Here you can change website language:

Autor Wątek: Profesja nie warta tworzenia  (Przeczytany 5106 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Quickly

Profesja nie warta tworzenia
« dnia: 22 Sierpień 2020, 10:25:34 »
Witam, chciałbym się zapytać Szanownego Kamila co odpierdolił z Ekiem. Ta profesja się nadaje do chuja dosłownie ja rozumiem że pod względem Pvp ek zawsze będzie ściekiem. Bo w końcu ta profesja nie polega na tym, ale wytłumacz mi jak ek 620k z eq +200 Lost amrem i shieldem może mi się wypierdalac na jakiś gowno questach. Do tej pory pamiętam jak 680k potrafił ustac 3 diabolik z Elite eq tylko. A teraz 620k 2 zapierdolą... Słyszałem że duzo osób się na to skarży że Knight to bez sensu profa bo do Pvp się nie nadaje WGL, A blokować questy lepiej Pallkiem. To weź mi wytłumacz jaki sens ma ta profesja na Twoim Ots? Wydałem parę naście k pkt na profesje i kolejne na eq i upki, by sobie miło pograć A tu okazuje się że pkt wyrzucone w błoto. Mam nadzieję że to ogarniesz po update, pozdrawiam
 

GalAnonim

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Sierpień 2020, 10:50:44 »
Dokładnie, ja szedłem 610k ekiem i 610k palkiem na demon bp questa, to palek lepiej się trzymał niż ek, chuja sie leczy ten ek.

Chuja się leczy ten ek, a dmg tak samo z pizdy, spell na 150k wali więcej niż spell na 300k. xD
« Ostatnia zmiana: 22 Sierpień 2020, 11:53:12 wysłana przez GalAnonim »
 

Piasek skrrt

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Sierpień 2020, 11:20:41 »
z ekiem ciężko na tym servie, przed updatem jak się leczył dużo więcej to był UNKILLABLE, teraz leczy się trochę mniej to spływa jak szczoch
 

Mrozu

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Sierpień 2020, 13:07:53 »
EK jako solo player fakt nie jest największym tankiem, ale razem z SIO to postać nie do zabicia, oczywiście mogę zwiększyć mu leczenie, ale czuje, że wtedy będą dymy (on miał zmieniane leczenie jakiś czas temu od 550k, bo się go zabić nie dało).
 
Osoby które lubią ten post: Simon, ZIFFER

ZIFFER

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Sierpień 2020, 14:05:05 »
Zazwyczaj jak idziesz na questa to prócz knighta w postaci blokera potrzebujesz druida, który będzie go leczył.

Balans jest dobry
 

Piasek skrrt

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Sierpień 2020, 14:08:36 »
Dokładnie. Tak było bo 650eka nie mogliśmy zabić w 8 bez sio, na walce nieraz 700rpki leciały na butle nawet z siohem, ek stoi jak krol
 

Quickly

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Sierpień 2020, 10:49:54 »
To przydałoby się coś pomyśleć Mrozu bo teraz tak Ci powiem szczerze że moim zdaniem profesja nie warta inwestycji i czasu. Też możesz Hs np dodać dodatkową odporność np na potwory? Wtedy przy biciu przez ludzi by dalej spływał jak spływa ale by miał większy sens przy questach. Co do Hs rozumiem że był za silny ale teraz np Drutem 660k i Pallkiem488k tego Hs swojego bijac zjeżdżam mu prawie do yellow więc z jeszcze 1 mc by spływał pewnie. A chyba to lepiej że taki hs musi być bity przez większą ilość harow. W końcu to była rekompensata że solo nie ubije nawet 200k mniejszy lvl. Raczej w tą stronę balans powinien iść ;p Nie może nikogo zabić ale też ciężko to zabić, bo co to za sens robię Hs. Jak questy lepiej blookniesz Pallkiem, pallek praktycznie tak samo stoi, + hs nikogo nie zabijesz do Pvp się mało co przyda na tym Ots, A expi sie nim również wolniej w sumie nawet "najwolniej" każda postać moim zdaniem powinna mieć swoje +. Sorc ma duże Dmg, ale jest papier, DRUT ma średni dmg  ale leczy + trochę więcej trzyma niż sorc, pallek by miał trochę słabsze dmg od Sorca, ale więcej się leczył, A Hs by miał dużo hp i ciężko było go ubić.
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpień 2020, 10:51:49 wysłana przez Quickly »
 

GalAnonim

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Sierpień 2020, 11:36:35 »
Dokładnie, tak jak kolega wyżej. Każda postać powinna być zbalansowana w taki sposób żeby była dobra w pvp i nie.

Sztywno najwięcej tutaj są przeciw temu, bo porobili 90% palladynów i teraz byłoby im to nie na rękę. Jeżeli ktoś uważa że palladyn powinien się mocniej trzymać niż ek, to chyba nigdy nie grał nigdzie poza rexią.

Postawcie sobie 3 mc do bicia, eka i paladyna i zobaczcie kto szybciej spływa. A co do sio to chyba nie powinno mieć znaczenia, chyba że ED inaczej siocha eka a inaczej palka ? XD
 

Piasek skrrt

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Sierpień 2020, 11:41:24 »
Gostek... Skończ wreszcie kurwa beczeć, my mamy samych paladynów? przypomnieć ci jeszcze miesiąc temu jak wchodziliście na zamek w 30 paladynów i staliście ujebani?? po co wam jakieś profesje, czy ekiem czy paladynem na wedce lvl tak samo leci
 
Osoby które lubią ten post: ZIFFER

Quickly

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Sierpień 2020, 17:02:37 »
Ogólnie to post tyczy się profesji więc prosiłbym byście sobie odpuścili te kłótnie pod tematem waszych wojen, gejterow i wyzwisk. Napisałem swoją opinię która też jest popierana przez innych graczy i poprostu chciałbym by Kamil się tym zainteresował czy nie warto by było czegoś zmienić by ten balans był trochę lepszy.
 

Simon

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #10 dnia: 23 Sierpień 2020, 17:35:43 »
Podłączam się do tematu ek to totalny ściek już wiele razy mówiłem nawet że od 550-600 to nie jest knight bo ledwo mediumke utrzymuje a zaczyna w zasadzie dopiero od 700 lvl
 

Riss

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #11 dnia: 23 Sierpień 2020, 17:43:01 »
Dokładnie, tak jak kolega wyżej. Każda postać powinna być zbalansowana w taki sposób żeby była dobra w pvp i nie.

Sztywno najwięcej tutaj są przeciw temu, bo porobili 90% palladynów i teraz byłoby im to nie na rękę. Jeżeli ktoś uważa że palladyn powinien się mocniej trzymać niż ek, to chyba nigdy nie grał nigdzie poza rexią.

Postawcie sobie 3 mc do bicia, eka i paladyna i zobaczcie kto szybciej spływa. A co do sio to chyba nie powinno mieć znaczenia, chyba że ED inaczej siocha eka a inaczej palka ? XD



samych paladynów xd
wydaje mi się raczej że w większości mamy msów sądząc po walkach
 

Anonimowy

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #12 dnia: 23 Sierpień 2020, 19:42:42 »
Chuja się leczy ten ek, a dmg tak samo z pizdy, spell na 150k wali więcej niż spell na 300k. xD
Spell na 150k może wali więcej, ale wolniej  ;)
 

Pentar

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Sierpień 2020, 18:23:32 »
Nie rozumiem dlaczego porównują ludzie czasy sprzed kilku miesięcy do teraz.. może faktycznie wcześniej 8 osób bez reborna nie było w stanie zabić ek po 2 rebornach, ale teraz RP dostał kusze (która bije tyle co z flam shena), masa osób powbijała reborny (wcześniej ich mało było) i ek pada szybciej niż RP na podobnym lvlu czy to na questach czy na walce (w obu przypadkach bez sio). Jestem za przywróceniem leczenia EKOWI jak kiedyś.
 

GalAnonim

Odp: Profesja nie warta tworzenia
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Sierpień 2020, 20:02:16 »
Jeżeli ktoś sądzi ze RP powinien bić więcej niż mag z spellow, czyli jak sama nazwa wskazuje postać magiczna, która specjalizuje się w czarach, to chyba nigdy nie grał nigdzie poza rexia.

Pall zawsze miał większy dmg, od EK’a ale na pewno nie większy od postaci magicznych. A tutaj to co bije paladyn teraz z flam shena + kuszy to jakiś kosmos.

Tak samo co do leczenia, albo EK za słabo się leczy albo paladyn za dużo , bo prościej blokować questy palkiem niż ekiem, a od początku tibii knight był robiony pod blokera, biorąc pod uwagę jego czary typu exeta res.

p.s. rp napierdala z kuszy w drakonixa tyle, co ek z broni + target, beka.

610k rp stoi na 3 drakonixach, ja 647k ek wypierdalam sie na 1-2.

po 25mln z broni
ek po 7mln z broni.
« Ostatnia zmiana: 27 Sierpień 2020, 20:40:02 wysłana przez GalAnonim »
 
Osoby które lubią ten post: Krzyż, Pentar