Here you can change website language:

Autor Wątek: Status randoma  (Przeczytany 1821 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Alkoholik

  • Zasłużony
  • Mistrz Pióra
  • *
  • Wiadomości: 1876
  • Polubień: 701
  • Reputacja: -158
    • Zobacz profil
Status randoma
« dnia: 01 Luty 2025, 10:24:28 »
Witam wszystkich zainteresowanych, chciałbym poruszyć temat wszystkim znany i lubiany a mianowicie „Status randoma”. Otóż szanowny @Mrozu uwazam że w obecnych czasach by to było całkowicie skuteczne rozwiązanie, argumenty które chciałbym wytoczyć na poparcie tego pomysłu:

- Oponenci po wprowadzeniu tego statusu dostali szansę od losu, kiedy my mieliśmy najlepsze postacie i topke na otsie wprowadziłeś status randoma co dało im szansę do spokojnego wyexpienia postaci i nagle po zniknięciu statusu mieli więcej postaci i lepsze od nas, uważam że nam też należy się taka szansa jeżeli cokolwiek miałoby się kiedyś dziać

-Po utworzeniu statusu utworzyła się też gildią randomow pentara która liczyła z pewnie 20-25 osób, które wyexpily sobie spokojnie postacie a po usunięciu statusu przeszli na ciemną stronę mocy i zasilili szeregi oponentów w liczbie 15-20 osób co przeważyło szalę zwycięstwa na stronę przeciwną (do dzisiaj grają niektórzy)

-Wzmożona ilość wpisywanych rebornow co wpłynie na gospodarkę finansową serwera i jego rozwój (reborny są za ep, łatwiejsze ich expienie powoduje większą ilość i szybszą kolejność wpisywania) w obecnych czasach randomy często zniechęcają się do gry i dalszego expienia z różnych powodów które można zauważyć na gc/dc, czyli jakaś niewinna pyskówka skazuje bezbronnego randoma na gnojownie

-wzmożony ruch w ofercie sklepu (zakup itemow które boostuja expia i itemow do wpisywania rebornow)

-wzmożony ruch na item markecie i aukcji postaci (nowe postacie nowe zapotrzebowanie na itemy)

-obecnie żaden inny team się nie utworzy i nie postawi czynnego oporu ponieważ nie ma na otsie tylu nowych graczy żeby zrównoważyć ilościowe szanse nie mówiąc o różnicy postaci


Myślę że na ten moment to wszystkie i główne argumenty, rozumiem że ta propozycja spotka się z dużym hejtem, tak my też tego nie chcieliśmy jak mieliśmy dominację ale nie przeszkodziło to w wprowadzeniu tego i utraty dominacji i tak my też inwestowaliśmy pieniądze i czas w expienie tych postaci gdy po dodaniu statusu wy kupiliście vpsy i w 4 miesiące wyexpiliscie to co my w 2 lata. Myślę że bitki dobrze wpływają na marketing otsa co widać po ssach z walk obecnych, czy live które były jakieś czas temu.


 

Omen

Odp: Status randoma
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Luty 2025, 10:49:23 »
- Oponenci po wprowadzeniu tego statusu dostali szansę od losu, kiedy my mieliśmy najlepsze postacie i topke na otsie wprowadziłeś status randoma co dało im szansę do spokojnego wyexpienia postaci i nagle po zniknięciu statusu mieli więcej postaci i lepsze od nas, uważam że nam też należy się taka szansa jeżeli cokolwiek miałoby się kiedyś dziać.

Przypominam ci tylko dlaczego masz status top farmazona na tym otsie. Chujem do szczania byles, a nie mieliscie najlepsze postacie, bo dostawaliscie w pizde gdzie tylko sie dalo - nawet na ptero. Teraz sie ladnie cofnij do posta o statusie randoma i zobacz kto zaczal skladac swoje 'CV' jako pierwszy.

Nie pozdrawiam cwela
 

Mrozu

Odp: Status randoma
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Luty 2025, 13:55:51 »
Nie zgadzam się z nim na ogół, ale muszę zacytować omena
Cytuj
najpierw to wy skladaliscie CV o randomy, bo byliscie tak zaruchani, ze poza depo nie bylo szansy wyjsc
pozniej mieliscie top1 supporta ressiera na Fantazji dla ktorej kazdy zrobil supporta zeby go gnoic, a nie po jakies questy ktore i tak sie da zrobic normalnymi postaciami
pozniej z warlockow tez robiliscie siano tak samo jak my, bo to czasy co szprycy wbiliscie rsa i nelfis zbieral supportami na wszystkich mozliwych questach z wrl
pozniej to bylo to samo co wymienione wyzej
doniczki dostaly nerfa przez ogrodnika i zostaly narzucone daty waznosci
wedkarze dostaly nerfa, bo krzyz robil na tym pitos od x lat wiec co to ma wspolnego z tematem

Ogólnie uważam, że wtedy była inna sytuacja, to nie jest to co wtedy + od tamtego czasu weszła masa ułatwień, których wtedy nie było, szybciej zdobywa się lepsze itemy, szybciej się expi, są expowiska NOLOSS, są Hunting Areny, są niedziele NOPVP na robienie questów, jest zakaz zabijania na questach (oprócz daily) i zakaz lurowania, więc jeszcze bawienie się w status randoma tutaj to byłaby już przesada.
 
Osoby które lubią ten post: Sandal, Flexy, Trauma

Alkoholik

  • Zasłużony
  • Mistrz Pióra
  • *
  • Wiadomości: 1876
  • Polubień: 701
  • Reputacja: -158
    • Zobacz profil
Odp: Status randoma
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Luty 2025, 13:02:28 »
Nie zgadzam się z nim na ogół, ale muszę zacytować omena
Cytuj
najpierw to wy skladaliscie CV o randomy, bo byliscie tak zaruchani, ze poza depo nie bylo szansy wyjsc
pozniej mieliscie top1 supporta ressiera na Fantazji dla ktorej kazdy zrobil supporta zeby go gnoic, a nie po jakies questy ktore i tak sie da zrobic normalnymi postaciami
pozniej z warlockow tez robiliscie siano tak samo jak my, bo to czasy co szprycy wbiliscie rsa i nelfis zbieral supportami na wszystkich mozliwych questach z wrl
pozniej to bylo to samo co wymienione wyzej
doniczki dostaly nerfa przez ogrodnika i zostaly narzucone daty waznosci
wedkarze dostaly nerfa, bo krzyz robil na tym pitos od x lat wiec co to ma wspolnego z tematem

Ogólnie uważam, że wtedy była inna sytuacja, to nie jest to co wtedy + od tamtego czasu weszła masa ułatwień, których wtedy nie było, szybciej zdobywa się lepsze itemy, szybciej się expi, są expowiska NOLOSS, są Hunting Areny, są niedziele NOPVP na robienie questów, jest zakaz zabijania na questach (oprócz daily) i zakaz lurowania, więc jeszcze bawienie się w status randoma tutaj to byłaby już przesada.

Nie oczekuję żadnej zmiany czy coś ale chciałbym odbić argumenty i jakoś je uzasadnić.


Szybciej zdobywa się lepsze itemy - są droższe niż parę lat temu, a punkty zdobywa się trudniej
Szybszy exp- tutaj popieram akurat, chociaż kiedyś każdy reborn dawał +20% expa więc co do tego to też tak średnio
Noloss - nadal można tam zabijać, a jeżeli nie to sie expi jak wcale
Hunting areny- dzień expa na huntingach to 40 zł i myślę że tutaj już nic więcej dodawać nie trzeba
Niedzielę npvp i zakaz zabijania na questach - to akurat na plus

A teraz co było kiedyś że inni mieli łatwiej zdobyć dominację i się dorobić:

- lepsze wędki
- drop dc z impow
- drop dc z warlockow
- brak limitu expa postaci do 400k
- addict system bez limitu IP
- doniczki przed nerfem
- kopalnia przed nerfem
- supporty którymi przebiegali sobie każdy quest na loscie w 5 minut włącznie z upkami i innymi

A teraz większość systemów jest pod jedną gildię, a tak naprawdę żadna inna gildia nie ma szans cokolwiek tutaj zrobić, nie mówiąc o randomach.

Rozumiem że najlepiej jakby wszyscy expili na huntingach, ale z takim nastawieniem gracze którzy nie mają siana kilka razy staną z lvlem w miejscu i wyjdą z otsa, a ilość graczy wpływa na ilość potencjalnych osób które wbija na otsa i wpłaca dobre siano, dobra więcej nie pisze bo nie przeczytasz

Jeszcze co do pola ryżowego które również jedna gildia albo nawet osoba ma na wyłączność według Twojej strony wydobyto prawie 50k przedmiotów, załóżmy że średnia wartość jednego itemu to 300pp, bo lecą takie po 150pp ale lecą też droższe. 50000x300pp= 15 000 000, dobrze że Ci najbiedniejsi zyskali najwięcej kmwtw

« Ostatnia zmiana: 14 Luty 2025, 13:05:38 wysłana przez Alkoholik »