Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Simon

Strony: [1] 2
1
To są defy nie do przebicia przez 10 osób xd
Już pominę fakt że osoby posiadające rangi gm/cm nie mogą grać w teamach a osoby o randze god posiadać normalne postacie w grze pamiętam jak to mrozu napisał aktualnie jedni i drudzy grają w teamach robią co chcą jak widać na screenach bo tego typu defy zawsze były karane jailem do temple
Osoby które lubią ten post: GrubasQ

2
Propozycje / Odp: Paladyn
« dnia: 29 Wrzesień 2020, 14:19:54 »
Jeżeli RP jest taki słaby to czemu 50% osób wychodzi na akcję RP ?

Weźmy na przykład tego screena:



Na screenie: 16 osób z Sztywno

8 - RP
7 - Magów
1 - EK

Grał ktoś z Was na jakimś innym war otsie i wyobrażacie sobie bitkę gdzie 50% to palladyni? Albo że w pierwszej linii komander stoi RP.

Palladyn to powinna być postać taka pomiędzy magiem a ekiem, czyli bije więcej niż ek ale mniej się trzyma, a bije mniej niż mag ale lepiej się trzyma. A tutaj RP bije więcej niż mag (postać magiczna która bije z czarów bije lepiej niż łucznik), a trzyma się lepiej niż EK (postać która powinna służyć do blokowania questów itp.).

Jak dla mnie RP powinien mieć troszkę zmniejszony healing i dmg, a EK zwiększony healing (biorąc pod uwagę trudność questów które są nie do zrobienia)

Rozumiem że wielu osobom to nie pasuje, bo 90% osób ma maina RP (tak ja też mam).



Uwierz że jeżeli on się za to zabierze to spierdoli znów na parę miesięcy tą profesje, nie szkoda Ci 80k pkt? I czas na nią poświęconego? Pierwszy raz chyba na tym Ots poza knightem w miarę grywalny jest ten balans. Mrozu się na tym nie zna i znów biorąc się za ten balans spierdoli to. Także pomyślcie też nad tym.

Teoretycznie wystarczyłoby polepszyć EK'a żeby trzymał się dłużej niż RP, reszta według mnie jest git, DMG tez nie jest jakoś mocno przesadzony.

Temat eka jest poruszany od miesięcy i nic z tym nie zrobił, a wręcz przeciwnie ponoć ma go znów znerfić a ludzie wychodzą rp na walkę bo bije więcej od eka poco ma być na walce knight który nie bije dużo targetu nie ma właściwie a wystarczą 2-3 sio i ten palek ot tak nie zleci. Jeśli mrozu znerfi rp to bardziej się to odbije na graczach którzy mają rpki bez reborna bo będzie totalnym ściekiem jak mu znerfi leczenie ci co mają 1-3 reborn jeszcze to przeżyją może xd z kolei magów się nie da już bardziej znerfić i tak ledwo co się potują. Sprawa jest po prostu taka że paru ludzi powbijało reborny rpkiem są mocni i ludzie się skarżą że nie mogą go zabić tyle że jak bijesz 717 lvlem czy mniejszym bez reborna 3 reba to nie ma co się dziwić że stoi 10 osób np.
Osoby które lubią ten post: Omen

3
Kosz / Odp: PODEJŚCIE MROZA DO OTS
« dnia: 25 Sierpień 2020, 15:30:25 »
Pamiętam jak miałem 25 wędek, czyli
25x
-5000dc
-10 exp coinów,
-talizman faraona (warty ~4k)
-inne mniej-ważne śmieci,

co daje:
-125000dc,
-250exp coinów
-25 talizmanów (100000pp)

Jeżeli częstotliwość łowienia jest dwa razy mniejsza, to w zasadzie tracę 25*0,5, 12,5 wędki, czyli
-62500dc
-125exp coinów
-12,5 talizman faraona (50000pp).

Bo oczywiście szanowna administracja jak coś dodaje nowego, to spierdoli to co już jest, ale nie tam jakieś 1-2%, tylko od razu jeb dwukrotnie gorsze ;)

Pozdrawiam również dalej niezmieniony damage z kuszy, dla porównania mag i paladyn o podobnym levelu biją odpowiednio 0,6kk z wanda i 2,1kk z kuszy, już nie wspomnę, że ta różnica 2,1-0,6kk = 1,5kk to zdecydowanie więcej niż bija vatus mort (teoretycznie najmocniejszy target na serverze).

Kiedyś wspominałem też, że vatus mort jest na tyle znerfione, że w zasadzie bije mniej od exori master, które to mając mniejszy cooldown w pewnym przedziale czasu zrobi większy damage.

Ogólnie to szkoda już strzępić ryja na tego otsa, najwyższy czas na X i nie pozdrawiam.

Nie od dziś wiadomo że mrozu wprowadzając coś nowego osłabia coś co jest nie sprawdził się kilof to znerfił wędki by zobaczyć czy wtedy ludzie zaczną kupować ten kilof pewnie niebawem zmieni to że będzie można na jednej skale dropie skryptem jeszcze i zastąpi to wędki później doda pewnie łopatę i będziemy kopać ec rc dc itd. Z ziemi xD bądźmy szczerzy że jak ten ots postoi jeszcze rok czy dwa to pewnie tak będzie tak samo jest z eq nie chce dodawać lepszego by gracze zbytnio monsterów nie tankowali i albo zabiera staremu eq część odporności lub dmg
Osoby które lubią ten post: Rumeye

4
Kosz / Odp: PODEJŚCIE MROZA DO OTS
« dnia: 24 Sierpień 2020, 20:08:06 »
Teraz wszedłem w logi od wędki.

//Wiem, że to akurat po odkryciu kopalni, ale to naprawdę nie ma z tym powiązania + żeby kopać w kopalni trzeba mieć runy upijające z wędki  :D

Wiesz każdy włożył w to trochę czasu by zdobyć tyle wędek więc uważam że mają prawo tyle łowić ile łowili a jak ty nie potrafisz przemyśleć co dodajesz itd. No to jest twój błąd
Osoby które lubią ten post: BoodyRPG

5
Propozycje / Odp: Itemy ?
« dnia: 07 Sierpień 2020, 18:57:45 »

Generalnie w tibi potwory których żywiołem jest ogień są wrażliwe na lód czyli np takie impy które w całości są odporne na lód :) podpinam się do tematu bo lód powinien być wrażliwy dla chociażby monsterów ognistych jak i również tych itemów.

Dodam jeszcze od siebie że czar rida mort bije z lodu a widnieje na nim napis mort proponuje zmienić nazwę na rida frigo ponieważ druid nigdy chyba nie posiadał czarów śmierci (mort) chyba że z run jakichś nie jestem co do tego pewny :)


Osoby które lubią ten post: Mrozu, GrubasQ

6
Propozycje / Odp: Aktualizacja nr. 1370
« dnia: 26 Czerwiec 2020, 15:40:32 »
Wykupienie dmg i odp 1% ciekawy pomysł.

Expów płatnych jest za mało chociaż powinien być tam każdy rodzaj monsterów powinno się tam dodać at guard phyrus creazy amazon achady za ec chociaż :)
Osoby które lubią ten post: Earante, Wedkarz

7
Propozycje / Odp: Aktualizacja nr. 1370
« dnia: 26 Czerwiec 2020, 15:09:42 »
Odnośnie druida by się przydało zmienić odporność na target u impów bo ten czar używa lodu na który impy powinny być wrażliwe, A są całkowicie odporne.


Zmniejszyć wymagania lost shielda z 600k na 550 ponieważ ek bez modyfikacji jeśli ma reborna od 550-650 nie jest knightem :) skoro nie chcesz mu oddać leczenia to chociaż zmniejsz wymagania tego shielda by on po 550 nie padał od 2 osób bo nawet na sio na zwykłej mediumce ma problem
Osoby które lubią ten post: Pentar, Issei

8
Propozycje / Odp: Aktualizacja nr. 1370
« dnia: 26 Czerwiec 2020, 15:06:26 »
Odnośnie druida by się przydało zmienić odporność na target u impów bo ten czar używa lodu na który impy powinny być wrażliwe, A są całkowicie odporne.
Osoby które lubią ten post: Pentar, Issei

9
Pytania i Problemy / Druid/Elite Diabolic Imp
« dnia: 21 Czerwiec 2020, 12:27:21 »
W tym temacie chciałbym poruszyć kwestię tego że impy są monsterami których żywiołem jest ogień druid wali z lodu i jakim cudem są na lód całkowicie odporne :) można by to zmienić w najbliższym czasie bo to śmieszne że lód który powinien być dla nich wrażliwy nie działa w ogóle i taki druid musi walić z sd
Osoby które lubią ten post: Mrozu, Pentar, ZIFFER, GrubasQ, Earante, Issei, Kineker

10
Skargi i Pochwały / Odp: Aktualizacja/Lost City/Nowe Itemy
« dnia: 28 Kwiecień 2020, 19:18:27 »
Ek kiedyś na 717 leczył się 5.9 teraz 5.2 czy 5.3 teraz według mnie nie masz mrozu wyboru jak zwiększyć mu leczenie chyba że osłabisz ostro moby na elicie np
Osoby które lubią ten post: Jaappe

11
Skargi i Pochwały / Aktualizacja/Lost City/Nowe Itemy
« dnia: 28 Kwiecień 2020, 18:55:32 »
Po raz kolejny niektóre zmiany zostały bardzo nieprzemyślane zostały dodane trzy nowe przedmioty lost bacpack lost reborn backpack i lost boots. Fajnie że zostały wprowadzone nowe questy i itemy jednakże zostały wprowadzone kosztem osłabienia elite boots i elite bp co jest totalnie bez sensu bo gracz musi zrobić lost city zrobić te questy i jedynie z butów ma więcej protekcji o 1% bo nie oszukujmy sie lost bp prawie to samo co elite bp śmieszne jest to że bp jest od 630 a buty 650 a np lost reborn bp od 3 reba i 400k i ten lvl jest śmieszny że gracz z rebornem 1-2 musi wbic 630 żeby założyć lost bp. Uważam że lost reborn bp powinien być też od 630 bo to niesprawiedliwe że taki krzyzu w ogóle nie będzie musiał nosić elite bp bo po cholere mu jak ma od 400 lost reborn bp

Osłabiliście np knighta zabraliście mu szybki exhaund na exori boli osłabiliście leczenie o 600k chyba bodajże i teraz każdemu graczowi po aktualizacji zabraliście 5% odporności każdemu graczowi to teraz kieruje do was takie pytanie jak teraz można zrobić takie questy jak mage bomb wianek elite boots scyzoryk i parę innych te questy są od 550 bomba to nie ma bramki lvlowej wystarczy oddać meriola knight utrzymuje 2 impy teraz na 650 lvlu bez lost bp i butów ten knight bez tego eq i 650 lvla jest takim ściekiem jak cholera jak ktoś nie ma lost ringa to już w ogóle cyrk.

Z jednej strony osłabienie tych 2 itemów rozwiązało pewne problemy ale zrodziło kolejne jak zrobić co niektóre questy mrozu nie wiem musisz osłabić monstery na elicie albo przynajmniej oddać leczenie knightowi to według mnie konieczne
Osoby które lubią ten post: Pentar, Issei

12
Propozycje / Odp: Kasyno
« dnia: 26 Kwiecień 2020, 17:38:29 »
Dobry pomysł ale musimy pamiętać że to obciąży procesor ;D
Osoby które lubią ten post: Mrozu, Anonimowy, Pentar

13
Propozycje / Odp: Procesor, a expy
« dnia: 26 Kwiecień 2020, 17:36:41 »
Ten pomysł wymaga dużo pracy i przemyśleń by miał ręce i nogi odnośnie questów
Fakt sporo potworów na questach jest niepotrzebnych w szczególności tych początkowych  ;)
Osoby które lubią ten post: Pentar

14
Pytania i Problemy / Odp: Knight obecnie
« dnia: 21 Kwiecień 2020, 19:38:32 »
Kolega ma rację ek jest dużo słabszy załatwiłeś go i jest gorszy od poprzedniego stanu sprzed aktualizacji
Osoby które lubią ten post: gram dla funu, Kineker

15
Pytania i Problemy / Odp: Knight obecnie
« dnia: 21 Kwiecień 2020, 18:00:23 »
Mrozu nie myl drakonix z lizardoxem
Osoby które lubią ten post: Mrozu, Riss

Strony: [1] 2