Witam,
Gram od jakiegoś czasu na tym serwerze i zauważyłem dwie rzeczy mianowicie
1. Grupa GRACZY (nie chce pisać określeń na ta grupę, zabrakłoby epitetów), używająca po kilka mc na combo liderze wpada i zabijają kogo chcą w ilości jakiej chcą przez limit fragow oraz nieudolny regulamin. Jak na takie lvl i liczbę grających liczba fragow jest zrozumiała i mysle ze odpowiednia ale przepaść w dmg/healing/èq/reborny zmienia postać rzeczy, nowi gracze nie maja jak konkurować, a dlaczego ? A dlatego ze większość topki ma po 2-10charow swoich ale i do tego passy do swoich psiapsiol, nawet gdy uda nam się zgnoic takiego peta, po chwili mamy na sobie mass spam atak, byłoby to ok gdyby taki pet musiał mieć friendow, a nie tylko passy do ich postaci i wpaść na 4 mc. Wystarcza 4 osoby żeby na chillu obstawić 24h każdy top spawn.
Mysle ze system pvp powinien zostać bardziej zaostrzony/ograniczony w tym kierunku, większość ludzi mogłaby się łatwiej wyexpic, wary czy tez bitki o sprawny wyglądałby cakowicie inaczej, wyrównałby to szanse guild/ludzi próbujących konkurować z TOP
Druga sprawa są questy, często pomagam nowym graczom w questach, oni po wbiciu 200klvl nie widza, nie wiedza co i jak na tym serwerze jest grane, przeważnie pierwsze próby zrobienia questa to free fragi, zreszta nie ma wiejskiego halo w robieniu questwo, może tak wprowadzić tam nonpvp area?
Czy tez ostatnia sytuacja, próbujemy zrobić spell quest 500k po ilus dniach zbierania ludzi, zgrupowania ich o jednym czasie dostaliśmy sztywno na plecy, ja rozumiem ich strach przed nieuniknionym i fajnie ze matka pozwala im grać nim stop, ale administracja powinna zerknąć na większa grupę graczy niż tylko na bandę niedotrzaskanych dzieci.(ofc i tu bez mc się nie obeszło)
5.