Postaram się wytłumaczyć w tym temacie o co chodzi i jak to działa, mianowicie żadne monstery się nie respią szybciej, tu chodzi o ich ilość, która się zrespi w danym czasie, a dlaczego ona się różni? Dlatego, że na większości respów jest taka sytuacja jak na screenie numer 1, czyli monsterów per jeden respawn jest powiedzmy na oko 30, a aktualny respawn to 12 czyli na te 30 po zabiciu wszystkich po minucie zrespi się 12, jak nie dobiegniesz za minute w to miejsce i znowu ich nie zabijesz to dojdzie kolejne 12 czyli 22, jak za minutę znowu tam nie wrócisz to zrespi się 8, bo założyliśmy, że ich ich tam 30. Gdybyś jednak był tam co minutę to ciągle będzie tam 12 mobów, a dlaczego na niektórych jest git? Ponieważ tak jak na screenie numer 2 jest ich mniej niż 12 na spawnie więc zrespią się wszystkie. Zapytasz dlaczego nie ustawimy, żeby zrobić więcej spawnów z ich mniejszą ilością i wtedy będą się respić wszystkie, a no dlatego, że wtedy procek, by nie wyrobił, bo zamiast zrespić na otsie powiedzmy 12 x 5 000, bo tyle powiedzmy respów zabijacie co minutę musiałby zrespić 12 x 15 000 respów (respy to nie monstery, per jeden resp jest X monsterów od 1 do w niektórych przypadkach nawet 60/70). Nie wiem czy mnie ktoś zrozumie, ale wytłumaczyłem to najłatwiej jak tylko mogłem, jakie jest wyjście z tej sytuacji? Zrobić jak na innych otsach czyli zamiast zabijać moby na strzała w dziesiątkach tysięcy przez co muszą się ich respić dziesiątki tysięcy co parę sekund to zrobić, że monstera trzeba uderzyć parę razy i nie zabierać ich na klatę po 30, a po 8, jak na ptero czy lizardoxach. Dlaczego tego nie zrobimy? Jest to aktualnie zadanie logistycznie niemożliwe ponieważ musielibyśmy zmienić około 90% respów na serwerze oraz monsterów, a jest to zadanie na parę miesięcy włącznie z testowaniem, robimy to stopniowo wprowadzając nowe monstery jak Lizardoxy czy Ptero, w niedalekiej przyszłości postaramy się wprowadzić kolejnego monstera dla przedziału 200-400k.
//Zapomniałem dodać, dlaczego czasami ten respawn jest jeszcze gorszy? Ponieważ zmniejszamy 12 per spawn na 6, a dlaczego kiedys byl lepszy? Poniewaz przy 200 aktywnych graczach jestesmy sobie w stanie pozwolic na respawn na poziomie 20.
Screen numer 1 (gladiatory)
Screen numer 2 (ptero)