Here you can change website language:

Autor Wątek: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami  (Przeczytany 11458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jamakai

Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« dnia: 12 Październik 2017, 09:42:12 »
Witam serdecznie!
Z racji ostatnich zmian - dodanie expowiska na elita oraz czaru od 500k; proponuje wprowadzić dodatkowo następujące:

1. Zwiększenie ilości expowisk dla Golden City/Hades/Atlantis -> po kolei, skąd ten pomysł? Wszystkie dobre expowiska, gdzie można wbić w niewielkim czasie, maksymalnie dużo lvl jest zajętych przez większe lvl, ale! Z magami to nie jest problem, można zabić i samemu zbierać doświadczenie, natomiast z knightami nie ma już tak łatwo, a tych ostatnimi czasy wyrosło jak grzybów po deszczu. Dla zobrazowania - druida/maga można zabić bez większych starań, ale rycerz; nawet, gdyby 5 osób stało i go biło, to magowie prędzej sami się pozabijają niż takiego knighta. Więc jeśli będzie więcej DOBRYCH expowisk (szybki resp, dużo stworków), to będzie większa konkurencja, nie będzie tłoczno i będzie można konkurować z top lvl'ami.

2. Wprowadzić bramki lvl dla konkretnych expowisk -> wraz z nowymi czarami pojawiło się pytanie, po co ktoś chciał zrobić taką przepaść pomiędzy lvl'ami? Gdybyśmy wzięli 5 najlepszych graczy na serwerze, to na tych 5 przypada 4, z najlepszej gildii, która również jest najliczniejsza. Ostatecznie sprowadza się do tego, że nikt nie będzie w stanie do nich się zbliżyć, lub po prostu dla zabawy wypowiedzieć wojny. Bo 3 topowych graczy z nowymi czarami bez problemu poskłada znając życie całą nawet i armię. Dlatego dobrze by było, gdyby były miejsca - które nie będą dla nich dostępne. Nowi gracze, albo Ci - którzy będą chcieli im dorównać, będą mieli chociaż chwilę wytchnienia, żeby nabrać doświadczenia. Dla przykładu taka bramka z początkowymi expowiskami, gdzie wyższe niż 75k lvl nie mogą się dostać.

3. Zwiększenie exp rate do 250k poziomu. Ta zmiana wyda się niesprawiedliwa, ale najpierw podam moje powody. Żeby coś mogło się na serwerze dziać, są potrzebni nowi ludzie, ale nie ukrywam, że samemu czasem mi się odechciewa na to patrzeć, gdy widzę, jak niskie poziomy przez 5 dni męczą się, żeby zdobyć 200k lvl, a później i tak można ich zabić bez większego wysiłku. Żeby zwiększyć manewry, jakie możemy zrobić na serwerze; potrzebni są ludzie, którzy będą w stanie cokolwiek uderzyć, wytrzymać. Dodam, że ten pomysł świetnie zazębia się na 1 i 2 pkt. Nowych graczy trzeba będzie potraktować z dobrego serca, żeby chcieli się przyłączyć do jakieś drużyny/gildii, a potem oni mają czas i możliwość, żeby w jak najszybszym czasie dogonić średnie lvl.

Myślę, że te 3 zmiany są świetną odpowiedzią na ostatnie zmiany. Temat to przemyślenia i przedyskutowania.

Ps.Chciałbym, żebyście pamiętali - że warto zadbać o nowych graczy, niż tylko i wyłącznie przedłużać agonię top'ki, bo na ich miejscu, gdybym nie miał konkurencji - z kim się bić, po kogo wpadać; tylko bocić - żeby wbić lvl i pójść na jakiegoś przesadzonego questa, gdzie pod koniec ktoś jeszcze użyje teleportu do temple, to długo by ta agonia nie potrwała. Zamiast dawać im spell'e, expowiska - dajcie im konkurencję.
 
Osoby które lubią ten post: ZonaGlixa

Rumeye

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Październik 2017, 09:49:44 »
Czyli dodać lepszą mrkę dla ms/ed, gdyż Odyseusz/Niebo/Carismo etc pada od 2 msów 350k na respie, co jest żałosne ;)
 

Asiquar

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Październik 2017, 09:58:22 »
No może i pomysły nie są złe widzę poruszyłeś temat o ed/ms/i ek a o rp już zapomniałeś bo rp tez do końca jest jest aż tak twardy jak ms czy ed tez go można łatwo zabić jak ktoś nie ma np eq na maxa ulepszonego.
 

Jamakai

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Październik 2017, 10:29:39 »
Nie - źle do tego podchodzicie.
Zmiany nie powinny wywracać gry do góry nogami. Nie powinniśmy ingerować w balans profesji, to by było niesprawiedliwe w stosunku do osób, które grają już bardzo długo. Też mnie irytuje fakt, jak ciężko zabija się rycerze; że druid ma exhaust na leczenie kogoś i manarunę, ale warto się skupić na tym, żeby zwiększyć konkurencję. Bo tylko wtedy, kiedy na rynku jest konkurencja - rynek się rozwija. Dlatego jeśli serwer ma tętnić jakimkolwiek życiem powinno się wspierać tych początkujących. Dodam też, że nie chcę zmian dobrych tylko dla siebie - sam mam 301.000 Druida i umieram szybko, ale też potrafię kogoś zabić - dlatego chciałem, żeby zwiększyć exp-rate do 250.000 lvl. Miejcie na uwadze ogólne dobro, a nie tylko i wyłącznie swoje. Jak będzie więcej mniejszych lvl, to oni będą też mogli walczyć między sobą na odpowiednich dla ich lvl expowiskach. Więc nie dojdzie do sytuacji top gildi vs reszta serwera. Mniejsze lvl będą mogli tworzyć coś i walczyć na własnych zasadach, bez patrzenia na górę.
Myślcie perspektywicznie :D
 

Falszywka

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Październik 2017, 10:35:58 »
MS, ED owszem nie ustoją za długo i nie można też powiedzieć że bóg wie jak odbiegają z dpsem bo różnicy nie ma praktycznie wgl. Jedyna różnica jaka jest zauważalna to Czar Targetowy który na pvp daje naprawde dużo jednak przez słabą mrke  ed / ms jest w stanie pasc od dwojga ludzi, ewentulanie od dwóch cyklopów czy undead bossów. Jednak postacie magiczne raczej do walki w zwarciu się nie nadają.
Dlatego nie ma co porównywać do EK, czy RP.

Co do reszty propozycji z expem.
Jak najbardziej jestem za dodaniem nowych expów albo zwiększeniem ilości mobków stacjonujących na nich. Prawda jest taka że sporo osób mimo odkrytego hadesu, atlantisu czy wstępu na expy od 300k wcale z nich nie korzysta i wybija lov lvl'e na expowiskach w VIP. Przez co naprawde nowe osoby nie mają się jak wybić skoro odkąd wbiją 100k nawet niechący wejdą pod ue osoby z większym lvl i się kładą. Prawda jest taka że innych expowisk nie mają dlatego albo logają czekając aż jaśnie pan 350+ skończy expić (co się raczej nie zdarza chyba że zastąpi go ktoś kto go położył czyt. kolejny 350+), Albo udaje się na inny exp na którym tak naprawde leci mu wielkie gówno a nie lvl bo stoją 3 mobki na krzyż.
« Ostatnia zmiana: 12 Październik 2017, 10:38:58 wysłana przez Falszywka »
 

Rumeye

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Październik 2017, 10:48:15 »
Respy powinny być w końcu dodane na Elite.

Ale fakt, exp stage do 250k mógłby być większy
 

Frosto

  • V.I.P
  • Dziadyga
  • *
  • Wiadomości: 381
  • Polubień: 52
  • Reputacja: -29
  • Oddział Gwiezdnej Floty
    • Zobacz profil
Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Październik 2017, 10:52:07 »
Tylko ze Te TOp GIldie Co Są Teraz TO GÓWNIAKI XD

⚡GG:50619121
 

Rumeye

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Październik 2017, 11:04:15 »
Mamy ją tylko po to żeby harami zbierać 92gn z zamku :D
 

KaKe HeRe

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Październik 2017, 13:08:49 »
GOWNIAKI I TYLE ZAPRASZAM NA NOWA EDYCJE
"Czarne chmury nad miastem przykryły blask słońca
Człowiek w człowieku widzi zabawkę-początek końca
Znów czarna owca wyróżnia się ze stada
Sobą pozostać w tych czasach wyzwanie nie lada"
 

ZonaGlixa

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Październik 2017, 16:07:37 »
Witam serdecznie!
Z racji ostatnich zmian - dodanie expowiska na elita oraz czaru od 500k; proponuje wprowadzić dodatkowo następujące:

1. Zwiększenie ilości expowisk dla Golden City/Hades/Atlantis -> po kolei, skąd ten pomysł? Wszystkie dobre expowiska, gdzie można wbić w niewielkim czasie, maksymalnie dużo lvl jest zajętych przez większe lvl, ale! Z magami to nie jest problem, można zabić i samemu zbierać doświadczenie, natomiast z knightami nie ma już tak łatwo, a tych ostatnimi czasy wyrosło jak grzybów po deszczu. Dla zobrazowania - druida/maga można zabić bez większych starań, ale rycerz; nawet, gdyby 5 osób stało i go biło, to magowie prędzej sami się pozabijają niż takiego knighta. Więc jeśli będzie więcej DOBRYCH expowisk (szybki resp, dużo stworków), to będzie większa konkurencja, nie będzie tłoczno i będzie można konkurować z top lvl'ami.

2. Wprowadzić bramki lvl dla konkretnych expowisk -> wraz z nowymi czarami pojawiło się pytanie, po co ktoś chciał zrobić taką przepaść pomiędzy lvl'ami? Gdybyśmy wzięli 5 najlepszych graczy na serwerze, to na tych 5 przypada 4, z najlepszej gildii, która również jest najliczniejsza. Ostatecznie sprowadza się do tego, że nikt nie będzie w stanie do nich się zbliżyć, lub po prostu dla zabawy wypowiedzieć wojny. Bo 3 topowych graczy z nowymi czarami bez problemu poskłada znając życie całą nawet i armię. Dlatego dobrze by było, gdyby były miejsca - które nie będą dla nich dostępne. Nowi gracze, albo Ci - którzy będą chcieli im dorównać, będą mieli chociaż chwilę wytchnienia, żeby nabrać doświadczenia. Dla przykładu taka bramka z początkowymi expowiskami, gdzie wyższe niż 75k lvl nie mogą się dostać.

3. Zwiększenie exp rate do 250k poziomu. Ta zmiana wyda się niesprawiedliwa, ale najpierw podam moje powody. Żeby coś mogło się na serwerze dziać, są potrzebni nowi ludzie, ale nie ukrywam, że samemu czasem mi się odechciewa na to patrzeć, gdy widzę, jak niskie poziomy przez 5 dni męczą się, żeby zdobyć 200k lvl, a później i tak można ich zabić bez większego wysiłku. Żeby zwiększyć manewry, jakie możemy zrobić na serwerze; potrzebni są ludzie, którzy będą w stanie cokolwiek uderzyć, wytrzymać. Dodam, że ten pomysł świetnie zazębia się na 1 i 2 pkt. Nowych graczy trzeba będzie potraktować z dobrego serca, żeby chcieli się przyłączyć do jakieś drużyny/gildii, a potem oni mają czas i możliwość, żeby w jak najszybszym czasie dogonić średnie lvl.

Myślę, że te 3 zmiany są świetną odpowiedzią na ostatnie zmiany. Temat to przemyślenia i przedyskutowania.

Ps.Chciałbym, żebyście pamiętali - że warto zadbać o nowych graczy, niż tylko i wyłącznie przedłużać agonię top'ki, bo na ich miejscu, gdybym nie miał konkurencji - z kim się bić, po kogo wpadać; tylko bocić - żeby wbić lvl i pójść na jakiegoś przesadzonego questa, gdzie pod koniec ktoś jeszcze użyje teleportu do temple, to długo by ta agonia nie potrwała. Zamiast dawać im spell'e, expowiska - dajcie im konkurencję.

Zgadzam się z tym w 100% i jestem za!
 

PsychoEli

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Październik 2017, 23:21:27 »
Zwiekszyć exp rate? prosze cie juz tyle razy go zwiekszano ze szok nie ma co zwiekszac
bramki lvlowe tez niepotrzebne a co do expowisk masz platne wiec no
 

Hammer

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Październik 2017, 01:30:35 »
ZGADZAM SIĘ Z TYM CO KOLEGA NAPISAŁ :)

Przede wszystkim, aby nie był mega duży przeskok między lvl 300-350 a 400+ .
Nie wspominając już samego faktu, że taki 350 lvl ubija 250-280 bez problemów.

Dajcie im jeszcze jakieś nowe eq od 500+ to wtedy całkiem będziemy mogli tylko na nich popatrzeć ;)
 

PsychoEli

Odp: Propozycje zmian dot. serwera, w związku z ostatnimi zmianami
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Październik 2017, 11:29:46 »
Żeby robić coś dobrze musisz robić to odpowiednio długo... zeby coś osiągnąć musicie sie postarać nie dostaniecie tego odrazu podanego na tacy