Here you can change website language:

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Trix

Strony: [1]
1
Ogólne / Odp: Co to za miejsce? FORUM EVENT
« dnia: 19 Styczeń 2020, 12:17:23 »
12:17 !pos
12:17 Twoja aktualna pozycja to: [X: 1791 | Y: 2179 | Z: 7]

Trix

2
Ogólne / Odp: Co to za miejsce? FORUM EVENT
« dnia: 14 Styczeń 2020, 21:48:35 »
21:48 Twoja aktualna pozycja to: [X: 4076 | Y: 844 | Z: 9]

Nick: Trix

3
Propozycje / Odp: DEFENDERY
« dnia: 08 Styczeń 2020, 11:23:56 »
Odnośnie Mage Bomb - spoko. :)

Moim zdaniem, defendery w obecnej postaci ("pomoc w questach") się nie sprawdzą i nikt nie będzie robił specjalnie tego questa po to, aby mieć defendera do tego celu (wiem wiem, nikt nie musi przecież tego robić, tylko szkoda niszczyć nagrodę za całkiem wymagający quest).

Moja propozycja

Nie wiem jak to może funkcjonować w obszarze tego ots, ale całkowicie usunąłbym defy z serva. W miejsce defów wstawiłbym stały boost dla postaci po wykonaniu questa, np.:
plus 10% do obrażeń/expa/hp/mp lub coś w tym stylu.

4
Propozycje / Odp: DEFENDERY
« dnia: 08 Styczeń 2020, 01:12:56 »
Przypomnę, że niedawno stworzyłem temat, do którego nikt się nie odniósł.

Cze,

przejrzałem kilkanaście wątków wstecz i nie widziałem podobnej tematyki w propozycjach, wobec czego wrzucam następujące zapytanie:

A może by tak usunąć defendery i zastąpić spell 550k "czymś" innym?

Ogólnie defendery robią wrażenie, wnoszą sporo dynamiki (subiektywna opinia) na polu bitwy oraz po części mają na celu "wyrównanie" balansu. Niby wszystko wydaje się w porządku, ale należy sobie zadać pytanie, na ile mają one obecnie sens i czy przypadkiem nie szkodzą serwerowi?

Moja ocena:
+ są efektem wykonania wymagającego i długiego questa,
+ są efektowne oraz zróżnicowane w zależności od profesji,
+ wspierają balans (pozdro dla EK'ów), boostując dmg,
+ budzą wspomnienia dawnej tibii, gdzie summony pomagały w pvp,
+/- tworzą sztuczny tłum,
- powodując sztuczny tłum przy jednoczesnym funkcjonowaniu wagonów mogą być doprawdy ciężkie w pojęciu dla nowego gracza (jedna osoba steruje w zasadzie 6 postaciami),
- czasami te defendery głupieją i przeszkadzają/utrudniają grę.

Jakie jest zdanie pozostałych graczy w tej kwestii? Czekam na wypowiedzi, mam nadzieję że temat jest warty merytorycznej dyskusji odnośnie "zostaje jak jest/zmienić (jak?)".

pzdr

Trix



W efekcie mamy zmianę, jaką mamy - śmiech na otsie,  2 całkiem trudne questy można sobie odpuścić na chwilę obecną, czyli Mage Bomb i Defy, ponieważ w niczym one nie pomogą. Uważam to za nieprzemyślane odpowiednio zmiany oraz brak odpowiednich konsultacji z graczami. Racja, że pewne zmiany trzeba wprowadzać, ale w tym przypadku to tylko pogarszanie stworzonego systemu gry. Takie zmiany wymagają odpowiednie wprowadzania zamienników (modyfikacja czarów, siły postaci), a nie blokowanie obecnych rozwiązań.

Trix

5
Propozycje / Odp: Fajny serwer ale szkoda czasu
« dnia: 28 Grudzień 2019, 18:56:10 »
Post świadczący o tym, że selekcja naturalna na serwerze ma się dobrze. Pomimo pewnych braków serwer ciągle się rozwija, a sama rozgrywka jest dosyć długa. Na upartego można uznać, że z biegiem czasu zwiększa się liczba możliwości zarobku / wbijania poziomów dla nowych graczy, a póki co maksymalny lvl jest zamrożony i możliwy do gonienia (2x 717k). Co chwilę można spotkać nowego gracza, więc zainteresowanie serwerem nadal jest, zwłaszcza przy braku konkurencyjnego serva long term. Nie lubię servów h-exp, ale lubię pograć dłużej bez obaw o śmieszny reset, przez który pewnie wielu już by tu nie wróciło.

Trzymam kciuki za administrację, aby nadal dbała o rozwój serwera i równowagę dla sensu gry, zarówno topki jak i świeżynek. :)

Bez pozdrowień dla napinaczy

6
Propozycje / DEFy
« dnia: 24 Grudzień 2019, 02:19:40 »
Cze,

przejrzałem kilkanaście wątków wstecz i nie widziałem podobnej tematyki w propozycjach, wobec czego wrzucam następujące zapytanie:

A może by tak usunąć defendery i zastąpić spell 550k "czymś" innym?

Ogólnie defendery robią wrażenie, wnoszą sporo dynamiki (subiektywna opinia) na polu bitwy oraz po części mają na celu "wyrównanie" balansu. Niby wszystko wydaje się w porządku, ale należy sobie zadać pytanie, na ile mają one obecnie sens i czy przypadkiem nie szkodzą serwerowi?

Moja ocena:
+ są efektem wykonania wymagającego i długiego questa,
+ są efektowne oraz zróżnicowane w zależności od profesji,
+ wspierają balans (pozdro dla EK'ów), boostując dmg,
+ budzą wspomnienia dawnej tibii, gdzie summony pomagały w pvp,
+/- tworzą sztuczny tłum,
- powodując sztuczny tłum przy jednoczesnym funkcjonowaniu wagonów mogą być doprawdy ciężkie w pojęciu dla nowego gracza (jedna osoba steruje w zasadzie 6 postaciami),
- czasami te defendery głupieją i przeszkadzają/utrudniają grę.

Jakie jest zdanie pozostałych graczy w tej kwestii? Czekam na wypowiedzi, mam nadzieję że temat jest warty merytorycznej dyskusji odnośnie "zostaje jak jest/zmienić (jak?)".

pzdr

Trix


7
Propozycje / Make Knight Great Again
« dnia: 17 Grudzień 2019, 12:14:40 »
Witam,

ten post będzie trochę długi, głównie skupię się na analizie Knight'a w obecnej postaci oraz sugestiach co do jego zmian, myślę że dla osób początkujących, zastanawiających się nad sensem gry EK'iem, ten post będzie również czymś, co otworzy szerzej oczy.

Nowości i zmiany wprowadzone w Winter Update ogólnie oceniam na + (kilka z nich została zgłoszona przeze mnie, co mnie cieszy, iż zostały uwzględnione i utwierdza mnie w fakcie posiadania ciekawych poglądów na ten sev), chociaż mocno się zawiodłem, kiedy nie znalazłem (pomimo zgłoszeń propozycji) żadnego zdania zawierającego słowo "(...) knight (...)". Dziwi mnie fakt, dlaczego nie podrasowaliście trochę tego EK'a, skoro powszechnie wiadomo, że jest to tzw. "ściek char" (lub inaczej: postać nie wzbudzająca strachu). Rozumiem rolę jaką odgrywa on ogólnie w grze (tank, no dmg itd.), natomiast w pvp jest najbardziej odstającą profesją od reszty i nic z tym nie zrobiliście, a to pvp napędza popularność danych profesji. [Nie wymieniając z nazwy, ale dobrze wspominam 2 servy 8.6 h-exp, gdzie specjalnie podkręcano pvp EK'a po to, aby był bardziej grywalny i były to dobre servy]

Co by się przekonać, jak gra się tu EK'iem, trzeba trochę poczekać, ja piszę z perspektywy 550k+ i zasłyszanych opinii.

Rexia w liczbach, moja analiza EK'a na chwilę obecną:
+ ma najwięcej hp - chociaż dyskusyjny temat, gdyż EK na poziom dostaje 18hp (+3 względem bazowego), a pallek 15hp (+5 względem bazowego), z itemów można teraz odczytać, że EK wyciągnie +233%, pallek +220% dodatkowego hp [moim zdaniem te liczby są na korzyść RP],
- ma mniej % odporności od RP (RP wyciąga 91%, gdy EK max 84%),
- gorzej leczy się od RP [uwzględniając te 3 tematy, czyli hp/odporność/heal to RP jest lepszym tankiem niż EK],
- najwolniej expi (czar obszarowy ma słabe dmg, Exave Rax ma mniejszy zasięg działania niż Xan Hava,
- ma najgorszy dmg 1-target (gdy MS 500k+ zadaje  salwą ok. 18mln w moby, ek na podobnym poz. ok. 7mln?)
- niby exori boli zostało poprawione, ale ani się tym nie będzie expić, ani używać na warach, jedynie może pomóc ubić dużo słabsze postacie,
- ma najsłabszego pod względem dmg defendera,
+ defender EK'a ma najwięcej hp (tylko co z tego?),
- dmg z broni praktycznie nie zadaje, często nie trafia,
- nie może używać Mega SD, kiedy RP może (a chyba też nie powinien).

EK generalnie budzi śmiech wśród graczy, którzy wiedzą jak ten serv działa. Ci co zaczną nim grę, długo się nie przekonają, jak bardzo ek odstaje od reszty. Aktualnie i tak Ci wyexpieni rycerze, a może i częściej RPki, będą bloczyli questy, więc dla JEDYNEJ sensownej roli jaka jest dla niego, nie ma sensu go specjalnie robić.

Żeby nie było, nie płaczę teraz, tylko dlatego że ja gram ekiem itd. i mam najsłabszego chara z możliwych, ale patrzę na problem szerzej. Wiele osób spodziewało się, że w końcu coś w nim zmienicie na +.

Po co coś zmieniać? Przede wszystkim:
-dywersyfikacja postaci na warach (obecnie Eków jest mało , wychodzą tylko Ci wyexpieni z sio na plecach, wiadomo)
-małe ryzyko przesadzenia z boostem tej profesji, z racji jej niskiej popularności (wiadomo że trzeba nadzorować zmiany, ale nie dotyczą one aż tak "masy"),
- poprawa rynku przedmiotów dla knighta (jak mało kto gra EK'iem, to po co komu np. atlantis sword?).

Co bym zaproponował?
Temat jest ciężki, bo wiadomo że EK nie ma być od przesadzonego DMG:
+ runka Super Explo (trafia w azerusy i inne badziewie odporne)
+ Elite Helmet dla EK (jakieś % + regen hp 500k/s,
+ poprawa +5% leczenia z czaru,
+ poprawa spellu exori super hur +25%,
+ Atlantis Sword i Elite Sword (zmiana zasięgu z 1 na 2 sqm i 100% szans na zadanie obrażeń)
+ zwiększenie atak speed z broni x2,
+/- jeżeli powyższe zmiany zostałyby wprowadzone, to defender może taki zostać jak jest.

Uważam, że zaproponowane rozwiązania spowodują wzrost zainteresowania grania EK'iem oraz nadal będą go utrzymywały na końcu listy "top dmg" profesji, z tym że w końcu zacznie też coś robić i może ubije jakiegoś maga solo na ciut mniejszym poziomie.

Liczę na Wasze merytoryczne odniesienie się do tego tematu, jeżeli podzielacie moje zdanie lub widzicie w nim brak logiki. Natomiast proszę mi nie pisać, że nie ogarniam, za co z góry dziękuję.

Make Knight Great Again.

Pozdrawiam,
Trix

8
Propozycje / Odp: Szansa dla nowych
« dnia: 17 Grudzień 2019, 10:34:21 »
Masz trochę racji w tym co piszesz, też jestem zawsze za tym, aby serwery o charakterze "long term" odpowiednio wspomagały nowych graczy. No i tutaj takim progiem, do którego expi się bardzo szybko jest poziom 400k. Niemniej jednak, wchodząc na jakikolwiek serv, który działa dłużej i paląc skulla przed depo efekt końcowy będzie podobny (tj. "poka depo").

Trudniejsze moim zdaniem dla nowych graczy jest ogarnięcie systemu gry jaki tu panuje (expy, dostępy, zarobek, ekonomia, balans), ale na to trzeba trochę czasu i pokory. :)

Powodzenia w dalszej grze i wytrwałości!

Pzdr

9
Pytania i Problemy / Odp: BALANS
« dnia: 24 Październik 2019, 14:37:43 »
Witam,

z perspektywy świeżego gracza, który nie do końca ma duże pojęcie jak to wygląda dla h-lvli, odniosę się tylko do słabego dmg zadawanego z broni (ek). Przykładowe hity dla EK 307k+, Pro Slayer (Atk:11794, Def:1075), sword 207 (z t-ringiem), full atk:
14:26 You deal 148639 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 174457 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 30342 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 182127 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 215273 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 19626 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 158050 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 151875 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 164971 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 270778 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 161676 damage to a trainer of distance shooting.
14:26 You deal 69724 damage to a trainer of distance shooting.


Wydaje mi się to trochę słabe w stosunku do obrażeń, jakie generalnie panują na tym otsie. ;)

Pozdrawiam!

Strony: [1]