Here you can change website language:

Autor Wątek: Balans  (Przeczytany 2826 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Vallention

Balans
« dnia: 21 Kwiecień 2022, 17:42:34 »
Hej. Piszę temat, który zaznaczę na wstępie, że jest na pewno bardzo ciężki do wdrożenia, bo wiem że wiąże się z tym duża ilość pracy, ale w mojej opinii nadszedł czas na solidny balans ots. Nie skupie się na pvp, bo daleko mi do pvp na tym ots, ale bardziej na temacie prota w itemach i mobach. Doszliśmy do momentu gdzie mamy 5 reba, podejrzewam, że bp z Questa daje 17% odporności czyli wrócimy do systemu z świątecznego bp. Czyli ek będzie miał 97% protekcji. Wszystko okej ale pytanie zasadnicze co dalej? Ots dajmy na to będzie oscylował w takiej samej aktywności jak teraz to za x czasu pójdą kolejne nerfy na itemy, żeby wprowadzić nowy item, który zastąpi starą wartość protekcji? W mojej opinii to bez sensu.

Moja propozycja jest taka aby wprowadzić balans ale taki balans, który zniweluje w itemach prota do poziomu powiedzmy u ek 50% z hakiem na wymaxowanych itemach, ale co się wiąże z tym nerf konkretny mobów. Taka możliwość daje w tedy fajne pole do popisu na zabawe z protekcją na każdym z rebornów. Obecnie na 2 rebie chyba dalej żadnego itema nie ma. Zdaję sobie też sprawę w tedy, że poszczególne profesje musiałby dostać modyfikację, bo byłyby problemy z pvp, dlatego też wiem, że bardzo dużo roboty z tym balansem by było ale myślę że jest to wartościowa zmiana na której administracja powinna się skupić zamiast myśleć nad nowymi eventami. Też wiem, że na takim evo jest praktycznie niemożliwy idealny balans, ale idąc dalej w ten tok myślenia czyli zabieranie i dawanie tego samego no to w zasadzie co za różnica czy ja np zrobiłem Quest na 4 rebie z świątecznym bp czy na 5 rebie z tym nowym bp skoro w zasadzie moby będą mnie i tak tak samo bić jedynie co to uderzę ich z tym 10% dmg więcej.

Myślę, że takie obniżenie protekcji + nerf mobów adekwatnie do tego + modyfikacje profesji (od groma roboty wiem) dałyby możliwość faktycznie odczuwania różnicy pomiędzy rebornami, a także zmodyfikowały by dość rozgrywkę. Tak jak w innym gdzieś tam temacie pisałem też można walnąć itemy specjalne pod dane moby - nie wiem buty działające jak firewalkery z tym, że dawałyby fajną odporność na obrażenia od energii (cyce). Bo idąc dalej i patrząc w przyszłość to będziemy być może mieli kolejne reborny, które wprowadzą może jakieś nowości jak ta 'magia' na 5, ale co z tego jak wszystkie moby będą dalej nas tak samo cisnąć.

Oczywiście też na pewno taki balans wymaga testów. I tutaj też można by odpalić taką 'alphe' gdzie gracze testowaliby to, żeby też odjąć trochę roboty.

Pozdrawiam i zachęcam do wypowiedzenia się w szczególności graczy co głównie grają pvp, bo z tej strony się totalnie nie wypowiem jak to wygląda.
 
Osoby które lubią ten post: SiR mOST, Issei, DYMY

Alkoholik

  • Zasłużony
  • Mistrz Pióra
  • *
  • Wiadomości: 1873
  • Polubień: 701
  • Reputacja: -158
    • Zobacz profil
Odp: Balans
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Kwiecień 2022, 18:39:44 »
Napisz jakieś streszczenie bo znając życie osoby decyzyjne nawet nie przeczytają xD


 

Vallention

Odp: Balans
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Kwiecień 2022, 19:08:23 »
Napisz jakieś streszczenie bo znając życie osoby decyzyjne nawet nie przeczytają xD

Napisałem właśnie treściwie, żeby jakoś uargumentować, ale możesz mieć rację. Poczekamy może odpiszą A jak nie to rzeczywiście streszczę. A jak już ktoś przeczytał całe te moje wypociny to dzięki za uwagę  :)
 

Omen

Odp: Balans
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Kwiecień 2022, 19:16:33 »
poczekam na streszczenie
 

SiR mOST

Odp: Balans
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Kwiecień 2022, 19:29:32 »
podpinam sie pod posta
 

Omen Xd Here

Odp: Balans
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Kwiecień 2022, 19:31:32 »
A może jakiś audiobook
 

Vallention

Odp: Balans
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Kwiecień 2022, 19:46:49 »
Dobra okej w skrócie:

-zmniejszyc prota zeby ek z full itemami miał około 50%
-przy nerfie prota nerf mobów
-balans postaci pod pvp adekwatnie do prota  (grający pvp niech się wypowiedzą)

I do tego test serwer alpha na którym gracze mogliby testować ten cały balans i ewentualnie zgłaszać jakieś poprawki. Więcej szczegółów i uzasadnienia tego szukajcie w tym wpisie wyżej bo nie umiem wam aż tak wszystkiego skrócić żeby całe info wypłynęło z tego.
 

Omen

Odp: Balans
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Kwiecień 2022, 20:13:25 »
a to po streszczeniu twierdze, ze nie zablysnales. Wszystko to co napisales, wspominalem pol roku temu.

imo pomysl git
 

Vallention

Odp: Balans
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Kwiecień 2022, 20:31:54 »
a to po streszczeniu twierdze, ze nie zablysnales. Wszystko to co napisales, wspominalem pol roku temu.

imo pomysl git

Właśnie jak gadałem z wieloma osobami to też o tym mówili. Tylko no jesteśmy już na etapie 5 reba, a w zasadzie wszystko wygląda tak samo jak na 4 rebie ze świątecznym bp czyli to 97% prota na ek. Więcej myślę, że i tak nie ma sensu dawać w żadnym itemie choćby tego 1%, bo to już by wgl rozwaliło system. Dlatego wg mnie nerf wszystkiego i balans na poziomie 50% prota 5 reb ek daje wiele możliwości chociażby w dobrym rozpisaniu balansu na każdy reborn i to też uwidoczniło by przewagę np 2 nad 1 i kolejnych. Bo w zasadzie teraz taki 2 reb od 1 to się różni 10% dmg i możliwością frog outfitu.
 

Omen

Odp: Balans
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Kwiecień 2022, 21:00:54 »
a to po streszczeniu twierdze, ze nie zablysnales. Wszystko to co napisales, wspominalem pol roku temu.

imo pomysl git

Właśnie jak gadałem z wieloma osobami to też o tym mówili. Tylko no jesteśmy już na etapie 5 reba, a w zasadzie wszystko wygląda tak samo jak na 4 rebie ze świątecznym bp czyli to 97% prota na ek. Więcej myślę, że i tak nie ma sensu dawać w żadnym itemie choćby tego 1%, bo to już by wgl rozwaliło system. Dlatego wg mnie nerf wszystkiego i balans na poziomie 50% prota 5 reb ek daje wiele możliwości chociażby w dobrym rozpisaniu balansu na każdy reborn i to też uwidoczniło by przewagę np 2 nad 1 i kolejnych. Bo w zasadzie teraz taki 2 reb od 1 to się różni 10% dmg i możliwością frog outfitu.

Ek ma 96% odpo z easter bagiem, o tym nowym bp nie ma co gadac bo zanim go zrobimy to juz będę po 30stce :D
 

SiR mOST

Odp: Balans
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Kwiecień 2022, 21:19:34 »
a to po streszczeniu twierdze, ze nie zablysnales. Wszystko to co napisales, wspominalem pol roku temu.

imo pomysl git

Właśnie jak gadałem z wieloma osobami to też o tym mówili. Tylko no jesteśmy już na etapie 5 reba, a w zasadzie wszystko wygląda tak samo jak na 4 rebie ze świątecznym bp czyli to 97% prota na ek. Więcej myślę, że i tak nie ma sensu dawać w żadnym itemie choćby tego 1%, bo to już by wgl rozwaliło system. Dlatego wg mnie nerf wszystkiego i balans na poziomie 50% prota 5 reb ek daje wiele możliwości chociażby w dobrym rozpisaniu balansu na każdy reborn i to też uwidoczniło by przewagę np 2 nad 1 i kolejnych. Bo w zasadzie teraz taki 2 reb od 1 to się różni 10% dmg i możliwością frog outfitu.

Ek ma 96% odpo z easter bagiem, o tym nowym bp nie ma co gadac bo zanim go zrobimy to juz będę po 30stce :D

a ten nowy bp, ma tyle co easter aktualnie xD
 

Vallention

Odp: Balans
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Kwiecień 2022, 21:25:49 »
a to po streszczeniu twierdze, ze nie zablysnales. Wszystko to co napisales, wspominalem pol roku temu.

imo pomysl git

Właśnie jak gadałem z wieloma osobami to też o tym mówili. Tylko no jesteśmy już na etapie 5 reba, a w zasadzie wszystko wygląda tak samo jak na 4 rebie ze świątecznym bp czyli to 97% prota na ek. Więcej myślę, że i tak nie ma sensu dawać w żadnym itemie choćby tego 1%, bo to już by wgl rozwaliło system. Dlatego wg mnie nerf wszystkiego i balans na poziomie 50% prota 5 reb ek daje wiele możliwości chociażby w dobrym rozpisaniu balansu na każdy reborn i to też uwidoczniło by przewagę np 2 nad 1 i kolejnych. Bo w zasadzie teraz taki 2 reb od 1 to się różni 10% dmg i możliwością frog outfitu.

Ek ma 96% odpo z easter bagiem, o tym nowym bp nie ma co gadac bo zanim go zrobimy to juz będę po 30stce :D

a ten nowy bp, ma tyle co easter aktualnie xD

A to myślałem, że ten od 5 reba 17% ma. No ale i tak za dużo manewru to nie ma
 

habsula

Odp: Balans
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Kwiecień 2022, 22:25:39 »
takie cwaniaki jestescie to za kare jutro -2% prota z kazdej czapki i chuj
 
Osoby które lubią ten post: Simon, DYMY

Simon

Odp: Balans
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Kwiecień 2022, 22:28:21 »
Hej. Piszę temat, który zaznaczę na wstępie, że jest na pewno bardzo ciężki do wdrożenia, bo wiem że wiąże się z tym duża ilość pracy, ale w mojej opinii nadszedł czas na solidny balans ots. Nie skupie się na pvp, bo daleko mi do pvp na tym ots, ale bardziej na temacie prota w itemach i mobach. Doszliśmy do momentu gdzie mamy 5 reba, podejrzewam, że bp z Questa daje 17% odporności czyli wrócimy do systemu z świątecznego bp. Czyli ek będzie miał 97% protekcji. Wszystko okej ale pytanie zasadnicze co dalej? Ots dajmy na to będzie oscylował w takiej samej aktywności jak teraz to za x czasu pójdą kolejne nerfy na itemy, żeby wprowadzić nowy item, który zastąpi starą wartość protekcji? W mojej opinii to bez sensu.

Moja propozycja jest taka aby wprowadzić balans ale taki balans, który zniweluje w itemach prota do poziomu powiedzmy u ek 50% z hakiem na wymaxowanych itemach, ale co się wiąże z tym nerf konkretny mobów. Taka możliwość daje w tedy fajne pole do popisu na zabawe z protekcją na każdym z rebornów. Obecnie na 2 rebie chyba dalej żadnego itema nie ma. Zdaję sobie też sprawę w tedy, że poszczególne profesje musiałby dostać modyfikację, bo byłyby problemy z pvp, dlatego też wiem, że bardzo dużo roboty z tym balansem by było ale myślę że jest to wartościowa zmiana na której administracja powinna się skupić zamiast myśleć nad nowymi eventami. Też wiem, że na takim evo jest praktycznie niemożliwy idealny balans, ale idąc dalej w ten tok myślenia czyli zabieranie i dawanie tego samego no to w zasadzie co za różnica czy ja np zrobiłem Quest na 4 rebie z świątecznym bp czy na 5 rebie z tym nowym bp skoro w zasadzie moby będą mnie i tak tak samo bić jedynie co to uderzę ich z tym 10% dmg więcej.

Myślę, że takie obniżenie protekcji + nerf mobów adekwatnie do tego + modyfikacje profesji (od groma roboty wiem) dałyby możliwość faktycznie odczuwania różnicy pomiędzy rebornami, a także zmodyfikowały by dość rozgrywkę. Tak jak w innym gdzieś tam temacie pisałem też można walnąć itemy specjalne pod dane moby - nie wiem buty działające jak firewalkery z tym, że dawałyby fajną odporność na obrażenia od energii (cyce). Bo idąc dalej i patrząc w przyszłość to będziemy być może mieli kolejne reborny, które wprowadzą może jakieś nowości jak ta 'magia' na 5, ale co z tego jak wszystkie moby będą dalej nas tak samo cisnąć.

Oczywiście też na pewno taki balans wymaga testów. I tutaj też można by odpalić taką 'alphe' gdzie gracze testowaliby to, żeby też odjąć trochę roboty.

Pozdrawiam i zachęcam do wypowiedzenia się w szczególności graczy co głównie grają pvp, bo z tej strony się totalnie nie wypowiem jak to wygląda.

Wątpię że mrozowi będzie się chciało bawić w balans i też myślę że nie jest to dobry pomysł by zaczął #pdk

Co do questów to jest hit po prostu kiedyś 717 ekiem bez reborna robiłem większość questów na loście co więcej 717 ek stał 4 impy i 2 lizardoxy na skosie nwm czy obecnie taki ek stoi chociaż 1 xD
Ogólnie co reborn questy poprzednie stają się coraz trudniejsze co jest kpiną po prostu xD
Bp nowy daje 16% śmiech na sali bo jest to kopia reborn bp dodam jeszcze że reborn bp pierwotnie miał 17% odp. w ostatnich zmianach sprzed 2 lat pisze to nawet można sprawdzić