Here you can change website language:

Autor Wątek: [OTClient v8] Skrypt na target gdy gracz na ekranie, inaczej UE  (Przeczytany 12805 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrozu

Skrypt dodajemy do tools -> ingame script editor.
Pojawi Wam się label i tam wpisujecie profe i włączacie.

W skrypcie pozmieniajcie sobie nazwy spelli jedynie, jak chcecie, żeby było na ms to wpisujecie ms, jak ek to ek.

Dostałem go od @Bicz Plis

UI.Separator()
local distance = 5
local amountOfMonsters = 1
addTextEdit("NeedSafe", storage.NeedSafe or "NeedSafe", function(widget, text1)
storage.NeedSafe = text1
end)
addTextEdit("SpellAtack", storage.SpellAtack or "fire", function(widget, text2)
storage.SpellAtack = text2
end)
macro(105, "Spells",  function()
    local isSafe = true;
    local specAmount = 0
    if not g_game.isAttacking() then
        return
    end
    for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
        if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
            specAmount = specAmount + 1
        end
        if (mob:isPlayer() and (player:getName() ~= mob:getName()) and (storage.NeedSafe) == "NeedSafe") then
            isSafe = false;
        end
    end
    if (specAmount >= amountOfMonsters) and isSafe then
        if ((storage.SpellAtack) == "bomba" or (storage.SpellAtack) == "earth") then
            return say("mage bomb")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "rp" or (storage.SpellAtack) == "energy") then
            return say("mage bomb")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "ms" then
            return say("apericus tremendarbus")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "ed" then
            return say("mage bomb")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "0earth" then
            return say("Exori Gran Tera")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "0ice" then
            return say("Exori Gran Frigo")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "supp" then
            return say("vatus cego")
        end
        if (storage.SpellAtack) == "ek" then
            return say("exori boli")
        end
    else
        if ((storage.SpellAtack) == "ed" or (storage.SpellAtack) == "0fire") then
            return say("rida mort")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "rp" or (storage.SpellAtack) == "0ice") then
            return say("flam shen")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "ms" or (storage.SpellAtack) == "supp") then
            return say("vatus mort")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "earth" or (storage.SpellAtack) == "0earth") then
            return say("Exori Gran Tera")
        end
        if ((storage.SpellAtack) == "ek" or (storage.SpellAtack) == "0death") then
            return say("exori super hur")
        end
    end
end)
 

Bicz Plis

Odp: [OTClient v8] Skrypt na target gdy gracz na ekranie, inaczej UE
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Luty 2023, 16:38:59 »
local distance = 2 -- odleglosc od jakiej ma bic ue
local multiSpell = "MAGE BOMB" -- czar gdy brak gracza
local singleSpell = "DECIMORUS" -- czar gdy gracz na ekranie
local aboveMonster = 1 -- od ilu mobow ma bic ue

macro(100, "TARGET/UE", function()
  if not g_game.isAttacking() then return end

  if getMonsters(distance, false) >= aboveMonster and getPlayers(10, false) == 0 then
    say(multiSpell)
  elseif getPlayers(10, false) ~= 0 then
    say(singleSpell)
  end
end)


macie ten jest o wiele prostszy xD dziala tylko z vbotem!
19:24 BICZ WAKACJE [237]: bez pierdolenia xD
19:24 [GOD] R: wyjebane w leszczy
19:24 BICZ WAKACJE [237]: 16:38 [GOD] Reksio: frajernia pod sciane
19:24 BICZ WAKACJE [237]: ESSA
19:25 [GOD] R: esa
 

Bicz Plis

Odp: [OTClient v8] Skrypt na target gdy gracz na ekranie, inaczej UE
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Luty 2023, 08:19:40 »
local distance = 4
local amountOfMonsters = 2
macro(200, "multi target spell",  function()
   local specAmount = 0
   if not g_game.isAttacking() then
       return
   end
   for i,mob in ipairs(getSpectators()) do
       if (getDistanceBetween(player:getPosition(), mob:getPosition())  <= distance and mob:isMonster())  then
           specAmount = specAmount + 1
       end
   end
   if (specAmount >= amountOfMonsters) then
       say(storage.Spell2, 250)
   else
       say(storage.Spell1, 250)
   end
end)
addTextEdit("Spell1", storage.Spell1 or "Single target", function(widget, text)
storage.Spell1 = text
end)
addTextEdit("Spell2", storage.Spell2 or "Multi target", function(widget, text)
storage.Spell2 = text
end)



ten dziala na kazdym bocie. nie jest to anty pz, jesli bd mial gracza na ekranie to i tak uderzy ue jesli jest na tyle mobow. w zakladce tool pojawi sie wlacznik 'multi target spell' z dwiema tabelkami na spelle xD pozdrawiam
19:24 BICZ WAKACJE [237]: bez pierdolenia xD
19:24 [GOD] R: wyjebane w leszczy
19:24 BICZ WAKACJE [237]: 16:38 [GOD] Reksio: frajernia pod sciane
19:24 BICZ WAKACJE [237]: ESSA
19:25 [GOD] R: esa
 
Osoby które lubią ten post: Maly Lulus

Cysiu

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: [OTClient v8] Skrypt na target gdy gracz na ekranie, inaczej UE
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Kwiecień 2024, 19:01:48 »
witam, czy posiada ktos skrypt żeby automatycznie zaznaczalo gracza w target, tak jak wpisujemy nick potworka i automatycznie bije z rózgi.