Nie zgadzam się z nim na ogół, ale muszę zacytować omena
najpierw to wy skladaliscie CV o randomy, bo byliscie tak zaruchani, ze poza depo nie bylo szansy wyjsc
pozniej mieliscie top1 supporta ressiera na Fantazji dla ktorej kazdy zrobil supporta zeby go gnoic, a nie po jakies questy ktore i tak sie da zrobic normalnymi postaciami
pozniej z warlockow tez robiliscie siano tak samo jak my, bo to czasy co szprycy wbiliscie rsa i nelfis zbieral supportami na wszystkich mozliwych questach z wrl
pozniej to bylo to samo co wymienione wyzej
doniczki dostaly nerfa przez ogrodnika i zostaly narzucone daty waznosci
wedkarze dostaly nerfa, bo krzyz robil na tym pitos od x lat wiec co to ma wspolnego z tematem
Ogólnie uważam, że wtedy była inna sytuacja, to nie jest to co wtedy + od tamtego czasu weszła masa ułatwień, których wtedy nie było, szybciej zdobywa się lepsze itemy, szybciej się expi, są expowiska NOLOSS, są Hunting Areny, są niedziele NOPVP na robienie questów, jest zakaz zabijania na questach (oprócz daily) i zakaz lurowania, więc jeszcze bawienie się w status randoma tutaj to byłaby już przesada.
Nie oczekuję żadnej zmiany czy coś ale chciałbym odbić argumenty i jakoś je uzasadnić.
Szybciej zdobywa się lepsze itemy - są droższe niż parę lat temu, a punkty zdobywa się trudniej
Szybszy exp- tutaj popieram akurat, chociaż kiedyś każdy reborn dawał +20% expa więc co do tego to też tak średnio
Noloss - nadal można tam zabijać, a jeżeli nie to sie expi jak wcale
Hunting areny- dzień expa na huntingach to 40 zł i myślę że tutaj już nic więcej dodawać nie trzeba
Niedzielę npvp i zakaz zabijania na questach - to akurat na plus
A teraz co było kiedyś że inni mieli łatwiej zdobyć dominację i się dorobić:
- lepsze wędki
- drop dc z impow
- drop dc z warlockow
- brak limitu expa postaci do 400k
- addict system bez limitu IP
- doniczki przed nerfem
- kopalnia przed nerfem
- supporty którymi przebiegali sobie każdy quest na loscie w 5 minut włącznie z upkami i innymi
A teraz większość systemów jest pod jedną gildię, a tak naprawdę żadna inna gildia nie ma szans cokolwiek tutaj zrobić, nie mówiąc o randomach.
Rozumiem że najlepiej jakby wszyscy expili na huntingach, ale z takim nastawieniem gracze którzy nie mają siana kilka razy staną z lvlem w miejscu i wyjdą z otsa, a ilość graczy wpływa na ilość potencjalnych osób które wbija na otsa i wpłaca dobre siano, dobra więcej nie pisze bo nie przeczytasz
Jeszcze co do pola ryżowego które również jedna gildia albo nawet osoba ma na wyłączność według Twojej strony wydobyto prawie 50k przedmiotów, załóżmy że średnia wartość jednego itemu to 300pp, bo lecą takie po 150pp ale lecą też droższe. 50000x300pp= 15 000 000, dobrze że Ci najbiedniejsi zyskali najwięcej kmwtw