MrozuOTS.PL
Rexia.PL => Poradniki => Wątek zaczęty przez: Mrozu w 27 Lipiec 2022, 16:05:34
-
Możecie sobie to dodać np. w tools->in game script editor albo jako osobny skrypcik.
Samo chodzi, samo kopie, tylko kilof musi być w slocie na strzałe (tam gdzie trzymacie golden falcona).
local mineableIds = {4457, 4467, 4458, 4464, 4460, 4459, 4461, 4462}
local idx = 0
local pickId = 3308
local useDistance = 1
local moveDist = 8
local function getClosestPosition(positions)
local closestTile
local closestTileDistance = 99999
for _, position in ipairs(positions) do
local tileDist = getDistanceBetween(pos(), position)
if tileDist < closestTileDistance then
closestTile = position
closestTileDistance = tileDist
end
end
if closestTile then
return closestTile
end
end
macro(500, "Kopalnia", function()
local possibleMine = {}
local foundMine = 0
local tiles = g_map.getTiles(posz())
shuffled = {}
for i, v in ipairs(tiles) do
local pos = math.random(1, #shuffled+1)
table.insert(shuffled, pos, v)
end
local found = false
for i, tile in ipairs(shuffled) do
if tile:getTopUseThing() ~= nil then
local topID = tile:getTopUseThing():getId()
if mineableIds[idx + 1] == topID then
local distance = getDistanceBetween(pos(), tile:getPosition())
if (distance <= useDistance) then
idx = (idx + 1) % #mineableIds
return usewith(getAmmo(), tile:getTopUseThing())
elseif distance > useDistance and distance <= moveDist then
if findPath(pos(), tile:getPosition(), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1}) then
table.insert(possibleMine, tile:getPosition())
foundMine = foundMine + 1
end
end
end
end
end
if foundMine >= 1 then
return autoWalk(getClosestPosition(possibleMine), moveDist, {ignoreNonPathable=true, precision=1})
else
idx = (idx + 1) % #mineableIds
end
end)
-
Ktoś dorobi mi skrypcik żeby zmieniał kilofy jak zużyte? Zapłacę w pp
-
Ktoś dorobi mi skrypcik żeby zmieniał kilofy jak zużyte? Zapłacę w pp
a zużyty zmienia swój wygląd? Lub czy można obliczyć mniej więcej co ile czasu ?
-
Ktoś dorobi mi skrypcik żeby zmieniał kilofy jak zużyte? Zapłacę w pp
a zużyty zmienia swój wygląd? Lub czy można obliczyć mniej więcej co ile czasu ?
Nie zmienia swojego wygladu.
I nie obliczysz za ile sie zuzyje.
Ale pokazuje sie napis ze nie mozesz juz uzyc na default.
-
Spróbuję do piątku cos napisać, ale przydałby mi się kilof taki i taki, lub któryś z was dostępny by sprawdzać czy przekłada.
-
Wystarczy zrobić skrypta który jak wyświetli się napis ze kilof zużyty wrzuca np. zużyty kilof do green bp, a daje nowy z yellow bp.
Miałem coś takiego na elfa ale na otc się nie znam.
-
Wystarczy zrobić skrypta który jak wyświetli się napis ze kilof zużyty wrzuca np. zużyty kilof do green bp, a daje nowy z yellow bp.
Miałem coś takiego na elfa ale na otc się nie znam.
Odswiezam ktos cos ?