    end
end)

Skrypt na wyłączenie target i cavebota, gdy mana spadnie poniżej x.
macro(100, "Toggle Cave when xmana", function()
if (manapercent() <= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOff()
TargetBot.setOff()
else
 if (manapercent() >= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOn()
TargetBot.setOn()
end
end
end)
UI.Label("Mana percent")
addTextEdit("manapercent", storage.manaPercent or "50", function (widget, text)
storage.manaPercent = text
end)


Skrypt na pokazywanie %HP mobków/innych graczy

local showhp = macro(20000, "Monster HP %", function() end)
onCreatureHealthPercentChange(function(creature, healthPercent)
    if showhp:isOff() then  return end
    if creature:isMonster() or creature:isPlayer() and creature:getPosition() and pos() then
        if getDistanceBetween(pos(), creature:getPosition()) <= 5 then
            creature:setText(healthPercent .. "%")
        else
            creature:clearText()
        end
    end
end)

Skrypt na otwieranie wszystkich bp
openBackpacks = function()
   for _, container in pairs(g_game.getContainers()) do
        g_game.close(container)
   end
    schedule(1000, function()
        bpItem = getBack()
        if bpItem ~= nil then g_game.open(bpItem) end
    end)

    schedule(2000, function()
        local nextContainers = {}
        containers = getContainers()
        for i, container in pairs(g_game.getContainers()) do
            for i, item in ipairs(container:getItems()) do
                if item:isContainer() then
                    table.insert(nextContainers, item)
                end
            end
            if #nextContainers == 0 then return end
            local delay = 1
            for i = 1, #nextContainers do
                schedule(delay, function()
                    g_game.open(nextContainers[i], nil)
                end)
                delay = delay + 250
            end
        end
    end)
end

-- this loads the function straighta way when reloading config
openBackpacks()
-- this adds a button to your bot, so you can press it
UI.Button("Backpack Open", function()
    openBackpacks()
end)

Skrypt na używanie staminera/mediumki gdy stamina bedzie wynosic 14:01
macro(500, function()
    if stamina() < 842 then
        use(tonumber (storage.idstam))
    end
end))

UI.Label("Id staminera/mediumki")
addTextEdit("id staminera", storage.idstam or "id", function(widget, text)
storage.idstam = text
end)
Skrypt na spam UE/SPELLA, lub wiadomości na default (zmieniając liczbę, zwikszamy odstęp czasu od kolejnej wiadomości
macro(1000, "Spam UE",  function()      say(storage.spamue)    end) addTextEdit("Spam Ue", storage.spamue or "Nazwa spella", function (widget, text) storage.spamue = text end)
Skrypt na sprawdzenie ilu jest graczy na ekranie (Łapie kratke wyżej
function countPlayers()
  local playerCount = 0
  for _, creature in ipairs(getSpectators(pos(), false)) do
    if creature:isPlayer() and not creature:isLocalPlayer() then
      playerCount = playerCount +1
    end
  end
  return playerCount
end

macro(2000, "Graczy na ekranie", function()
  say("graczy na ekranie:"..countPlayers())
end)

Skrypt na Sd target
macro(200, "SD Target", function()
    if g_game.isAttacking() then
        usewith(3155, g_game.getAttackingCreature())
        delay(500)
    end
end)

tam gdzie 3155 wpisujemy ID target runki.



Skrypt na Hold Krzaka
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
 
onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)
 
addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
 
macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2130 then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3156", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

Skrypt na HoldMwall

local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
 
onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)
 
addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
 
macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3180", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

8
Kosz / Odp: Pochwały i skargi - [TEST TUTOR] Alkoholik
« dnia: 12 Październik 2022, 19:59:15 »
zawsze pomaga zawsze aktywny mega plus wiecej takich mrozu daj mu goda
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

9
Poradniki / Odp: Punkty Premium - Co to jest? Jak je zdobywać?
« dnia: 11 Październik 2022, 11:27:51 »
Bardzo fajne i masa roboty wlozona, tylko prosze poprawic Loot z wedki polowowej bo Dropi Red Piece a nie Brown, Dzieki !
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

10
Poradniki / Odp: Punkty Premium - Co to jest? Jak je zdobywać?
« dnia: 11 Październik 2022, 11:17:43 »
Czy szanowny tutor moglby podac przykladowy drop z 1k klikniec w kopalni lub pokazac w skrocie jak i gdzie wbic postacią od 0 do 450k? Nowy jestem, a potrzeba mi pp. A tylko mi nie pisz ze flexy pokazala drop ze 100 klikniec bo umiem sobie to pomnozyc przez 10, tylko pokaz ze sam to sprawdziles bo jestem ciekaw ;)
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

11
Poradniki / Odp: Punkty Premium - Co to jest? Jak je zdobywać?
« dnia: 11 Październik 2022, 10:35:00 »
Dobry poradnik przyda się na pewno wszystkim
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

12
Poradniki / Aktualizacja Poradnik Upgarde Runy / Ulepszanie Przedmiotów
« dnia: 10 Październik 2022, 23:48:05 »
Upgrade Items / Ulepszanie Przedmiotów
-Do czego służą runy?
Do ulepszania przedmiotów, które dają nam profit w postaci dodatkowych obrażeń (DMG).

- Jakie są szanse na ulepszenie przedmiotu czy można go spalić?
od 0% do 200% mamy 100% szansy na ulepszenie przedmiotu i zyskujemy dodatkowy 1 procent obrażeń.
od 200% do 250% już nie mamy 100% szansy na ulepszenie (10% szansy na spalenie przedmiotu), ale zyskujemy dodatkowy jeden procent obrażeń (200% przedmiot daje 1%, więc przy 250% daje jeszcze +1%).
od 250 do 300% już nie mamy 100% szansy na ulepszenie (10% szansy na spalenie przedmiotu), ale zyskujemy dodatkowy jeden procent obrażeń (250% przedmiot daje 2%, więc przy 300% daje jeszcze +1% czyli 3%).

- Czy można ulepszyć wszystko?
Nie, możemy tylko EQ nie wlicza się w to Backpacki, Elite Sword, Star Wand.

- Co warto ulepszać?
Na stan obecny dla starych wyjadaczy to ulepsza się wszystkie przedmioty, które zakłada się na danym lvlu z racji wbijania rebornów, Soul Set, Elite Set, Lost Set.
Dla nowych graczy z racji tego że mają mniejszy staż na serwerze i nie posiadają aż tyle runek polecam ulepszać dopiero końcowe EQ które założycie na końcu, początkowo do 200% zbiegiem czasu przyjdzie czas na 250% i 300%.

- Jak przebiega ulepszanie przedmiotu?

Od 0% do 80% - Upgrade runa +8 którą można zdobyć z Najazdu Szejków w Sand City, Item Market.
Od 80% do 100% - Upgrade runa 100% którą można zdobyć z Najazdu Karaluchów w Gold City, Item Market.
Od 100% do 150% - Upgrade runa +15 którą można zdobyć z Daily Quest w Elite City, Item Market.
Od 150% do 200% - Upgrade runa +20 którą można zdobyć z Daily Quest w Elite City, Item Market.
Od 200% do 250% - Upgrade runa +25 którą można zdobyć z Daily Quest w Lost City, Lost Random Box, Item Market.
Od 250% do 300% - Upgrade runa +30 którą można kupić w ofercie sklepowej za 5 Elite Punktów dostajemy, Item Market.
  - Stary klient tibi upgarde+30


OTC Klient Ikonki:

- Upgrade runa +8

- Upgrade runa 100%

- Upgrade runa +15
 
- Upgrade runa +20

- Upgrade runa +25

- Upgrade runa +30

Przy wystawianiu przedmiotu na item market, nie zabiera wam przedmiotu z Backpacka tylko zaczyna od eq, więc radzę uważać przy wystawianiu.
Mam nadzieję że poradnik się przyda, zarówno nowym jak i starym graczom.
Za wszelkie błędy przepraszam i zachęcam do komentowania.


Pozdrawiam
Kapitan
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

13
Poradniki / Odp: Punkty Premium - Co to jest? Jak je zdobywać?
« dnia: 10 Październik 2022, 23:06:20 »
Spoczko poradnik, często zdarzają się nowi gracze, którzy pytają jak zdobyć punkty a tu wszystkie sposoby ładnie wyjaśnione :)
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

14
Poradniki / Odp: Punkty Premium - Co to jest? Jak je zdobywać?
« dnia: 10 Październik 2022, 22:37:05 »
Alkus na tutora !
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

15
Poradniki / Odp: Punkty Premium - Co to jest? Jak je zdobywać?
« dnia: 10 Październik 2022, 22:31:05 »
Większość pewnie wyśmieje, ale jak na moje spoko robota, nie każdy z nowych graczy wie co jest grane, a tu dajesz link do poradnika i można się czegoś dowiedzieć.
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

Strony: [1] 2 3 ... 34