Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mrozu

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 35
121
Poradniki / [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« dnia: 22 Grudzień 2021, 23:18:42 »
OtClient v8

Obsługa samego klienta (nie bota): https://mrozuots.pl/index.php?topic=2373.0

Obsługa Bota

AvBot v4.2  Link
Vbot_1.3: Link
Cavebot_1.3 Link
Vithrax_1.3 Praktycznie to samo co vbot, reszta intuicyjna.

Mapka do OTclient

*Wyłączyć wszystkie klienty/wylogować chary
*Mapkę wurzcamy do appdata>Roaming>OTClientV8>Rexia1406
*Ew, logować chara (każdego i patrzeć czy jest mapka, jak nie ma, wylogować wrzucić i zalogować)

Linki:

minimap860.otmm  https://www93.zippyshare.com/v/XOl3I5et/file.html



Skrypt Na Kasyno

Jak uruchomić skrypt? LINK: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0
Serdecznie pozdrawiam, i życzę powodzenia, w czekaniu na wolne kasyna !


Skrypt na kasyno z wymiana dc na vc.
https://www11.zippyshare.com/v/napEjzog/file.html
Rozpakowujemy i wrzucamy do folderu appdata, gdzie mamy wszystkie boty. Instrukcja jak znaleźć folder do którego wrzucić: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0

Skrypt na kasyno Dream:
https://www11.zippyshare.com/v/Q19r9Zwi/file.html
Rozpakowujemy i wrzucamy do folderu appdata, gdzie mamy wszystkie boty. Instrukcja jak znaleźć folder do którego wrzucić: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0




Poradnik dotyczący OTC, od strony plików.

Do zabawy polecam użyć programu notepad ++, dzięki któremu lepiej zobaczymy z czego składa się skrypt, oraz zaznaczone linijki kodów, więc gdy w grze wyskoczy jakiś problem odsyłający do danego pliku i numerku linijki, nie musicie liczyć jak w notatniku.

Z jakich plików głównych składa się bot, Otc jest pisany w języku lua, więc jego pliki to .lua oraz .json (służące głównie do zapisu/robienia tabelek,okienek)
Oprócz samych skryptów, w bocie bardzo ważny jest Loader, oraz storage.


Loader.lua
Plik, którego zadaniem jest wczytanie wszystkich innych plików/skryptów lua do naszego bota, więc jeżeli chcemy dodać do bota kolejny plik z skryptami, musimy go dopisać do loader'a.
PRZYKŁAD
tworzymy plik skrypty.lua
otwieramy plik Loader.lua
szukamy kodu (w notepad będziecie mieli po lewej stronie cyferki i kolorami odznaczone dane linijki kodu)
local luaFiles = {
"l_menu",
"libary",
"pvp" ,
 i musimy dopisać napisz plik w taki sposób
local luaFiles = {
"l_menu" ,
"libary" ,
"pvp" ,
"skrypty" ,

Więc jak widzicie bardzo ważny jest przecinek po spacji, bez niego nie wczyta nam reszty plików, ostatnia linijka nie posiada już przecinka, a po niej następuje }, zamykający kod.


Plik storage.json
Ten plik to serce naszego wczytywania bota, w nim zapisane są konfiguracje, które odpalane są z pierwszym użyciem bota, o ile bot nie posiada zapisu dla danej postaci.
Po otwarciu notepad'em plik bardzo intuicyjny, polecam do zabawy skrypt kasyno, gdzie możemy sobie zaznaczyć, że gdy odpalimy bota, odrazu wszystkie opcje będą na zielono.

Teraz zaczynają się schody, pojawiają się nam foldery, więc po koleji
cavebot oraz cavebot_configs

Folder cavebot, zawiera wszystkie skrypty, potrzebne do odpalania naszego cavebota czyli części bota odpowiedzialnej za robienie waypointow, moim zdaniem nie ma tam już nic do poprawy.
Folder cavebot_configs, w nim znajdziemy wszystkie nasze zrobione waypointy.

targeting oraz targeting_configs

Folder targeting, tutaj zależnie od bota polecał bym ten targeting który ma posiada opcje dynamic lure, ponieważ to znacząco przyśpiesza zdobywanie doświadczenia na spotach. Opcję taką posiada np Avbot 4_2, i wystarczy tylko przekopiować folder targeting do naszego bota.

Folder targeting_configs, analogicznie jak z cavebot, tutaj zapisane są nasze profile targetingu.

I zostaje nam folder z sercem naszego bota, posiada on różne nazwy, jak vbot/gxc/, lub wgl nie ma osobnego folderu jak w przypadku vithrax'a.
(czasem jest jeszcze jeden folder z nazwą jak wyżej, z dopiskiem config, to tam zapisane są profile bota przypisane do danej nazwy postaci)

Tutaj znajdują się wszystkie skrypty wchodzące w skład botów, nie będę opisywał działania każdego z nich, lecz dam wam parę kodów, które pomogą wam w budowaniu swoich skryptów.

setDefaultTab("nazwa") - kod tworzący nam zakładkę w bocie, jak np Tools

UI.Label("nazwa") - kod tworzący nam napis, np do oznaczania danego skryptu
UI.Separator() - kod tworzący nam kreskę, którą możemy oddzielić skrypty.


addIcon("Nazwa", {item=id przedmiotu jaki będziemy widzieć, switchable=true, text="Opis"},    - skrypt do tworzenia ikonek w bocie, po przecinku dodajemy skrypt przykład poniżej.



addTextEdit("Nazwa", storage.doczego się odnosi or "Gotowy napis bez edycji", function(widget, text)
storage.do czego się odnosi. = text
end)                                                                                                                                                -Dodajemy do skryptu, opcje z wpisywaniem tekstu



Więc teraz, jeżeli nie chcecie by dany skrypt był w zakładce TOOls, (a tam będzie jeżeli dodacie go poprzez opcje ingame macro editor która znajduje się w zakładce tools), musicie zrobić nowy plik lua, wpisać go w daną zakładkę, dodać skrypty, i wpisać go do loader'a.


Osoby które lubią ten post: Mrozu

122
Pytania i Problemy / Odp: Nowy backpack x 2
« dnia: 20 Grudzień 2021, 16:15:21 »
Mrozu to taki Grinch na rexii xD powinien teraz na otsie w zielonym outficie biegać.
Osoby które lubią ten post: Mrozu

123
Witam wszystkich serdecznie, z tej strony Mikelondiony.
Mając na względzie ostatnie wydarzenia i dobro wszystkich graczy postanowiłem podzielić się z Wami skryptem pozwalającym zminimalizować ryzyko nabicia sobie RSa podczas gry na otcliencie z wbudowanym botem. Działa on na zasadzie takiej, że nie wyłącza nam clienta, tylko po przekroczeniu zadanej liczby fragów, jeśli na ekranie pojawi się gracz, przestanie używać spella obszarowego a przerzuci się na single target.

Zaczynamy, pierwsze co - dodanie skryptu do bota. Opcje są dwie, zależne od tego, z jakiej konfiguracji korzystamy. Pierwsza, najprostsza, ale niedziałająca w vithraxie to wejście do zakładki Tools, kliknięcie "Ingame macro editor" i wklejenie tam skryptu. Druga, nieco bardziej skomplikowana ale za to działająca dla każdej konfiguracji wygląda tak:

1. Odpalamy klienta, odpalamy bota i klikamy "Edit", zaznaczone na załączonym obrazku:


2. Otwieramy eksplorator plików i otwieramy folder z konfiguracją bota, dokładna lokalizacja jest wskazana w okienku, które nam wyskoczyło, podkreśliłem na zielono. Czerwonym zakreśliłem nazwę użytkownika. Folder Appdata jest ukryty, żeby móc go zobaczyć trzeba włączyć w eksploratorze widok ukrytych folderów.


3. Otwieramy folder "bot", po czym otwieramy folder z konfiguracją bota, z której korzystamy (cavebot_1.3/vithrax/vbot/jakakolwiek inna jaką sobie stworzyliśmy).

4. Otwieramy plik Tools.lua jakimkolwiek edytorem tekstu.

5. Wklejamy tam sobie na przykład na samym końcu skrypt, który podaję na poniżej, zapisujemy plik, restartujemy bota - i gotowe. Opcja pojawi nam się w zakładce Tools bota. Możemy też wkleić sobie skrypt na początku pliku Tools.lua, dodając enter pod linijką "setDefaultTab("Tools")" - wtedy opcja włączenia anty-rsa będzie na samym początku.

Okej, wiemy już jak dodać skrypt do wbudowanego bota otclienta - teraz konfiguracja.

Skrypt do wklejenia wygląda następująco:
local frags = 0

onTextMessage(function(mode, text)
 if string.find(text, "Warning! The murder") then
    frags = frags + 1
end
end)

local multiTargetSpell = 'exori ensis saltatio'
local singleTargetSpell = 'exori super hur'
local distance = 10
local amountOfMonsters = 2
local fragLimit = 15

macro(250, "Anty RS",  function()
    local isSafe = true;
    local specAmount = 0
    if not g_game.isAttacking() then
        return
    end
    for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
        if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
            specAmount = specAmount + 1
        end
        if (mob:isPlayer() and player:getName() ~= mob:getName()) then
            isSafe = false;
        end
    end
    if (specAmount >= amountOfMonsters and ((frags <= fragLimit) or isSafe)) then
        say(multiTargetSpell)
    else
        say(singleTargetSpell)
    end
end)

Teraz kwestia samych ustawień. Skrypt działa tak naprawdę jako bardziej dopracowany targeting - sam targeting wbudowany w bota musi być włączony, ale ustawiony bez używania żadnych spelli, wszystkie inne opcje takie jak używaliście dotychczas.

Pierwsza linijka "local frags = 0" - jeśli nie mamy żadnego fraga podczas uruchamiania zostawiamy 0, jeśli jakiś frag już jest na naszym koncie - zamiast zera wpisujemy liczbę fragów jakie mamy na koncie.

local multiTargetSpell = 'exori ensis saltatio' - tutaj wpisujemy spell obszarowy, nasze ue
local singleTargetSpell = 'exori super hur' - tutaj wpisujemy spell na single target, którym będziemy bili, kiedy włączy się anty-rs
local distance = 10 - zasieg w jakim dookoła nas będzie sprawdzał obecność potworów/ludzi
local amountOfMonsters = 2 - liczba potworów, przy których będzie bił z czaru obszarowego
local fragLimit = 15 - liczba fragów, po przekroczeniu której włączy się anty-rs i zacznie bić single target.

Skrypt zlicza fragi, które zostały nabite tylko podczas jego działania - jeśli w trakcie gry na przykład wyłączycie anty-rsa i włączycie znowu a macie fragi - musicie w pierwszej linijcie zmienić "0" na liczbę fragów jakie macie, tak samo po relogu itp. Z tego względu najwygodniej korzysta się z niego na cavebocie, bo tam macie ingame macro editor, w którym momentalnie możecie sobie wszystko zmienić.  W przeciwnym razie musicie za każdym razem otwierać sobie w notatniku, zapisywać, włączać i wyłączać bota.
Każdemu po uruchomieniu bota polecam sprawdzić sobie czy działa - najprościej zrobić to w taki sposób, że w pierwszej linijce wpisać, że macie więcej fragów niż w rzeczywistości - i poczekać aż pojawi się Wam na expie gracz - bot powinien wtedy przerzucić się na spell single target.

Jeśli ktoś chce być ultra-bezpieczny i nie zależy mu na szybkim expie - może sobie ustawić na stałe local frags większe niż liczbę fragów i wtedy zawsze jeśli na ekranie pojawi się gracz będziemy bić single target.

Sprawdzałem to na swoim charze i wszystko u mnie działa, ale każdy korzysta z tego na własną odpowiedzialność i ja takowej na siebie nie biorę za ew. niepowodzenia bądź awarie, chciałem się po prostu podzielić, bo wiem, że mało kto na wbudowanym bocie korzysta z Anty-RSa.

Pozdrawiam, zachęcam do komentowania i zostawiania uwag,
Mikelondiony.

~~Edit #1
Po dyskusjach z innymi zostawiam uwagę dla osób, które mogą tego nie przewidzieć - skrypt na pewno nie będzie działał idealnie z mage bombą, ze względu na samą mechanikę spella - nie jest one-hit i istnieje ryzyko, że ktoś spoza ekranu może nam wbiec w te "opóźnione" hity bomby, miejcie to na uwadze i nie ufajcie przesadnie botom :)
Osoby które lubią ten post: Mrozu

124
Ogólne / Odp: MODYFIKACJE DOMKÓW
« dnia: 17 Grudzień 2021, 17:37:32 »
mysle ze za pare sqm dac 80k pp prawie to niema sensu.
Osoby które lubią ten post: Mrozu

125
Ogólne / Odp: MODYFIKACJE DOMKÓW
« dnia: 16 Grudzień 2021, 11:51:59 »
witaj, prosilbym o usuniecie wszystkich dodatkow na pietrze +1 w domku
 It belongs to house 'Enigma Square VIII'. Haarfa owns this house.

witam wnosze poprawke, usunac wszystko z gory to o czym rozmawialismy, zostanie tylko stawik, na parterze usunac fontanny, to cos w prawym dolnym rogu, stojaki na bron a 3 trony zostawiac pozdrawiam=)
Osoby które lubią ten post: Mrozu

126
Ogólne / Odp: MODYFIKACJE DOMKÓW
« dnia: 15 Grudzień 2021, 12:11:34 »
@Mrozu

Zajebiscie o takie cos wlasnie mi chodzilo

PP Prosze zabrac z Konta: Kentai

Dziekuje !
Osoby które lubią ten post: Mrozu

127
Pytania i Problemy / Odp: Konkurs o 500 PLN
« dnia: 30 Listopad 2021, 17:16:42 »
1) Gra w kostke 3x3, wieksza suma liczb, osoba wygrywa, dajmy przyklad:
Plejer numer jeden, trafil cyfry: 16,11,2, suma: 29
Plejer numer dwa, trafil cyfry: 16,14,10, suma: 40

Plejer z numerem dwa wygrywa

2) Gra w kostke parzyste/nieparzyste, jak w squid game - kulkami, graja dwie osoby, jedna osoba musi trafic, czy bedzie liczba parzysta/nieparzysta i dokladna cyfre ktora wypadnie, dwie trafione (2 punkty) jeden trafiony ( 1 punkt )
Co do tej gry, to mozna byloby jeszcze wymyslic, zamiast punktowania, to jakies kulki z tibijki, rozdac po 10 na gracza i zmniejszyc liczbe losowania w kostce 1-6, byloby latwiej ;d


3) baba yaga:

Po dołączeniu zostaniesz teleportowany do poczekalni, która jest zarazem początkiem toru po którym będą musieli biec gracze.
Celem graczy jest przedostanie się na drugi koniec toru ale nie jest to takie proste jakby mogło się wydawać! Na drugim końcu (na mecie) stoi Baba Yaga, która co jakiś krótki czas obraca się w stronę graczy - patrzy na nich.
Zasady są proste, kiedy Baba Yaga patrzy to należy się zatrzymać i zaczekać aż odwróci się do nas plecami. Gracze są informowani wiadomością chwile przed tym, kiedy Baba Yaga spojrzy, dodatkowo na arenie znajdują się kryształy informujące o tym kiedy Baba Yaga jest obrócona plecami do nas lub kiedy na nas patrzy - zielony oznacza biegnij, a czerwony stój!

^ jest to automatyczne, jak z zadaniem pierwszym w squid game xD




Osoby które lubią ten post: Mrozu

128
Pytania i Problemy / Odp: Konkurs o 500 PLN
« dnia: 27 Listopad 2021, 23:11:46 »
Most 2 kratkowy z tpkami jedne ślepe po których normalnie przechodzisz a drugie po wejściu wywala w miejsce z mobami które wala na strzała nawet 4 reb full lvl

Kolejna konkurencja mogła by być taka ze tworzy się 3 drużyny w sensie podział na 3 drużyny na zasadzie parcel event ale w parcelu schodwane są itemki  charakteryzujące daną drużynę i zrobić to na czas np 3-5min kto zdąży znaleźć ten przejdzie dalej

Jedna opcje ci podesle na fp jeszcze
Osoby które lubią ten post: Mrozu

129
Skargi i Pochwały / KRZYCHU KONFIDENT V2
« dnia: 27 Listopad 2021, 15:44:22 »
@Mrozu elo  mrozu, jakis czas temu do ciebie pisalem ze nevon (firefly) caly czas bije naszych z gildii, mowiles ze jak mnie bedzie bil jeszcze raz mam ss robic i ci wysylac, a wiec tak:

bylem sobie na quescie spell 375, i wpadl Firefly wraz z Convention, zabili mojego eka a potem jak zobaczylem last deady, zabili randoma dla ktorego ktos czyscil questa, (nie jestem pewny ale za to jest chyba ban, pewnosci nie mam). tu masz screeny: https://imgur.com/a/FuHvuPx

Nie jest to pierwsza sytuacja, jak ten firefly odpierdala takie cos, jest randomem, podczas gdy po mnie "wpadnie" moze mnie bic, i jak mam pk to nic mu nie moge zrobic, wiec czeka mnie smierc. Zabija mnie juz trzeci raz, + raz próbował na expie ale mu nie wyszlo, jakiekolwiek konsekwencje dla tego pana? z tego co pamiętam random - osoba non pvp, wiec dlaczego caly czas bezkarnie mnie bije,i dopiero jak padne moge mu cos zrobic? mam nadzieje ze beda odpowiednie konsekwencje dla tego smiecia.
Osoby które lubią ten post: Mrozu

130
Handel / Odp: Sprzedam domek w Enigmie
« dnia: 25 Listopad 2021, 10:29:14 »
Ja to sobie ogólnie żartowałem, nie znam się na cenach  :)

Zgodnie z art. 66 Kodeksu cywilnego oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy. W przypadku umowy sprzedaży będzie to określenie przedmiotu sprzedaży (np. odtwarzacz DVD) oraz wskazanie ceny.
Osoby które lubią ten post: Mrozu

131
Pytania i Problemy / Odp: Ban
« dnia: 19 Listopad 2021, 21:01:31 »
Jak chcesz grać na tym otsie musisz zrozumieć dwie zasady.

1 MROZU MA ZAWSZE RACJE
2 Jak nie ma racji patrz punkt 1.

Nie patrz na regulaminy, taryfikatory banow itp. bo tutaj wszystko dzieje się po swojemu xD

Naprawdę nie brnij w to dalej bo tak tylko pogarszasz sytuacje.
Osoby które lubią ten post: Mrozu

132
Pytania i Problemy / Odp: non pvp
« dnia: 14 Listopad 2021, 20:16:24 »
Gostek jak jest exp x2 to 19;59 już siedzisz na kompie i go wyłączasz a teraz 20;15 i zajęty nad życie po co robisz eventy jak nie masz czasu ich wyłączać zajmij się jedną rzeczą jak nie masz podzielnej uwagi.

EDIT:
20;32 TO SAMO XD

EDIT 2:

20;49 To samo XDD

EDIT 3:
22;03
GOD ZAPOMNIAL NA AMEN JA PIERDOLE XD

EDIT 4:
GOD POMYŚLAŁ WŁĄCZYŁ PVP XDDDDDDDDDDD
Osoby które lubią ten post: Mrozu

133
Propozycje / Lost Goblet
« dnia: 14 Listopad 2021, 15:56:04 »
@Mrozu Hej była by opcja byś w jakimś stopniu ulepszył gobleta bo aktualnie tak na prawdę nie opłaca się robić questa na niego bo to szkoda czasu by dostać 2% więcej hp/mp które nic praktycznie nie wnosi proponuje dodać do niego np 30% hp/mp np czy 2% dmg chociaż albo jakąś protekcje na żywioły
Osoby które lubią ten post: Mrozu

134
Propozycje / Odp: Game-chat
« dnia: 08 Listopad 2021, 12:40:36 »
Moim zdaniem jak ktoś wbije marszałka to powinien go utrzymywać , jeśli nie jest aktywny  na gc ranga w dół po jakimś czasie
Osoby które lubią ten post: Mrozu

135
Pytania i Problemy / Odp: Czy serwer powinien przejść w stan NON-PVP?
« dnia: 23 Październik 2021, 22:17:44 »
Moim zdaniem pvp jest pvp zabije cię ktoś ty zabijesz jego tak zwane <dorobie skille i będzie mój > po to są suporty jak nie lubisz padać na respie graj suportem ,lubisz padać zabijać chodzić na wary słuchać ze oni mają większe lvl albo ze nas jest 10 a ich 20 graj profesją pvp.Jak będzie no-pvp bedzie duży spadek graczy chyba ze zrobisz 2 server i będzie reset tu i tam i będzie sprawiedliwie
Osoby które lubią ten post: Mrozu

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 35