Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - STAR LORD

Strony: [1]
1
Pytania i Problemy / Odp: Cos tu jest nie tak
« dnia: 12 Listopad 2018, 17:49:53 »
WYGRALES INTERNET XD
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

2
Pytania i Problemy / Odp: Cos tu jest nie tak
« dnia: 12 Listopad 2018, 17:49:07 »
Galba ty pecie gaszony przez dzieci z przedszkola, jak byś kurwo nie był rozpieszczonym bachorem to byś wiedział co to przegrana, ale widze kurwiu mały musisz miec wszystko podane na tacy, a tak na prawda chuj ci w ucho
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

3
Propozycje / Odp: Powrót UHA
« dnia: 11 Listopad 2018, 05:03:26 »
Naprawcie mega uh i mega sd. Nie wiem jak to jest, ale jak na tym otsie coś się zmieni to z zajebistego na bezużyteczne i odwrotnie xD
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

4
Propozycje / Odp: Powrót UHA
« dnia: 10 Listopad 2018, 21:04:54 »
ogolnie to w tej chwili jest tak ze ta super mr leczy wiecej niz mega uh a to juz fenomen xD
zeby maga potowac wiecej niz leczyc uhiem

po 2 dodaj uha na odleglosc po 500k
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

5
Skargi / Odp: Sprzedaz za real kase
« dnia: 04 Listopad 2018, 19:18:43 »
Chłopy konia walą że top 1 zbanowany, takie kurwy jebane atencjusze tibijscy że głowa mała, chłopy by pale opierdolili z zazdrości o postać w jebanej gierce. Chłop nie będzie expil 3 dni a wy i tak się nie wyexpicie. Wszyscy zagnojony, chłopy wala codziennie xlogi bo nie mogą expic. Zaruchalismy otsa i wielki płacz ze strony jakichś randomow. A ci konfidenci tibijscy już zaruchani full za konfidenctwo, Vadil stracił 30k leveli i xlog z otsa. Trzeba było pierdolic to, co was gówna obchodzi to że ktoś sprzedaje swoj czas poświęcony w tej gierce ? Bany nigdy nic nie dadzą, kto chce sprzedać postać to i tak sprzeda prędzej czy później, mrozu i tak tyle ściągasz hajsu z tego otsa że powinieneś to mieć w chuju tak naprawdę. Jak chłopy kupują 270rp na  otsie za 10k pkt +- 200 zl.

Ps. Post nie ma na celu obrażenia nikogo tylko dać do myslenia, albo jest się człowiekiem albo kurwa która żeruje na cudzej krzywdzie, karma was dopadnie skurwysyny. Pozdrawiam i czekam na hejty
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

6
Propozycje / Odp: MIALO BYC STARE CENY EXP COINOW
« dnia: 23 Październik 2017, 05:30:23 »
Skoro jednym utrudniasz wejście tam to drugim utrudnij zdobywanie coinów.
Ustaw te jebane wejścia nawet po 10 coinów, ale włącz pvp na bossach.

Co to kurwa ma być że idziesz na rękę jakimś obsrańcom typu Emilka czy TENTEGES. Rpg grajki co nigdy w życiu sie nie wyszły bić bo im sraka na to nie pozwala. A ty jeszcze im protekcje serwujesz i bezkarnego expa.

Chory ots robiony pod ludzi dla których ta gra polega tylko na expieniu.

UWAGA PORADNIK JAK WBIĆ TOP HARA TUTAJ NAWET DLA NAJWIEKSZYCH NOOBÓW :

1 .Robisz knighta
2. Expisz do 400k gdziekolwiek, nawet kolejny raz zwiększył exp stage więc wbić taki lvl to żaden problem.
3. Chodzisz na bossy mckami/kupujesz exp coiny powiedzmy 15-20 sztuk. Żeby mieć na zapas.
4. Wchodzisz na płatne i cieszysz sie bezkarnym expieniem 24/7. Ponieważ ceny są tak drogie że żadna ekipa tam nie wpadnie częściej niż raz na tydzień.

Żeby tam wchodzić PRZYNAJMNIEJ RAZ dziennie przez tydzień ekipą to coiny są potrzebne w SETKACH. Także zastanów sie co odjebałeś za przeproszeniem.
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

7
Pytania i Problemy / Odp: m lvl kina
« dnia: 30 Wrzesień 2017, 14:11:36 »
A na chuj Ci m lvl na orshu kurwa?

Jakich ja czasow dozylem:(
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

8
Propozycje / Odp: What the hell is going on?
« dnia: 26 Wrzesień 2017, 13:51:55 »
No dobra Frosto, wbiliście kiedyś, przekopaliście, szanuje.
Ale teraz nikogo z Was nie ma i macie chuja pojęcie o tym co dzieje się na OTSie.
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

9
Skargi / Odp: Blokowanie wejścia na Predateora !
« dnia: 27 Sierpień 2017, 01:38:32 »
Ale oni nawet teraz nie wyszli, ujebani po expach i coś bossy próbują przebijać a nawet jak pvp off to boss widziany przez rzekę i ava rzucane aż palce bolą.
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

10
Skargi / Odp: Blokowanie wejścia na Predateora !
« dnia: 26 Sierpień 2017, 23:26:41 »
Janusz@ z wszystkich na serwie to ty jestes petem xd wbiłeś na ots żeby poexpic a warów zero hah twoja jak to nazywasz ekipa , pojawiliście sie dopiero jak się lepsze gildie porozpadały, a teraz nagle władcy rexii xd gdzie byliście wcześniej ? w kanałach chyba musieliście przeczekiwać i teraz wybraliscie moment wyjścia z ukrycia XD
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

11
Kosz / Odp: MODYFIKACJA DOMKU
« dnia: 24 Lipiec 2017, 23:26:59 »
Osoby które lubią ten post: STAR LORD

Strony: [1]