MrozuOTS.PL
Rexia.PL => Poradniki => Wątek zaczęty przez: Mrozu w 06 Luty 2023, 16:40:44
-
Skrypt dodajemy do tools -> ingame script editor.
Pojawi Wam się label i tam wpisujecie profe i włączacie.
W skrypcie pozmieniajcie sobie nazwy spelli jedynie, jak chcecie, żeby było na ms to wpisujecie ms, jak ek to ek.
Dostałem go od @Bicz Plis
UI.Separator()
local distance = 5
local amountOfMonsters = 1
addTextEdit("NeedSafe", storage.NeedSafe or "NeedSafe", function(widget, text1)
storage.NeedSafe = text1
end)
addTextEdit("SpellAtack", storage.SpellAtack or "fire", function(widget, text2)
storage.SpellAtack = text2
end)
macro(105, "Spells", function()
local isSafe = true;
local specAmount = 0
if not g_game.isAttacking() then
return
end
for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition()) <= distance and mob:isMonster()) then
specAmount = specAmount + 1
end
if (mob:isPlayer() and (player:getName() ~= mob:getName()) and (storage.NeedSafe) == "NeedSafe") then
isSafe = false;
end
end
if (specAmount >= amountOfMonsters) and isSafe then
if ((storage.SpellAtack) == "bomba" or (storage.SpellAtack) == "earth") then
return say("mage bomb")
end
if ((storage.SpellAtack) == "rp" or (storage.SpellAtack) == "energy") then
return say("mage bomb")
end
if (storage.SpellAtack) == "ms" then
return say("apericus tremendarbus")
end
if (storage.SpellAtack) == "ed" then
return say("mage bomb")
end
if (storage.SpellAtack) == "0earth" then
return say("Exori Gran Tera")
end
if (storage.SpellAtack) == "0ice" then
return say("Exori Gran Frigo")
end
if (storage.SpellAtack) == "supp" then
return say("vatus cego")
end
if (storage.SpellAtack) == "ek" then
return say("exori boli")
end
else
if ((storage.SpellAtack) == "ed" or (storage.SpellAtack) == "0fire") then
return say("rida mort")
end
if ((storage.SpellAtack) == "rp" or (storage.SpellAtack) == "0ice") then
return say("flam shen")
end
if ((storage.SpellAtack) == "ms" or (storage.SpellAtack) == "supp") then
return say("vatus mort")
end
if ((storage.SpellAtack) == "earth" or (storage.SpellAtack) == "0earth") then
return say("Exori Gran Tera")
end
if ((storage.SpellAtack) == "ek" or (storage.SpellAtack) == "0death") then
return say("exori super hur")
end
end
end)
-
local distance = 2 -- odleglosc od jakiej ma bic ue
local multiSpell = "MAGE BOMB" -- czar gdy brak gracza
local singleSpell = "DECIMORUS" -- czar gdy gracz na ekranie
local aboveMonster = 1 -- od ilu mobow ma bic ue
macro(100, "TARGET/UE", function()
if not g_game.isAttacking() then return end
if getMonsters(distance, false) >= aboveMonster and getPlayers(10, false) == 0 then
say(multiSpell)
elseif getPlayers(10, false) ~= 0 then
say(singleSpell)
end
end)
macie ten jest o wiele prostszy xD dziala tylko z vbotem!
-
local distance = 4
local amountOfMonsters = 2
macro(200, "multi target spell", function()
local specAmount = 0
if not g_game.isAttacking() then
return
end
for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition()) <= distance and mob:isMonster()) then
specAmount = specAmount + 1
end
end
if (specAmount >= amountOfMonsters) then
say(storage.Spell2, 250)
else
say(storage.Spell1, 250)
end
end)
addTextEdit("Spell1", storage.Spell1 or "Single target", function(widget, text)
storage.Spell1 = text
end)
addTextEdit("Spell2", storage.Spell2 or "Multi target", function(widget, text)
storage.Spell2 = text
end)
ten dziala na kazdym bocie. nie jest to anty pz, jesli bd mial gracza na ekranie to i tak uderzy ue jesli jest na tyle mobow. w zakladce tool pojawi sie wlacznik 'multi target spell' z dwiema tabelkami na spelle xD pozdrawiam
-
witam, czy posiada ktos skrypt żeby automatycznie zaznaczalo gracza w target, tak jak wpisujemy nick potworka i automatycznie bije z rózgi.