Witam serdecznie!
Z racji ostatnich zmian - dodanie expowiska na elita oraz czaru od 500k; proponuje wprowadzić dodatkowo następujące:
1. Zwiększenie ilości expowisk dla Golden City/Hades/Atlantis -> po kolei, skąd ten pomysł? Wszystkie dobre expowiska, gdzie można wbić w niewielkim czasie, maksymalnie dużo lvl jest zajętych przez większe lvl, ale! Z magami to nie jest problem, można zabić i samemu zbierać doświadczenie, natomiast z knightami nie ma już tak łatwo, a tych ostatnimi czasy wyrosło jak grzybów po deszczu. Dla zobrazowania - druida/maga można zabić bez większych starań, ale rycerz; nawet, gdyby 5 osób stało i go biło, to magowie prędzej sami się pozabijają niż takiego knighta. Więc jeśli będzie więcej DOBRYCH expowisk (szybki resp, dużo stworków), to będzie większa konkurencja, nie będzie tłoczno i będzie można konkurować z top lvl'ami.
2. Wprowadzić bramki lvl dla konkretnych expowisk -> wraz z nowymi czarami pojawiło się pytanie, po co ktoś chciał zrobić taką przepaść pomiędzy lvl'ami? Gdybyśmy wzięli 5 najlepszych graczy na serwerze, to na tych 5 przypada 4, z najlepszej gildii, która również jest najliczniejsza. Ostatecznie sprowadza się do tego, że nikt nie będzie w stanie do nich się zbliżyć, lub po prostu dla zabawy wypowiedzieć wojny. Bo 3 topowych graczy z nowymi czarami bez problemu poskłada znając życie całą nawet i armię. Dlatego dobrze by było, gdyby były miejsca - które nie będą dla nich dostępne. Nowi gracze, albo Ci - którzy będą chcieli im dorównać, będą mieli chociaż chwilę wytchnienia, żeby nabrać doświadczenia. Dla przykładu taka bramka z początkowymi expowiskami, gdzie wyższe niż 75k lvl nie mogą się dostać.
3. Zwiększenie exp rate do 250k poziomu. Ta zmiana wyda się niesprawiedliwa, ale najpierw podam moje powody. Żeby coś mogło się na serwerze dziać, są potrzebni nowi ludzie, ale nie ukrywam, że samemu czasem mi się odechciewa na to patrzeć, gdy widzę, jak niskie poziomy przez 5 dni męczą się, żeby zdobyć 200k lvl, a później i tak można ich zabić bez większego wysiłku. Żeby zwiększyć manewry, jakie możemy zrobić na serwerze; potrzebni są ludzie, którzy będą w stanie cokolwiek uderzyć, wytrzymać. Dodam, że ten pomysł świetnie zazębia się na 1 i 2 pkt. Nowych graczy trzeba będzie potraktować z dobrego serca, żeby chcieli się przyłączyć do jakieś drużyny/gildii, a potem oni mają czas i możliwość, żeby w jak najszybszym czasie dogonić średnie lvl.
Myślę, że te 3 zmiany są świetną odpowiedzią na ostatnie zmiany. Temat to przemyślenia i przedyskutowania.
Ps.Chciałbym, żebyście pamiętali - że warto zadbać o nowych graczy, niż tylko i wyłącznie przedłużać agonię top'ki, bo na ich miejscu, gdybym nie miał konkurencji - z kim się bić, po kogo wpadać; tylko bocić - żeby wbić lvl i pójść na jakiegoś przesadzonego questa, gdzie pod koniec ktoś jeszcze użyje teleportu do temple, to długo by ta agonia nie potrwała. Zamiast dawać im spell'e, expowiska - dajcie im konkurencję.