Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Verin

Strony: 1 2 [3]
31
Błędy / Odp: Bugujący się looting.
« dnia: 08 Luty 2023, 09:52:24 »
Proszę bardzo :D

32
Błędy / Odp: Bugujący się looting.
« dnia: 08 Luty 2023, 09:42:41 »
No mam, a stamina poniżej 14h wpływa na looting?
Moja jedna postać biega teraz i dropi honeycombs, ma 5h staminy i wypadają normalnie.

33
Błędy / Bugujący się looting.
« dnia: 08 Luty 2023, 09:29:06 »
Siemanko, mam problem z bugującym się lootingiem, a mianowicie po jakimś czasie dropienia itemów z mobów, przestają mi one wypadać.
Postawiłem dzisiaj na noc kilka postaci na dropienie szmatek różnych kolorów, ponieważ zbieram przedmioty na Lost City i ku mojemu zdziwieniu nie wygląda to kolrowo.
Każda postać biegała cała noc, od godziny 00 do 9 rano i na połowie z nich o losowej godzinie przedmioty przestały wypadać.
Char, które umieściłem na Dark Fendor przez 9h zebrał zawrotną ilość 230 szmatek, a przestały tak szybko wypadać, że nie byłem w stanie znaleźć na czacie powiadomienia z ostatniego dropu.
Druga postać, która do tej pory biega na Pro Swampach ostatni item wylociła o godzinie 6 rano, a pisząc to jest 9:23.
Kolejna postać biegająca po Dark Power Rangerach przestała działać za nim wgl poszedłem spać, już wtedy widziałem, że biega a minotaur leathery zatrzymały się na wartości 170.
A dwie kolejne postacie, które również mi zbierają itemy na access, robią to do tej pory i wszystko działa elegancko.
Czy ktoś miał podobny problem? To jakaś blokada na IP za zby dużą ilość mc'ków, czy o co chodzi?
Próbowałem na tych postaciach restartować auto looting, relach i tp, ale nic nie pomaga, bo te itemy po prostu przestają z potworów wypadać, próbowałem nawet chwile otwierać ciała ręcznie i były puste za każdym razem.

34
Siemanko, z mojej perspektywy jako nowego gracza brakuje daily aktywność na otsie, dziennej rutyny do wykonania przez gracza.
Zaznaczę, że mam narazie dostęp jedynie do Hadesu i Atlantis i jestem świadom, że na dalszych wyspach znajdują się daily NPC, ale tak jak access na pierwsze lokacje robi się bardzo szybko, tak Elita wymaga już kilku dni pracy, uczęszczania na bosy i tak dalej, a o Lost City to nawet nie będe wspominał  ;D
Można śmiało powiedzieć, że ots w dużej mierze skupia się na graniu RPG i w early game moim zdaniem brakuje aktywności, które mogłby by nie co urozmaicić rozgrywkę i zachęcić gracza do jak najczęstszego zaglądania na ots, chociażby żeby zrobić tą daily rutyne.
Pomysły:
1. Dodanie na początkowe lokacje Gold City, Hades, Atlantis, daily NPC, którzy codziennie mieli by zadania dla graczy, może to być zabicie odpowiedniej ilości mobów, czy przyniesienie przedmiotów, które wypadaja z konkretnego moba, może to być zadanie żeby wziąć udział w określonej liczbie daily eventów, żeby zabić wieczornego bossa, czy zagrać z kimś w jedną z mini gier, albo zawalczyć z kimś na arenie, czasem coś prostego i nie czasochłonnego, co zachęci gracza do skorzystania z niezbyt popularnych atrakcji na serwerze.
2. Dodanie NPC u którego można wymieniać zebranie pkt u daily NPC.
Za wykonywanie daily zadań u wyżej wymienionych NPC gracz otrzymywał by pkt, które po uzyskaniu odpowiedniej ilości można wymieniać na np: transform ringa, staminera, czy może za bardzo dużą ilość pkt golden falcon? rzeczy, które przydadzą się nowym graczom, ale też uniwersalne jak staminer, czy exp boost, które przydadzą się każdemu graczowi na otsie.
3. Dodanie daily bossów.
Fajnie było by dodać na ots daily bossy, coś podobnego jak na rl tibii.
Doceniam, że jest wieczorny boss, natomiast jest to aktywność tylko dla ludzi, którzy akurat wtedy mają czas i możliwość w nim uczestniczyć, a co z graczami, którzy nie mogą?
Daily bossy każdy gracz mógły robić w dogodnym dla siebie czasie, oraz zachęciło by to ludzi do kooperacji, bo żeby przeteleportować się do rooma z boosem potrzebne by było 4, bądź 6 osób.
Mógłby być jeden unikatowy boss na każdą z wysp. Gracz z upływem czasu i robieniem dostępów odblokowywał by również nowego bossa.
4. Zmiana [daily] Kuby.
Nie wiem czy tutaj ja mam pecha, czy Kuba często daje niepraktyczne zadania, które są po prostu nie opłacalne, ale jak po wbiciu 450lv z wielką ciekawością poszedłem do niego i dostałem misja zebicia 1500 potworów, których nigdy na oczy nie widziałem za chyba 2000lv, co na 450lv nie jest jakąś zawrotną ilością i wbija się to momentalnie, to podziękowałem Kubie  :-X
Uważam, że jego system zabić x ilość określonych mobów za x leveli nie jest zbyt ciekawym systemem daily zadań, może coś z punktu pierwszego było by ciekawszą alternatywą?
To chyba na tyle, takie moje spostrzeżenia, dobrze mi się gra na otsie, złapałem wkrętkę, ale jest jeszcze bardzo duże pole do popisu i sporo rzeczy, które można by zmienić/dodać, żeby na takim kilkuletnim otsie, w dużej mierze RPG, uatrakcyjnić życie graczom i zachęcić ich do regularnego grania i stawiania wspólnie czoła wyzwaniom jak chociażby daily bossy  :)

35
Propozycje / Propozycja zmiany systemu tasków
« dnia: 03 Luty 2023, 13:02:51 »
Siemanko, jestem świeżym graczem na otsie i pierwszy rzecz, która mnie uderzyła jako mocno bezsensowna jest obecnie zrobiony system tasków, który moim zdaniem fajne było by odświeżyć.
Bardzo duża część przedmiotów, jakie dostaje się za taski jest po prostu usless, a questy na te itemy są proste i za nim zabijemy odpowiednią liczbe potworów to będziemy w stanie bez problemu zrobić na niego questa.
Przykład: Silvers Helmet za 15 000 phyrusów.
W praktyce za nim uda nam się zabić 15k phyrusów to na spokojnie będziemy w stanie zrobić quest na ten item.
Niektóre przedmioty dosłownie nie dają kompletnie nic.
Przykład: Holy Falcon za 3 000 Death Strikerów.
Dużej części mobów, na które można robić taski w grze nawet się nie dotyka, a na takie jak Dark Power Ranger, czy Pro Swamp idzie się wyłączenie w celu zebranie itemów na accessy, nikt raczej nie zabije 15 000 tych potworów, bo jest to w żaden sposób nie opłacalne.
Natomiast na potwory, które chodzi się zabijać w dalszym etapie gry jak Big Sea Serpent, Stone Pterodactyl i tp, tasków nie ma już wgl.
Powinna zostać też zmieniona ilość pieniędzy jakie dostaje się za taski, bo z tego co zdążyłem zauważyć to niezależnie od poziomu trudności moba i tak jest to 100 nuggetsów.
Podsumowując system tasków niby istnieje, ale jest zrobiony bardzo losowo, na obecny etap otsa jest moim zdaniem nieprzemyślany i w żaden sposób nie zachęca, żeby wgl pamiętać o jego istnieniu, powinien dostać jakieś porządne odświeżenie, tak aby zaczął odgrywać jakiekolwiek znaczenie dla nowych graczy.

Strony: 1 2 [3]