Here you can change website language:

Autor Wątek: MR albo SIO  (Przeczytany 13645 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

edwino4

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: -1
    • Zobacz profil
MR albo SIO
« dnia: 25 Listopad 2016, 21:45:37 »
Napraw druida. Bo ta postacią ma się jeden wybór albo siochasz kolegę albo uzywasz mr. Nie ma możliwości siochnięcia kogos (np jak pada a ty masz mało many i musisz w tym czasie się też doleczyć) możesz to obniżyć o 10 % (te sio) i wtedy będzie jakiś balance ale exhaust jest zajebisty powiem.
 

edwino4

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: -1
    • Zobacz profil
Odp: MR albo SIO
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Listopad 2016, 21:49:53 »
tak samo jak ten okres czasu jak sie ma parala.. albo uzywa się mr albo strong haste.. a taki ek ma wyjebane czy palek bo normalnie sie spelem uleczy.
« Ostatnia zmiana: 25 Listopad 2016, 21:55:08 wysłana przez edwino4 »
 

edwino4

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: -1
    • Zobacz profil
Odp: MR albo SIO
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Listopad 2016, 10:18:13 »
no kurwa czas chyba to ogarnac co ?
 

buchaLL

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: MR albo SIO
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Listopad 2016, 15:17:49 »
Jestem za. :)
 

Individual Blue

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: MR albo SIO
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Listopad 2016, 18:46:39 »
Ja bym tylko dodał jedną maleńką rzecz.... Obniżyć trochę exhaust na MR bo jest spory i obniżyć ilość traconych poziomów podczas śmierci przy posiadaniu blessów (na 12k level to prawie 30 poziomów w dół).
:)
 

Mrozu

Odp: MR albo SIO
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Listopad 2016, 23:43:40 »
Niestety nie mogę tego zrobić ponieważ druid i tak jest twardy, dodatkowo dochodzi paral no i sio z tym problemem o którym piszesz. Co do exhausted na suh/mr nie może być zmieniony ponieważ jak już pisałem jest do niego dostosowany balans monsterów oraz pvp w sytuacjach gdzie po jednej stronie mamy 5+ osób.