Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Keyn

Strony: [1]
1
Propozycje / Rexianska rewolucja PT1
« dnia: 25 Styczeń 2022, 17:32:21 »
Witam

Doszedlem do wniosku ze podziele sie z wami moja wizja na tego otsa.

W tym temacie omowimy pare spraw, miedzy innymi: Statusie randoma - Pvp - DC


Zacznijmy od calej back story czyli jak powstal random i co to znaczy? Zeby nie przedluzac opowiem w skrocie.  Dawno dawno temu dominowala gildia sztywno mozna ich porownac do jebitnego wrzodu na tylku ktory zabieral cala rozkosz z gry. Naduzywali wladzy tylko w jaki sposob sie da, i w tym zabijali takich bezbronnych randomow ktorzy nie mieli szans nawet siebie wyexpic.

Koniec koncow Mrozu stuknal mlotkiem o lawe i powiedzial dosyc. Bum cyk powstal random.

Teraz prosto do tematu dlaczego istnieje dalej random i server jest nonpvp? blessy drogie, czemu gildie sie nie bija? blessy drogie, dlaczego depo afk? powtorze raz jeszcze, blessy drogie.

Prawda jest tez taka ze sie traci duzo expa za deda ktory tez zniecheca do pvp i do miedzy innymi placenia blessow.

Sa osoby nieliczne ktore maja ich nadmiar, po co im to? jeszcze raz blessy.                 Formula ->   DC=Bless

Rozwiazanie na ten problem jest banalnie prosty, zmniejszyc konkretnie cene za bless i strate lvli po dedzie.

Jakie + by z tego wyszly?

Gracze by nie plakali za kazdego deda lub za laga ktory moze ich kosztowac naprawde duze sumy.
Server by byl duzo bardziej fun i napewno duzo ludzi by wrocilo dla samego pvp.
Ludzie by padali z bananem na twarzy bo ded by sie im kojarzyl z czyms fajnym a nie trauma na reszte dnia.
Dc by nie bylo tak niezbedne i ludzie by sobie normalnie radzili w grze.
Ludzie by nie musieli miec wlaczone po parenascie mc zeby generowalo im to zarobek i przewage.
Reborn by byl oplacalny i by to zachecalo ludzi zeby go zrobic, i sam fakt ze te 10% na ktore kazdy ciezko pracuje wkoncu bedzie mozna wykorzystac na maxa.
Gra by byla duzo bardziej przyjemna.
Glowna waluta by bylo premium points.



Edit - dodanie do zakladki (Top) zabijaka / Winner czyli ten co najwiecej bedzie fragowal dostanie random reward z shopa
Anti rook system do smietnika
Rs daily:500


Mam duzo wiecej fajnych pomyslow na przyszlosc, Komentujcie wasze opinie i co o tym myslicie  ;)

Strony: [1]