Here you can change website language:

Autor Wątek: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.  (Przeczytany 70723 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

GxC

[OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« dnia: 22 Grudzień 2021, 23:18:42 »
OtClient v8

Obsługa samego klienta (nie bota): https://mrozuots.pl/index.php?topic=2373.0

Obsługa Bota

AvBot v4.2  Link
Vbot_1.3: Link
Cavebot_1.3 Link
Vithrax_1.3 Praktycznie to samo co vbot, reszta intuicyjna.

Mapka do OTclient

*Wyłączyć wszystkie klienty/wylogować chary
*Mapkę wurzcamy do appdata>Roaming>OTClientV8>Rexia1406
*Ew, logować chara (każdego i patrzeć czy jest mapka, jak nie ma, wylogować wrzucić i zalogować)

Linki:

minimap860.otmm  https://www93.zippyshare.com/v/XOl3I5et/file.html



Skrypt Na Kasyno

Jak uruchomić skrypt? LINK: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0
Serdecznie pozdrawiam, i życzę powodzenia, w czekaniu na wolne kasyna !


Skrypt na kasyno z wymiana dc na vc.
https://www11.zippyshare.com/v/napEjzog/file.html
Rozpakowujemy i wrzucamy do folderu appdata, gdzie mamy wszystkie boty. Instrukcja jak znaleźć folder do którego wrzucić: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0

Skrypt na kasyno Dream:
https://www11.zippyshare.com/v/Q19r9Zwi/file.html
Rozpakowujemy i wrzucamy do folderu appdata, gdzie mamy wszystkie boty. Instrukcja jak znaleźć folder do którego wrzucić: https://mrozuots.pl/index.php?topic=2510.0




Poradnik dotyczący OTC, od strony plików.

Do zabawy polecam użyć programu notepad ++, dzięki któremu lepiej zobaczymy z czego składa się skrypt, oraz zaznaczone linijki kodów, więc gdy w grze wyskoczy jakiś problem odsyłający do danego pliku i numerku linijki, nie musicie liczyć jak w notatniku.

Z jakich plików głównych składa się bot, Otc jest pisany w języku lua, więc jego pliki to .lua oraz .json (służące głównie do zapisu/robienia tabelek,okienek)
Oprócz samych skryptów, w bocie bardzo ważny jest Loader, oraz storage.


Loader.lua
Plik, którego zadaniem jest wczytanie wszystkich innych plików/skryptów lua do naszego bota, więc jeżeli chcemy dodać do bota kolejny plik z skryptami, musimy go dopisać do loader'a.
PRZYKŁAD
tworzymy plik skrypty.lua
otwieramy plik Loader.lua
szukamy kodu (w notepad będziecie mieli po lewej stronie cyferki i kolorami odznaczone dane linijki kodu)
local luaFiles = {
"l_menu",
"libary",
"pvp" ,
 i musimy dopisać napisz plik w taki sposób
local luaFiles = {
"l_menu" ,
"libary" ,
"pvp" ,
"skrypty" ,

Więc jak widzicie bardzo ważny jest przecinek po spacji, bez niego nie wczyta nam reszty plików, ostatnia linijka nie posiada już przecinka, a po niej następuje }, zamykający kod.


Plik storage.json
Ten plik to serce naszego wczytywania bota, w nim zapisane są konfiguracje, które odpalane są z pierwszym użyciem bota, o ile bot nie posiada zapisu dla danej postaci.
Po otwarciu notepad'em plik bardzo intuicyjny, polecam do zabawy skrypt kasyno, gdzie możemy sobie zaznaczyć, że gdy odpalimy bota, odrazu wszystkie opcje będą na zielono.

Teraz zaczynają się schody, pojawiają się nam foldery, więc po koleji
cavebot oraz cavebot_configs

Folder cavebot, zawiera wszystkie skrypty, potrzebne do odpalania naszego cavebota czyli części bota odpowiedzialnej za robienie waypointow, moim zdaniem nie ma tam już nic do poprawy.
Folder cavebot_configs, w nim znajdziemy wszystkie nasze zrobione waypointy.

targeting oraz targeting_configs

Folder targeting, tutaj zależnie od bota polecał bym ten targeting który ma posiada opcje dynamic lure, ponieważ to znacząco przyśpiesza zdobywanie doświadczenia na spotach. Opcję taką posiada np Avbot 4_2, i wystarczy tylko przekopiować folder targeting do naszego bota.

Folder targeting_configs, analogicznie jak z cavebot, tutaj zapisane są nasze profile targetingu.

I zostaje nam folder z sercem naszego bota, posiada on różne nazwy, jak vbot/gxc/, lub wgl nie ma osobnego folderu jak w przypadku vithrax'a.
(czasem jest jeszcze jeden folder z nazwą jak wyżej, z dopiskiem config, to tam zapisane są profile bota przypisane do danej nazwy postaci)

Tutaj znajdują się wszystkie skrypty wchodzące w skład botów, nie będę opisywał działania każdego z nich, lecz dam wam parę kodów, które pomogą wam w budowaniu swoich skryptów.

setDefaultTab("nazwa") - kod tworzący nam zakładkę w bocie, jak np Tools

UI.Label("nazwa") - kod tworzący nam napis, np do oznaczania danego skryptu
UI.Separator() - kod tworzący nam kreskę, którą możemy oddzielić skrypty.


addIcon("Nazwa", {item=id przedmiotu jaki będziemy widzieć, switchable=true, text="Opis"},    - skrypt do tworzenia ikonek w bocie, po przecinku dodajemy skrypt przykład poniżej.



addTextEdit("Nazwa", storage.doczego się odnosi or "Gotowy napis bez edycji", function(widget, text)
storage.do czego się odnosi. = text
end)                                                                                                                                                -Dodajemy do skryptu, opcje z wpisywaniem tekstu



Więc teraz, jeżeli nie chcecie by dany skrypt był w zakładce TOOls, (a tam będzie jeżeli dodacie go poprzez opcje ingame macro editor która znajduje się w zakładce tools), musicie zrobić nowy plik lua, wpisać go w daną zakładkę, dodać skrypty, i wpisać go do loader'a.


« Ostatnia zmiana: 27 Październik 2022, 21:33:54 wysłana przez GxC »
 
Osoby które lubią ten post: Mrozu, Vallention, Flexy, Alkoholik, xoordis, razzor, Efendi, pipauj

GxC

Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Październik 2022, 21:44:36 »
SKRYPTY OTC

Więc najpierw jak dodajemy skrypty?

Odpalamy klienta, logujemy się na postać wybieramy wersję którą lubimy/przyzwyczailiśmy się użytkować (Cavebot_1.3/vBot_3.01/Vithrax_1.3)
w każdej wersji przechodzimy do zakładki Tools, następnie wybieramy:

Cavebot_1.3 - Ingame macro editor

vBot_3.01 - Ingame script editor

Vithrax_1.3 - Ingame hotkey editor


W to okienko wrzucamy skrypty. Jeżeli macie tam już jakiś swój skrypt, proponuje by nowe wrzucać przed niego ponieważ często gęsto zdarza się że skrypty z nieznanych źródeł nie są dobrze napisane bądź tylko brakuje im zakończenia w postaci end end). Co spowoduje wyskakiwanie okienka error, bądź nowy skrypt się nie pokaże.
Hold Target:

local oldTarget
macro(200, "hold target",  function()
    if g_game.isAttacking() then
        oldTarget = g_game.getAttackingCreature()
    end
    if (oldTarget and not g_game.isAttacking() and getDistanceBetween(pos(), oldTarget:getPosition()) <= 8) then
        g_game.attack(oldTarget)
    end
end)

Dużo lepsze i szybsze leczenie:

local hpPercent = 99
macro(50, "faster healing",  function()
  if (hppercent() <= hpPercent) then
  say(storage.HealText)
end
end)
addTextEdit("HealText", storage.HealText or "NAZWASPELLA", function(widget, text)
storage.HealText = text
end)

Manasowanie:

local manaId = 3184
local manaPercent = 80
macro(200, "faster mana potting",  function()
  if (manapercent() <= manaPercent) then
    usewith(manaId, player)
  end
end)

Odnowa FWB (UWAGA KOSZTUJE 5DC)

macro(10000, "FWB",  function()     say("!fwb")   end)
Autofollow (dziury/tpki/drzwi/itd)

--Description: A macro to follow players through stairs, doors, ladders, sewer gates and some other things.
--A message error appears on the log, but other than that everything seems to run well... save for the eventual hiccups.
--ATTENTION: It might not work if multiple "use objects" that lead to different paths are near eachother.

Follow = macro(1000,"Follow",function()

nome = storage.followLeader
end)

UI.Label("Follow Player:")
addTextEdit("playerToFollow", storage.followLeader or "Heeey", function(widget, text)
    storage.followLeader = text
    target = tostring(text)
end)

nome = storage.followLeader
pos_p = player:getPosition()

p = getCreatureByName(nome)

onCreaturePositionChange(function(creature, newPos, oldPos)
    if Follow.isOn() then
   
        if creature:getName()==player:getName() and getCreatureByName(nome) == nil and newPos.z>oldPos.z then
       
            say('exani tera')
            for i = -1,1 do
              for j = -1,1 do
           
                local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                 g_game.use(useTile:getTopUseThing())
               
           
              end
            end
        end
        if creature:getName()==nome then
         
           
            if newPos==nil then
               
               
                lastPos = oldPos
               
                schedule(200,function()
                 autoWalk(oldPos)
                end)
               
                schedule(1000,function()
                    for i = -1,1 do
                      for j = -1,1 do
                   
                        local useTile = g_map.getTile({x=posx()+i,y=posy()+j,z=posz()})
                        g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                       
                   
                      end
                    end
                end)
           
           
            end
           
            if oldPos.z == newPos.z then
                   
                schedule(300,function()
                 local useTile = g_map.getTile({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
                 topThing = useTile:getTopThing()
               
                 if not useTile:isWalkable() then
                   use(topThing)
                 end
               
                end)
           
           
                autoWalk({x=oldPos.x,y=oldPos.y,z=oldPos.z})
            else
           
                lastPos = oldPos
                autoWalk(oldPos)
                for i = 1,6 do
                    schedule(i*200,function()
                      autoWalk(oldPos)
                   
                      if getDistanceBetween(pos(), oldPos) == 0 and (posz()>newPos.z and getCreatureByName(nome) == nil) then
                        say('exani tera')
                      end
                    end)
                end
                local useTile = g_map.getTile({x=newPos.x,y=newPos.y-1,z=oldPos.z})
                 g_game.use(useTile:getTopUseThing())
                           
           
            end
         
       
        end
   
    end
end)

Skrypt na wędki (można również zrobić samemu poprzez autorecording w cavebocie)

https://mrozuots.pl/index.php?topic=2509.0[/center]


Zamiana cc na gn/ gn na dc:
Wchodzimy jak przy kasynie w edit/click here to open directory. Teraz w zależności z czego korzystamy

Cavebot: Wchodzimy w folder cavebot_1.3 i otwieramy plik tools.lua

Vithrax: Wchodzimy w folder vithrax_1.3 i otwieramy plik tools.lua

Vbot: Wchodzimy w folder vBot_3.01 , wchodzimy jeszcze raz w folder Vbot, i otwieramy plik tools.lua

W pliku szukamy linijki z local moneyIds = {3031, 3035} i dopisujemy tutaj 3043 i 3040 ma to wyglądać tak local moneyIds = {3031, 3035, 3043, 3040}
Cavebot: linijka 38
Vitrax: linijka 27
Vbot: linijka 4

Skrypt na Hold Mwall

local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Hold MWall'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Better Hold MWall', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
        useWith(3180, holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
      end
    end
  end
end)

Mwall infron of player SHIFT+F10

Cytuj
local key = "shift+f10" -- Hotkey to shoot mwall
local mwallId = 3180 -- Mwall ID
local squaresThreshold = 2 -- Amount of tiles to shoot infront of player

singlehotkey(key, "Mwall target", function()
  local target = g_game.getAttackingCreature()
  if target then
    local targetPos = target:getPosition()
    local targetDir = target:getDirection()
    local mwallTile
    if targetDir == 0 then -- north
      targetPos.y = targetPos.y - squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 1 then -- east
      targetPos.x = targetPos.x + squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 2 then -- south
      targetPos.y = targetPos.y + squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    elseif targetDir == 3 then -- west
      targetPos.x = targetPos.x - squaresThreshold
      mwallTile = g_map.getTile(targetPos)
      useWith(mwallId, mwallTile:getTopUseThing())
    end
  end
end)

Wygodne i łatwe do ogarnięcia Sio friend

macro(100, "Sio Friend", function()
  local friend = getPlayerByName(storage.healFriend)   
  if friend and friend:getHealthPercent() < tonumber(storage.healFriendPercent) then
      say("Exura heal \"" .. storage.healFriend)
      delay(1000)
  end
end)
addLabel("sioname", "Player name:")
addTextEdit("healfriend", storage.healFriend or "", function(widget, text)   
  storage.healFriend = text
end)
addLabel("siopercent", "Heal Below %:")
addTextEdit("healfriendpercent", storage.healFriendPercent or "", function(widget, text)   
  storage.healFriendPercent = text
end)

Skrypt na mining:

https://mrozuots.pl/index.php?topic=4033.0

Skrypt na uhanie (Do wbijania achi polecam ustawić 101% wtedy cały czas używa)

macro(100, "Enable UH friend", nil, function()
  local healFriend = getCreatureByName(storage.uhFriend)
  if healFriend then
    local heal_player = healFriend:getName();
    if (heal_player == storage.uhFriend) then
      if (healFriend:getHealthPercent() < tonumber(storage.uhFriendPercent)) then
        useWith(3181, healFriend);
      end
    end
  end
end)
addLabel("uhname", "Player name:", warTab)
addTextEdit("uhfriend", storage.uhFriend or "", function(widget, text)   
  storage.uhFriend = text
end)
addLabel("uhpercent", "Heal Below %:", warTab)
addTextEdit("uhfriendpercent", storage.uhFriendPercent or "", function(widget, text)   
  storage.uhFriendPercent = text
end)

Skrypt na zbieranie z ziemi wykopanych scarab coinów by Mikelondiony
macro(100, "Search for Item", function()
  local z = posz()
  for _, tile in ipairs(g_map.getTiles(z)) do
    if z ~= posz() then return end
    if getDistanceBetween(pos(), tile:getPosition()) <= 7 then
      if tile:getTopLookThing():getId() == 3042 then
         g_game.move(tile:getTopLookThing(), {x = 65535, y=SlotBack, z=0}, tile:getTopLookThing():getCount())
      end
    end
  end
end)
Skrypt Alarm gdy pojawi się gracz na ekranie
macro(1000, "PlayeronScreen", function()
  for _, creature in ipairs(getSpectators()) do
    if creature:isPlayer() and not creature:isLocalPlayer() then
    isSafe = false;
    end
    if creature:isPlayer() and creature:isLocalPlayer() then
    isSafe = true;
    end
    if isSafe==false then
    playAlarm()
    delay(10000)
  end
end
end)


Skrypt na wyswietlanie prywatnych wiadomosci
[code]local height = 50
local widget = setupUI([[
Panel
  id: msgPanel
  height: 400
  width: 200
]], g_ui.getRootWidget())
 
onTalk(function(name, level, mode, text, channelId, pos)
    if (mode ~= 4) then return end
    local msgLabel = g_ui.loadUIFromString([[
Label
  color: #5ff7f7
  background-color: black
  opacity: 0.87
]], widget)
    msgLabel:setText(name .." ["..level.. "]: " .. text)
    msgLabel:setPosition({y = height, x = 10})
    if height > 210 then
        for msgIndex, message in ipairs(widget:getChildren()) do
            message:setPosition({y = message:getPosition().y - 13, x = 10})
            if (msgIndex == 1) then message:destroy() end
        end
    else
        height = height + 13
    end
end)


Skrypt na rzucanie runy w dany sqm przyciskiem PageUp.
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'Rzuc tu Ava'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdMwall', 'Rzucanie Ava Pageup', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing() then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3161", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)
Skrypt na zamiane elite amulet + lost amulet od danego %hp
local eq_manager = {
    {   
        hppcToEquip = 100, -- HP <= 100% (Default)
        eqToEquip = {
            {itemID = 9803, slot = SlotNeck}
        }
    },
    {   
        hppcToEquip = tonumber (storage.hppercent), -- HP <= 75%
        eqToEquip = {
            {itemID = 10198, slot = SlotNeck}
        }
    }
}


UI.Label("HP procenty")
addTextEdit("HP%", storage.hppercent or "75", function(widget, text)
storage.hppercent = text
end )
table.sort(eq_manager, function(a,b) return b.hppcToEquip > a.hppcToEquip end)
macro(500, "Zmiana amuletu", function()
    for k,v in pairs(eq_manager) do
        if hppercent() <= v.hppcToEquip then
            for i = 1, #v.eqToEquip do
                moveToSlot(v.eqToEquip[i].itemID, v.eqToEquip[i].slot)
            end
            break
        end
    end
end)
Skrypt na zamiane SHS/SMS od danego % many
local eq_manager = {
    {   
        mppcToEquip = 100, -- MP <= 100% (Default)
        eqToEquip = {
            {itemID = 3427, slot = SlotRight}
        }
    },
    {   
        mppcToEquip = tonumber (storage.mppercent), -- MP <= 75%
        eqToEquip = {
            {itemID =  3435, slot = SlotRight}
        }
    }
}


UI.Label("MP procenty")
addTextEdit("Mp%", storage.mppercent or "75", function(widget, text)
storage.mppercent = text
end )
table.sort(eq_manager, function(a,b) return b.mppcToEquip > a.mppcToEquip end)
macro(500, "Zmiana tarczy", function()
    for k,v in pairs(eq_manager) do
        if manapercent() <= v.mppcToEquip then
            for i = 1, #v.eqToEquip do
                moveToSlot(v.eqToEquip[i].itemID, v.eqToEquip[i].slot)
            end
            break
        end
    end
end)

Skrypt na wyłączenie target i cavebota, gdy mana spadnie poniżej x.
macro(100, "Toggle Cave when xmana", function()
if (manapercent() <= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOff()
TargetBot.setOff()
else
 if (manapercent() >= tonumber(storage.manaPercent)) then
CaveBot.setOn()
TargetBot.setOn()
end
end
end)
UI.Label("Mana percent")
addTextEdit("manapercent", storage.manaPercent or "50", function (widget, text)
storage.manaPercent = text
end)


Skrypt na pokazywanie %HP mobków/innych graczy

local showhp = macro(20000, "Monster HP %", function() end)
onCreatureHealthPercentChange(function(creature, healthPercent)
    if showhp:isOff() then  return end
    if creature:isMonster() or creature:isPlayer() and creature:getPosition() and pos() then
        if getDistanceBetween(pos(), creature:getPosition()) <= 5 then
            creature:setText(healthPercent .. "%")
        else
            creature:clearText()
        end
    end
end)

Skrypt na otwieranie wszystkich bp
openBackpacks = function()
   for _, container in pairs(g_game.getContainers()) do
        g_game.close(container)
   end
    schedule(1000, function()
        bpItem = getBack()
        if bpItem ~= nil then g_game.open(bpItem) end
    end)

    schedule(2000, function()
        local nextContainers = {}
        containers = getContainers()
        for i, container in pairs(g_game.getContainers()) do
            for i, item in ipairs(container:getItems()) do
                if item:isContainer() then
                    table.insert(nextContainers, item)
                end
            end
            if #nextContainers == 0 then return end
            local delay = 1
            for i = 1, #nextContainers do
                schedule(delay, function()
                    g_game.open(nextContainers[i], nil)
                end)
                delay = delay + 250
            end
        end
    end)
end

-- this loads the function straighta way when reloading config
openBackpacks()
-- this adds a button to your bot, so you can press it
UI.Button("Backpack Open", function()
    openBackpacks()
end)

Skrypt na używanie staminera/mediumki gdy stamina bedzie wynosic 14:01
macro(500, function()
    if stamina() < 842 then
        use(tonumber (storage.idstam))
    end
end))

UI.Label("Id staminera/mediumki")
addTextEdit("id staminera", storage.idstam or "id", function(widget, text)
storage.idstam = text
end)
Skrypt na spam UE/SPELLA, lub wiadomości na default (zmieniając liczbę, zwikszamy odstęp czasu od kolejnej wiadomości
macro(1000, "Spam UE",  function()      say(storage.spamue)    end) addTextEdit("Spam Ue", storage.spamue or "Nazwa spella", function (widget, text) storage.spamue = text end)
Skrypt na sprawdzenie ilu jest graczy na ekranie (Łapie kratke wyżej
function countPlayers()
  local playerCount = 0
  for _, creature in ipairs(getSpectators(pos(), false)) do
    if creature:isPlayer() and not creature:isLocalPlayer() then
      playerCount = playerCount +1
    end
  end
  return playerCount
end

macro(2000, "Graczy na ekranie", function()
  say("graczy na ekranie:"..countPlayers())
end)

Skrypt na Sd target
macro(200, "SD Target", function()
    if g_game.isAttacking() then
        usewith(3155, g_game.getAttackingCreature())
        delay(500)
    end
end)

tam gdzie 3155 wpisujemy ID target runki.



Skrypt na Hold Krzaka
local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
 
onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)
 
addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
 
macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2130 then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3156", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)

Skrypt na HoldMwall

local holdMwallHotkey = 'PageUp'
local holdMwallText = 'TUTAJ'
local holdMwallTextCol = 'yellow'
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
 
onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)
 
addSwitch('holdMwall', 'Shoot Rune [PageUp]', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  if not widget:isOn() then
    for i = 1, #holdMwallTiles do
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
 
macro(1, function()
  if holdMwallIsOn then
    for _, holdMwallTile in pairs(holdMwallTiles) do
      if holdMwallTile:getTopThing():getId() ~= 2129 then
        useWith(tonumber (storage.avaId), holdMwallTile:getTopUseThing())
        return
end
    end
  end
end)
addLabel("idava", "Id runki", warTab)
      addTextEdit("IdRunki", storage.avaId or "3180", function(widget, text)
storage.avaId = text
end)
« Ostatnia zmiana: 27 Październik 2022, 21:50:00 wysłana przez GxC »
 
Osoby które lubią ten post: Alkoholik

domkot997

Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Marzec 2023, 18:37:56 »
Wklejam link z paczką na kasyno na OTClient dla graczy poza granicami Polski, z racji tego że zippyshare blokuje dostęp z zagranicy

https://mega.nz/file/OjwVTRQI#6sWmaa4lzAwlJZ-ZgNoInwEXngGAbVQluMTpYAQGb-g
 
Osoby które lubią ten post: Flexy

pipauj

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Marzec 2023, 19:41:35 »
witam potrzebuje skrypt na ubieranie e ringa gdy x hp i sciaganie gdy x hp
 

kosiara

  • Przybysz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Marzec 2023, 10:56:13 »
Dorzucam dobrze działający skrypt na follow!

LINK żeby było szybciej, ale pewnie wygaśnie za jakiś czas: https://www.ideone.com/Moem4l

local Objects = {435, 1948, 7771}
local Doors = {7727, 8265, 1629, 1632, 8266, 7728, 1211, 1220, 1224, 1228, 1233, 1238, 1242, 1246, 1251, 1256, 1260, 1540, 3546, 3548, 3550, 3552, 4915, 5083, 5109, 5111, 5113, 5115, 5127, 5129, 5131,
    5133, 5142, 5145, 5283, 5285, 5289, 5293, 5516, 5737, 5749, 6194, 6199, 6203, 6207, 6251, 6256, 6260, 6264, 6798, 6802, 6902, 6904, 6906, 6908, 7044,
    7046, 7048, 7050, 7055, 8543, 8548, 8552, 8556, 9167, 9172, 9269, 9274, 9274, 9269, 9278, 9282, 10270, 10275, 10279, 10283, 10479, 10481, 10485, 10483,
    10786, 12101, 12199, 19851, 19853, 19991, 19993, 20284, 20286, 17238, 13021, 10790, 12103, 12205, 19855, 19995, 20288, 10792, 12105, 12203, 19857, 19997,
    20290, 22825, 22827, 22829, 22831, 1214, 1222, 1226, 1230, 1236, 1240, 1244, 1248, 1254, 1258, 1262, 1542, 3537, 3539, 3541, 3543, 4918, 5085, 5100, 5102, 5104, 5106, 5118,
    5120, 5122, 5124, 5136, 5139, 5280, 5287, 5291, 5295, 5518, 5734, 5746, 6197, 6201, 6205, 6209, 6254, 6258, 6262, 6266, 6796, 6800, 6893,
    6895, 6897, 6899, 7035, 7037, 7039, 7041, 7057, 8546, 8550, 8554, 8558, 9170, 9174, 9272, 9276, 9280, 9284, 10273, 10277, 10281, 10285,
    10470, 10472, 10476, 10474, 10777, 12094, 12190, 19842, 19844, 19982, 19984, 20275, 20277, 17236, 18209, 13023, 10781, 12096, 12196,
    19846, 19986, 20279, 10783, 12098, 12194, 19848, 19988, 20281, 22816, 22818, 22820, 22822, 1224, 1226, 1228, 1230, 1242, 1244, 1246, 1248, 1256, 1258, 1260, 1262, 3541, 3543, 3550, 3552, 5104, 5106, 5113, 5115, 5122, 5124, 5131, 5133,
    5289, 5291, 5293, 5295, 6203, 6205, 6207, 6209, 6260, 6262, 6264, 6266, 6897, 6899, 6906, 6908, 7039, 7041, 7048, 7050, 8552, 8554, 8556, 8558,
    9176, 9178, 9180, 9182, 9278, 9280, 9282, 9284, 10279, 10281, 10283, 10285, 10474, 10476, 10483, 10485, 10781, 12096, 12196, 19846, 19986, 20279,
    10783, 12098, 12194, 19848, 19988, 20281, 10790, 12103, 12205, 19855, 19995, 20288, 10792, 12105, 12203, 19857, 19997, 20290, 1223, 1225, 1241, 1243, 1255, 1257, 3542, 3551, 5105, 5114, 5123, 5132, 5288, 5290, 5745, 5748, 6202, 6204, 6259, 6261, 6898, 6907, 7040, 7049,
    8551, 8553, 9175,9177, 9277, 9279, 10278, 10280, 10475, 10484, 10782, 12097, 19847, 19987, 20280, 10791, 12104, 12204, 12195, 19856, 19996, 20289,
    22821, 22830, 1227, 1229, 1245, 1247, 1259, 1261, 3540, 3549, 5103, 5112, 5121, 5130, 5292, 5294, 6206, 6208, 6263, 6265, 6896, 6905, 7038, 7047, 8555, 8557,9179, 9181,
    9281, 9283, 10282, 10284, 10473, 10482, 10780, 10789, 10780, 12095, 12195, 19845, 19985, 20278, 10789, 12102, 12193, 12202, 19854, 19994, 20287}
followName = "Name"
if not storage[followName] then storage[followName] = { player = 'name'} end
local toFollowPos = {}
 
UI.Separator()
UI.Label("Auto Follow")
 
followTE = UI.TextEdit(storage[followName].player or "name", function(widget, newText)
    storage[followName].player = newText
end)
 
local followChange = macro(200, "Follow Change", function() end)
local followMacro = macro(20, "Follow", function()
local position = pos()
    local target = getCreatureByName(storage[followName].player)
   if target then
        local tpos = target:getPosition()
        toFollowPos[tpos.z] = tpos
   end
   if not player:isWalking() and target and (getDistanceBetween(pos(), target:getPosition()) >2) then
      for i,interact in ipairs(Doors) do
         if (player:getDirection() == 1 or player:getDirection() == 3) then
            for x=-1,2,2 do
               position["x"] = posx() + x
               position["y"] = posy()
               for y=-1,3,2 do
                  if g_map.getTile(position) then
                     for u,item in ipairs(g_map.getTile(position):getItems()) do
                        if item:getId() == interact then
                           g_game.use(item)
                           return
                        end
                     end
                  position["y"] = posy()+y
                  end
               end
            end
         end
         position = pos()
         if (player:getDirection() == 0 or player:getDirection() == 2) then
            for y=-1,2,2 do
               position["x"] = posx()
               position["y"] = posy()+y
               for x=-1,3,2 do
                  for u,item in ipairs(g_map.getTile(position):getItems()) do
                     if item:getId() == interact then
                        g_game.use(item)
                        return
                     end
                  end
                  position["x"] = posx()+x
               end
            end
         end
         position = pos()
      end
   elseif not player:isWalking() and not target and toFollowPos[posz()] then
      for i,interact in ipairs(Objects) do
         for x=-1,2,1 do
            for y=-1,2,1 do
            position["x"] = toFollowPos[posz()].x + x
            position["y"] = toFollowPos[posz()].y + y
               if getDistanceBetween(pos(), position) <= 8 and g_map.getTile(position) then
                  for u,item in ipairs(g_map.getTile(position):getItems()) do
                     if item:getId() == interact then
                        g_game.use(item)
                        delay(500)
                     end
                  end
               end
            end
         end
      end         
    end
    local p = toFollowPos[posz()]
    if not p then return end
    if autoWalk(p, 20, { ignoreNonPathable = true, precision = 1}) then delay(100) end
end)
UI.Separator()
onPlayerPositionChange(function(newPos, oldPos)
  if followChange:isOff() then return end
  if (g_game.isFollowing()) then
    tfollow = g_game.getFollowingCreature()
 
    if tfollow then
      if tfollow:getName() ~= storage[followName].player then
        followTE:setText(tfollow:getName())
        storage[followName].player = tfollow:getName()
      end
    end
  end
end)
 
onCreaturePositionChange(function(creature, newPos, oldPos)
    if creature:getName() == storage[followName].player and newPos then
        toFollowPos[newPos.z] = newPos
    end
end)
 

GxC

Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Maj 2023, 09:46:33 »
Wpt Transform Quest [HADES]
goto:4160,203,7
goto:4166,202,7
goto:4172,202,7
goto:4182,204,7
goto:4182,210,7
goto:4181,216,7
goto:4180,222,7
goto:4180,228,7
goto:4180,234,7
goto:4181,240,7
goto:4181,246,7
goto:4184,252,7
goto:4190,253,7
goto:4196,253,7
goto:4202,253,7
goto:4208,252,7
goto:4212,246,7
goto:4211,240,7
goto:4217,236,7
goto:4223,236,7
goto:4229,235,7
goto:4235,235,7
goto:4241,236,7
goto:4247,235,7
goto:4253,235,7
goto:4259,235,7
goto:4265,235,7
goto:4271,235,7
goto:4277,236,7
goto:4283,237,7
goto:4284,243,7
goto:4284,249,7
goto:4284,255,7
goto:4289,261,7
goto:4293,267,7
goto:4295,273,7
goto:4299,279,7
goto:4305,281,7
goto:4308,275,7
goto:4311,269,7
goto:4316,263,7
goto:4322,264,7
goto:4328,267,7
goto:4334,269,7
goto:4334,263,7
goto:4334,257,7
goto:4333,251,7
goto:4333,245,7
goto:4333,239,7
goto:4333,233,7
goto:4329,227,7
goto:4323,221,7
goto:4321,215,7
goto:4322,209,7
goto:4321,203,7
goto:4321,197,7
goto:4324,191,7
goto:4328,185,7
goto:4328,179,7
goto:4329,173,7
goto:4330,167,7
goto:4331,161,7
goto:4330,155,7
goto:4328,149,7
goto:4327,143,7
goto:4327,137,7
goto:4327,131,7
goto:4324,125,7
goto:4321,119,7
goto:4316,113,7
goto:4310,110,7
goto:4304,106,7
goto:4298,104,7
goto:4292,100,7
goto:4286,97,7
goto:4281,91,7
goto:4276,85,7
goto:4271,79,7
goto:4268,73,7
goto:4263,67,7
goto:4257,64,7
goto:4251,62,7
goto:4245,61,7
goto:4251,57,7
goto:4257,57,7
goto:4263,57,7
goto:4269,60,7
goto:4275,65,7
goto:4276,71,7
goto:4279,77,7
goto:4284,83,7
goto:4290,89,7
goto:4296,94,7
goto:4302,97,7
goto:4308,101,7
goto:4314,103,7
goto:4320,107,7
goto:4326,113,7
goto:4331,119,7
goto:4333,125,7
goto:4335,131,7
goto:4337,137,7
goto:4336,143,7
goto:4337,149,7
goto:4336,155,7
goto:4337,161,7
goto:4336,167,7
goto:4336,173,7
goto:4336,179,7
goto:4336,185,7
goto:4334,191,7
goto:4330,197,7
goto:4329,203,7
goto:4328,209,7
goto:4334,214,7
goto:4340,214,7
config:{"useDelay":400,"mapClickDelay":100,"walkDelay":10,"ping":100,"ignoreFields":true,"skipBlocked":false,"mapClick":true}
extensions:[[
[

]
]]
 

ksante

Odp: [OtClient v8] Całe Info z całego forum w jednym miejscu.
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Sierpień 2023, 00:00:27 »
siema a mozna prosic kod do tego botqA?