- Soul system
Dodanie nowych opcji, zwłaszcza dla profesji magicznych. Jedynie opcja +10% hp na 24h dla rp/ek/suppa ma sens a 1% dmg to troche mało, gdzie soule zbierasz wiele dni lub tygodni. Osobiście ani razu z nich nie skorzystałem, max jeden raz na hp. -
+10% do hp/mp na 7 dni lub +5% dmg, bo to i tak sie zbiera kupe czasu- Przerobienie tutor questa dream na jakiś weekly - może flowerka co 2 tyg?
+1- Skoro wprowadziłeś już te 60-dniowe terminy to nowy item "Przedłużaczka" za 1 EP, ma 25 załadowań w postaci przedłużenia terminu ważności itemu o kolejne 60 dni (przydatne do double expów, exp bugów itd.)
bez sensu- Wejście supportami na bossy Guard Island, aktualnie przez takie "smaczki" totalnie zniechęca do gry tą profesją, kolejne miejsce gdzie supporty nie mają wgl wstępu
bez sensu, niech wyjebie te supporty calkowicie- Spelle 4 reborn ue z msa/eda dostępne dla supportów, skoro pvp jest off? Aktualnie suppportem można bić tylko ue eka lub rp. Jeżeli chodzi o target, to dostępne są też spelle msa typu decimorus.
supporty out- Możliwość wejścia na daily bossy Hades 6 rebornem, skoro i tak wprowadzasz 7 reb.
tutaj nawet nie wiem co to daily hades boss- Aktualizacja zakładki "tasks" na stronie, aby raz na zawsze wyjaśnić sprawę task maker achievement. Wiele osób się mnie pyta o zasady a ciężko jest stwierdzić które taski muszą być a które jedynie mogą być ukończone: typu lizardy/bestie/nagini + 23 pozostałe "łatwe" taski czy jest inaczej?
+1- Dodanie Old Defilerów noloss - niekoniecznie na Atlantis ale ogólnie
-1- Expowiska na Castle i Special
Wstęp na Drakonixy do max 700k lvla - bez sensu
Dodanie dodatkowych expowisk dla gildii typu Old Defilery, może Ptero? Szczerze to respy na castle są bardzo słabe i można tam dodać więcej potworów (Drako i Headhuntery)
puszki sa do max lvl, a drako do 700 XD po pierwsze to popraw te respy z drako. Serpenty/Defilery/Ptero +1 moze w koncu bedzie sie o co bic, a nie tylko po to zeby opponenci byli juz do konca zgnojeni.- System doniczek i pól ryżowych
Wprowadzając terminy przydatności uśmierciłeś te systemy czyt. zrobiłeś inwestowanie w miski lub podlewaczki nieopłacalnym, nie wspominając już o polach ryżowych które "serio się opłaca" - zrobiły go dwie osoby
. Nawet jak już wylecą jakieś itemy to ich nie wystawisz na markecie + sądzę że drop z doniczek został zmniejszony
Teraz pytanie, jak można to uratować? Chyba że chcesz uśmiercić ten system xD
tu juz nie ma co zbierac z tego systemu. Teraz zarobek beda mialy 2 osoby na otsie- MP Powdery a dungeony
Aktualnie chyba nikt nie robi już dungeonów na rzecz instancji, proponuje zmniejszenie ilości dungeon dolli na 1 MP Powder (aktualnie 5) na 4. Koniec końców i tak będzie trzeba ich zebrać więcej na dreama niż wcześniej (kiedyś 50, teraz 75, a po zmianie byłoby 15x4=60)
+1- Wprowadzenie 7 reborna
Pisałem z wieloma graczami i ogólnie to z "mojego teamu" nikt nie wyraził chęci wbijania 7 reborna, z uwagi zapewne o wiele niższy exp stage niż 6. Perspektywa wbijania 600k lvla z pół roku na 7 rebornie (nie pakując 50-100EP w huntingi i double expy) nie brzmi zachęcająco xD
Ja oraz niejedna osoba z którą pisałem byłaby za tym, aby itemy do wpisania reba były droższe/trudniejsze do zdobycia, ale nie karajcie śmiałków aż tak marginalnym exp stagem. Jeżeli nie ma grubasq to ciekawi mnie kto podejmie wyścig o TOP 1
Może przez koszt wbicia być to i tak ekskluzywne, wyexpione 6 reborny z dreamem i tak sięgają już cen od 170EP w górę
exp na 7 rebie powinien byc wiekszy niz na 6 jak wyszedl. Po co wbijac 7 reba skoro questy dojda w 2k58, dodatkowo zeby wbic 7 reba powinny byc itemki, ktore leca w gierce, a nie pakowanie zlotowek zeby sie meczyc rok czasu do max lvla