To raczej nie jest pomysł na letnia aktualizacje bo wymagał by trochę pracy i przemyśleń, ale uwazam ze powinieneś przemyśleć dalszy rozwój ulepszania postaci i tworzenie lepszych itemów.
Moim zdaniem na rexi powinny powstać życiowy i oczywiście specjalne itemy, które będą dawać na nie odporność.
W kwestii graczy RPG istotna, jak nie najistotniejsza rzeczą jest upgradowanie swojej postaci, zdobywanie lepszych itemow, statystyk i tp, a na Rexi to wszystko kończy się na Lost city.
Dream jest… mocno opcjonalny?
Wejście tam jest niesamowicie drogie, a profit z tego? Itemy, które jedynie zwiększają dmg i questy, które obecnie są praktycznie nie do zrobienia bez quest makerow.
Rozumiem to, w końcu ile można robić kolejny item i dodawać mu 1% Prota? Troszkę nudny i ograniczony kontent.
Dlatego uwazam, ze powinny powstać itemy od żywiołów, a ich zdobycie powinno angażować gracza i zachęcić go do spędzania czasu w grze.
Na cześć itemow powinny powstać questy, reszta powinna byc do zdobycia z innych aktywności w grze jak daily bossy, dungeony, bregony i tp, tak żeby grać musiał poświecić czas i zaangażować się w daily aktywności.
A obecny Lost set mógłby byc bardziej nakierowany na pvp?
W kwestii grania rpg rozbudowa postaci i itemow to niezbędny element gry, natomiast robienie nowego questa z itemem +1% Prota to już nudny i przejedzone koncept, tak samo jak dodawanie kolejnego questa na dreama.
Uwazam, ze powinieneś Mrozu się skupić na dopracowaniu i stworzeniu całej struktury daily aktywności, tak żeby gracz miał potrzebę i chęć wchodzić codziennie i robić jakaś rotacje zadań, tak jak np na realu są gracze, którzy wchodzą zrobić rotacje bossów w celu profitowania.
Na Rexi brakuje czegoś takiego i tak jak ja czasem mam ochotę sobie wejść i koniecznie expic, a po prostu zrobić coś daily, co zajmie mi czas i mnie jakoś rozerwie, tak nie udało mi się do tej pory wymyślić nic takiego.