1
Pytania i Problemy / Odp: I znowu o sztywniakach
« dnia: 14 Grudzień 2023, 21:56:10 »
Moge, ale wytlumacz po co? Jak mi wygodniej jest tutaj nie bic sie, a jak chce sie pobic to moge isc na inny serwer xD
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
1. Co do Lost Pall Armoru - zgoda, powinien wylaczyc loota z zethara i zostawic tam pvp ( do momentu jak nie bedzie dwoch gildii walczacych ). No i dodac moze questa w koncu na ten armor?
2. No ogolnie moj statement w tej kwestii jest taki, ze no moglby odpalic status randoma i zobaczyc jak to dziala, za wiele do stracenia - SZTYWNO nie ma, bo ten status randoma dzialalby na tych samych zasadach co kiedys.
Co do tego tematu, to juz musialby Ci Mrozu odpisac, ale znajac zycie za dlugie dla niego do czytania xD
a po za tym po piszesz o statusie i na co ci on skoro i tak nie grasz na otsie xd
Jeśli chodzi o zrobienie czegoś z pvp w jakis sensowny sposób, to jestem za. Zacząłem grać na tym OTS jakiś miesiąc temu i totalnie nie wiem o nim nic, co z gildiami kto tu gra itd. Zostawiłem trochę życia juz w tej gierce, zwłaszcza że aż tak dużo czasu nie mam. Kiedy zostawiłem bota idąc do pracy, wróciłem a tam 100k mniej na ptero. Specjalnie szukałem respa gdzie nikogo nie ma zazwyczaj i unikam ludzi, co jest bardzo zabawne bo zazwyczaj na innych ots, expie razem z innymi. Aktualnie, nie odważę sie zostawić postaci na no loss expach, bo gdy wrócę z pracy mogę juz nie miec tego lvl, na który poświęciłem dużo czasu. Także jesli chodzi o PVP na respach itd. Jestem za OFF na innych rzeczach nie wypowiadam się, zazwyczaj ludzie byli życzliwi co do questów i nie miałem sytuacji że zabijali na końcu. Fakt były to questy niskolvlowe, więc być może nie miało zabijanie sensu. Tak czy siak, na zwykłym respie nie postawie, a jesli chodzi o no lossy, nie oszukujmy sie tam jest tyle narodu, że expienie powoduje pocenie się oczu. Pozdrawiam cieplutko i miłej gry
To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.
Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.
Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.
Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.
Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.
A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?
W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.
Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.
Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.
Questy sa do zrobienia, pozdrawiam
nagini juz nie przechodza przez sciane?
To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.
Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.
Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.
Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.
Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.
A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?
W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.
Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.
Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.
Jeszcze chciałem dodać, że na drugi dzień po wejściu 6 reba już 10+ osób go wpisało, a większość jest dalej właśnie na 200k+ bo ich nie stać na huntingi.