Skrypt Na KasynoSerdecznie pozdrawiam, i życzę powodzenia, w czekaniu na wolne kasyna !
Poradnik dotyczący OTC, od strony plików.
Do zabawy polecam użyć programu
notepad ++, dzięki któremu lepiej zobaczymy z czego składa się skrypt, oraz zaznaczone linijki kodów, więc gdy w grze wyskoczy jakiś problem odsyłający do danego pliku i numerku linijki, nie musicie liczyć jak w notatniku.
Z jakich plików głównych składa się bot, Otc jest pisany w języku lua, więc jego pliki to
.lua oraz
.json (służące głównie do zapisu/robienia tabelek,okienek)
Oprócz samych skryptów, w bocie bardzo ważny jest
Loader, oraz
storage.
Loader.luaPlik, którego zadaniem jest wczytanie wszystkich innych plików/skryptów lua do naszego bota, więc jeżeli chcemy dodać do bota kolejny plik z skryptami, musimy go dopisać do loader'a.
PRZYKŁAD
tworzymy plik skrypty.lua
otwieramy plik Loader.lua
szukamy kodu (w notepad będziecie mieli po lewej stronie cyferki i kolorami odznaczone dane linijki kodu)
local luaFiles = {
"l_menu",
"libary",
"pvp" ,
i musimy dopisać napisz plik w taki sposób
local luaFiles = {
"l_menu" ,
"libary" ,
"pvp" ,
"skrypty" ,Więc jak widzicie bardzo ważny jest
przecinek po spacji, bez niego nie wczyta nam reszty plików, ostatnia linijka nie posiada już przecinka, a po niej następuje
}, zamykający kod.

Plik
storage.jsonTen plik to serce naszego wczytywania bota, w nim zapisane są konfiguracje, które odpalane są z pierwszym użyciem bota, o ile bot nie posiada zapisu dla danej postaci.
Po otwarciu notepad'em plik bardzo intuicyjny, polecam do zabawy skrypt kasyno, gdzie możemy sobie zaznaczyć, że gdy odpalimy bota, odrazu wszystkie opcje będą na zielono.
Teraz zaczynają się schody, pojawiają się nam foldery, więc po koleji
cavebot oraz cavebot_configsFolder
cavebot, zawiera wszystkie skrypty, potrzebne do odpalania naszego cavebota czyli części bota odpowiedzialnej za robienie waypointow, moim zdaniem nie ma tam już nic do poprawy.
Folder
cavebot_configs, w nim znajdziemy wszystkie nasze zrobione waypointy.
targeting oraz targeting_configsFolder
targeting, tutaj zależnie od bota polecał bym ten targeting który ma posiada opcje
dynamic lure, ponieważ to znacząco przyśpiesza zdobywanie doświadczenia na spotach. Opcję taką posiada np
Avbot 4_2, i wystarczy tylko przekopiować folder targeting do naszego bota.
Folder
targeting_configs, analogicznie jak z cavebot, tutaj zapisane są nasze profile targetingu.
I zostaje nam folder z sercem naszego bota, posiada on różne nazwy, jak vbot/gxc/, lub wgl nie ma osobnego folderu jak w przypadku vithrax'a.
(czasem jest jeszcze jeden folder z nazwą jak wyżej, z dopiskiem config, to tam zapisane są profile bota przypisane do danej nazwy postaci)
Tutaj znajdują się wszystkie skrypty wchodzące w skład botów, nie będę opisywał działania każdego z nich, lecz dam wam parę kodów, które pomogą wam w budowaniu swoich skryptów.
setDefaultTab("nazwa") - kod tworzący nam zakładkę w bocie, jak np Tools
UI.Label("nazwa") - kod tworzący nam napis, np do oznaczania danego skryptu
UI.Separator() - kod tworzący nam kreskę, którą możemy oddzielić skrypty.
addIcon("Nazwa", {item=id przedmiotu jaki będziemy widzieć, switchable=true, text="Opis"}, - skrypt do tworzenia ikonek w bocie, po przecinku dodajemy skrypt przykład poniżej.

addTextEdit("Nazwa", storage.doczego się odnosi or "Gotowy napis bez edycji", function(widget, text)
storage.do czego się odnosi. = text
end) -Dodajemy do skryptu, opcje z wpisywaniem tekstu


Więc teraz, jeżeli nie chcecie by dany skrypt był w zakładce TOOls, (a tam będzie jeżeli dodacie go poprzez opcje ingame macro editor która znajduje się w zakładce tools), musicie zrobić nowy plik lua, wpisać go w daną zakładkę, dodać skrypty, i wpisać go do loader'a.