Here you can change website language:

Autor Wątek: Szansa dla nowych  (Przeczytany 6085 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Tqv

Szansa dla nowych
« dnia: 16 Grudzień 2019, 23:00:53 »
Witam

Pykam sobie na tym serwie przeszło 2 tyg i ogólnie to jestem pod wrażeniem jak to wszystko jest ogarnięte i przygotowane, postacie w miarę zbalansowane, sensowne questy, dostępy, cholernie duże zaangarowanie GM/GOD/TUTORÓW a nawet starszych graczy.

Jako nowy gracz który wcześniej nie grał na tym serwie w 2tyg wbiłem 300k lvl i zauważyłem jedna nie fajną rzecz a mianowicie to że grając nawet 2/3 miesiące nie jest się w stanie nawet zbliżyć do topki a co dopiero rywalizować z nimi. Gram sobie z 3 ziomeczkami tak koło 250k/300k lvle aktualnie, ostatnio wyszlismy przed temple no i stwierdzilismy ze jakies PVP bo nudno, no i nie trwało to nawet 5 min, podleciał jakiś 500K wrzucił clona i kazdego praktycznie na hita, ja rozumiem że 250k/300k a 500k to spora róźnica no ale bez jaj. Dajcie nowym graczom jakąś szanse na podgonienie i jakieś sensowne PVP, dodam że z ziomeczkami mamy to eq z shopa gdzie tam razem daje jakies 45% odpornosci na all i iles tam dodatkowej many albo hp i to nie bardzo pomoglo. Słaba ta opcja expić rok żeby się troche pobawić w PVP a dla mnie i dla wielu starszych graczy Tibi, PVP to sens tej gry.

Moją propozycją jest zwiększenie expa dla mniejszych lvli, chociaż do tego 500k lvl zeby miało to jakis sens i była możliwa jakiejkolwiek rywalizacja a nie kolesie latający 600k+ lvle 3 mc na follow do tego 3 defendery i nie ma podejścia nawet.  Widziałem dużo fajnych filmików z jakiś warów, openek itd fajnie by było dołaczyć do jakiegos teamu albo stworzyć własny i powalczyć troche z TOPką ale z perspektywą puszczania bota 24/h przez pol roku to slabo to widze. Jest to jeden z niewielu juz Polskich otsów które jeszcze jako tako się trzymają, wiadomo że 60/80% online ludzi to zostawione postacie na afku dla staminy albo mc czy na trainerach co nawiasem mówiąc był genialny pomysł żeby podbić ilość ludzi Online co sciąga nowych graczy szukający jeszcze jakiegos ots na którym rzeczywiście ktoś gra. Ale jak już człowiek się ogarnie co z czym się je i przyjdzie tutaj jak ja z ziomeczkami którzy maja juz lekko 15lat przegrane w tą gierke i zobaczy że perspektywa to nic tylko botowanie non stop kupe czasu żeby w ogołe wyjść z temple bez 1 shota od kogos 500+ to myślę że szybko zrezygnują, nie pisze tego żeby Was podpuścić ,,o kurwa chłop ma racje jak cos z tym nie zrobimy to chuj serwer upadnie" pewnie tak szybko nie upadnie bo jest czyms innym i ciekawym ale przydało by się troche zmian żeby mieć jakiekolwiek szanse tutaj i to nie po roku tyrania kompa 24h/7

Przykład :

1           1000         2500x
1001    5000           2400x
5001    10000   2300x
10001   20000   2200x
20001   30000   2100x
30001   50000   2000x
50001   75000   1900x
75001   100000   1800x
100001   150000   1700x
150001   200000   1600x
200001   250000   1500x
250001   300000   1200x
300001   350000   900x
350001   400000   700x
400001   500000   500x
500001   600000   250x
600001   700000   100x
700001   -           50x

Za czym idą fajne zmiany dla graczy którzy juz w chuj graja na tym serwerze, skoro coraz wiecej ludzi bedzie wbijalo ten 700k+ max lvl i potem reborn i znowu max to bedzie mozna dodać coś nowego żeby był jakiś dalszy sens expienia i grania. np kolejne reborny, i tak nie łatwo byłby wbic ten max lvl na tych exp rate co napisałem u góry wiec te 20% dmg za każde wbicie od nowa max lvl to nie taki zly pomysl czyli po prostu dodajcie wiecej rebornow a nie 1x ;/

Pozdrawiam świeży gracz ;)
 

Strażnik Teksasu

Odp: Szansa dla nowych
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Grudzień 2019, 00:54:58 »
1. Itemy z sms shopa nie są najlepszymi w grze ( no może pomijając golden falcona i t ringa)
2. Skoro grasz 2 tygodnie już to powinieneś wiedzieć co i jak na serwerze.
3. Exp stage moim zdaniem i tak jest bardzo wysoki. Dzisiaj wbić od 0 do 400k lvl to żaden problem, tym bardziej że np Vip- expowiska masz bramkę 50-400k lvl, więc nikt z topki z defem nie wleci.
4 "  grając nawet 2/3 miesiące nie jest się w stanie nawet zbliżyć do topki" No chłopie, jeżeli będziesz stał w temple i chuja robił tylko się żalił to pewnie tak jest, a jak poświęcisz czas na expienie to się zbliżysz śmiało. Dzisiaj nawet jest wędka poziomowa do 400k lvl, regenerujesz staminkę to nawet lvl Ci leci( co prawda nie tyle ile podczas expienia, ale zawsze coś)
5 " ale z perspektywą puszczania bota 24/h przez pol roku to slabo to widze." No chłopie jak byś tak robił tak jak to napisałeś to wtenczas to kilka razy se reborna wbijesz

POZDRAWIAM
 

Krzyż

  • Zasłużony
  • Dziadyga
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Polubień: 61
  • Reputacja: 11
  • Gdzie Jest Krzyż!
    • Zobacz profil
Odp: Szansa dla nowych
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Grudzień 2019, 09:38:34 »
ja wiem że każdy by chciał szybko osiągnąć jakiś lvl, ale są tu gracze którzy grają bardzo długo i maja wysokie lvle bo ciężko na to pracowali, teraz wbić 400k nie jest jakimś dużym wyzwaniem, (@Mrozu zawsze mówi że celuje w graczy o niskich lvlach) co do questów bo bez nich to słabo lvl idzie to myśle ze hlvle chętnie pomogą w trudnych questach (polecam pytać test tutorów) xD, sam chętnie pomagam jak tylko mam trochę chęci i czasu wolnego.
„Itemy z SMS shop nie są najlepsze”, ale random elite item to zmienia xD
Pozdrawiam tibijczyków
Miłego dnia
« Ostatnia zmiana: 17 Grudzień 2019, 09:44:08 wysłana przez Krzyż »
 

Trix

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Odp: Szansa dla nowych
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Grudzień 2019, 10:34:21 »
Masz trochę racji w tym co piszesz, też jestem zawsze za tym, aby serwery o charakterze "long term" odpowiednio wspomagały nowych graczy. No i tutaj takim progiem, do którego expi się bardzo szybko jest poziom 400k. Niemniej jednak, wchodząc na jakikolwiek serv, który działa dłużej i paląc skulla przed depo efekt końcowy będzie podobny (tj. "poka depo").

Trudniejsze moim zdaniem dla nowych graczy jest ogarnięcie systemu gry jaki tu panuje (expy, dostępy, zarobek, ekonomia, balans), ale na to trzeba trochę czasu i pokory. :)

Powodzenia w dalszej grze i wytrwałości!

Pzdr
 

Tqv

Odp: Szansa dla nowych
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Grudzień 2019, 11:54:38 »
Wydaje mi się że nie bardzo spojrzeliście na różnice exp rate jaką wprowadziłem w propozycji, przecież nie dałem 50x czy 10x większego nagle expa i ludzie teraz w tydzień nie będą nagle wbijali 700k czy nawet 500k, chodzi o to żeby pół roku nie expić.

,,ja wiem że każdy by chciał szybko osiągnąć jakiś lvl, ale są tu gracze którzy grają bardzo długo i maja wysokie lvle bo ciężko na to pracowali" Krzyż ja wiem że każda osoba która tutaj długo gra będzie przeciwko temu, bo dlaczego ,,ja kiedyś musiałem poświęcić tydzień na coś co teraz można wbić w 2 dni". Moje propozycje nie są drastyczne tylko pomagają szybciej osiągnąć ten 400/500k gdzie gra dopiero sie zaczyna tak naprawdę. Tak żeby Ci nowi nie byli odstraszani widmem miesięcznych expów zeby się porządnie pobawić bo nie bać się wyjść z temple bo podleci świr i sciągnie na skilla.

I balans tutaj nie jest dobry, na rl Tibi 500lvl sciągnie na hita 300lvl? no nie sądzę. Tibia to gra zespołowa, liczy się ilość i jakość graczy a nie lvl nastukany miesiącami na bocie.

Zrobicie jak uważacie ale jestem przekonany że bardzo dużo nowych osób które tutaj przyjdą pograć wbiją te 300K/400K zobaczą jak exp rate spada i ile to trzeba tego bota stawiać i zrezygnują.

Albo podnieście exp rate zeby była szansa w rozsądnym czasie podgonić trochę albo np. zostawcie sztywny exp rate od np. 500k lvla zeby te HLVL tak sę nie bali że zaraz ich nooby co miesiac temu zaczeli grac dogonią, bądź zbalansujcie lepiej postacie w PVP czyli obniżcie dmg, już nie mówie względem mobów bo to by trzeba było wszystko zmieniać albo względem PVP np do EQ dodajcie jeszcze poza odpornoscią ALL to dodatkową odporność na PVP, bądź zmiejszyć dmg w samym PVP.

 

Teddy

Odp: Szansa dla nowych
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Grudzień 2019, 15:34:10 »
Ten twój "nowy exp stage" to nic innego jak całkowite podkręcenie obecnego i to nieudolne. Chcesz szybszego expa dla nowych, ale jednocześnie zwiększyć go dla każdego, czyli - Ty wbijesz 500k, ale dalej będziesz kapciem, bo Ci starzy wbiją szybciej reba i dostaną + do dmg za niego. Jakiś sens w tym jest?