Here you can change website language:

Autor Wątek: Ava, firebomb, mwall i krzaki  (Przeczytany 368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

udziol

Ava, firebomb, mwall i krzaki
« dnia: 23 Styczeń 2025, 18:16:23 »
Działający skrypt, który umożliwia używanie avalanche rune, firebomb rune, magic wall rune i wild growth rune w tym samym czasie, bez zakłóceń.

Poniższe skrypty nie mają dedykowanego okienka, żeby wybrać runę w celu zaoszczędzenia miejsca. Skrypty na mwalla, krzaki i firebomb są tak zrobione, że nie można ich zamienić na inną runę. Skrypt na ava można wymienić na dowolną runę, które będzie castowana co 3 sekundy.





Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał firebomb rune w dane miejsce i kiedy "duże płomienie" zmienią się w "małe płomienie" (jest to około 120 sekund) to skrypt ponownie rzuci firebomb rune w dane miejsce. Skrypt sprawdza co 200ms czy "duże płomienie" nadal są we wskazanym miejscu. Dla mnie ten skrypt głownię się przydaje podczas codziennych bossów, żeby dzieciaki się nie rozpychały.

local holdFirebombHotkey = 'PageDown' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdFirebombText = 'OGJEEN' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdFirebombTextCol = 'white' -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdFirebombTiles = {}
local holdFirebombIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdFirebombHotkey and holdFirebombIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdFirebombTiles, tile)
    if currTile then
      holdFirebombTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdFirebombTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdFirebombTiles, tile)
      holdFirebombTiles[#holdFirebombTiles]:setText(holdFirebombText, holdFirebombTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdFirebomb', 'Fire - Page Down', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
  no money = no honey
    for i = 1, #holdFirebombTiles do
      holdFirebombTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdFirebombTiles, 1)
    end
  end
  holdFirebombIsOn = widget:isOn()
end)

za free to ja pierdole wam dawać skrypty
        return
      end
    end
  end
end)



Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał avalanche rune w dane miejsce co 3 sekundy. Dla mnie ten skrypt głownię się przydaje podczas codziennych bossów. Jest to już stary skrypt także nic nowego tutaj nie ma ale wklejam tak czy siak.

local holdAvaHotkey = 'PageUp' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdAvaText = 'AVAAA' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdAvaTextCol = 'pink'  -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdAvaTiles = {}
local holdAvaIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdAvaHotkey and holdAvaIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdAvaTiles, tile)
    if currTile then
      holdAvaTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdAvaTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdAvaTiles, tile)
      holdAvaTiles[#holdAvaTiles]:setText(holdAvaText, holdAvaTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdAva', 'Ava - PageUp', function(widget)
no money = no honey
    for i = 1, #holdAvaTiles do
      holdAvaTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdAvaTiles, 1)
    end
  end
  holdAvaIsOn = widget:isOn()
end)

za free to ja pierdole wam dawać skrypty
end
    end
  end
end)



Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał wild growth rune w dane miejsce i kiedy krzak zniknie to skrypt ponownie rzuci wild growth rune w dane miejsce. Skrypt sprawdza co 200ms czy krzak nadal stoi we wskazanym miejscu. Dla mnie ten skrypt jest bezużyteczny bo ja ciągle stoję obsrany w temple.

local holdWildHotkey = 'End' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdWildText = 'Hold Krzak' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdWildTextCol = 'green'  -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdWildTiles = {}
local holdWildIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdWildHotkey and holdWildIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdWildTiles, tile)
    if currTile then
      holdWildTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdWildTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdWildTiles, tile)
      holdWildTiles[#holdWildTiles]:setText(holdWildText, holdWildTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdWild', 'Krzaki - END', function(widget)
 no money = no honey
    for i = 1, #holdWildTiles do
      holdWildTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdWildTiles, 1)
    end
  end
  holdWildIsOn = widget:isOn()
end)

za free to ja pierdole wam dawać skrypty
        return
      end
    end
  end
end)



Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał magic wall rune w dane miejsce i kiedy ściana zniknie to skrypt ponownie rzuci magic wall rune w dane miejsce. Skrypt sprawdza co 200ms czy ściana nadal stoi we wskazanym miejscu. Ten skrypt jest również bezużyteczny bo w temple nie można rzucać mwalli..

local holdMwallHotkey = 'Home' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdMwallText = 'MWall' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdMwallTextCol = 'yellow'  -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false

onKeyPress(function(keys)
  if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
    local tile = getTileUnderCursor()
    local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
    if currTile then
      holdMwallTiles[currTile]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, currTile)
    else
      table.insert(holdMwallTiles, tile)
      holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
    end
  end
end)

addSwitch('holdMwall', 'MWall - Home', function(widget)
  widget:setOn(not widget:isOn())
 no money = no honey
      holdMwallTiles[1]:setText('')
      table.remove(holdMwallTiles, 1)
    end
  end
  holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)

za free to ja pierdole wam dawać skrypty
        return
      end
    end
  end
end)

Tak to wygląda w bocie jak jest aktywowane


A tak to wygląda jak sie ma wszystkie cztery aktywowane. W załączniku lepsza jakość jak coś.


Jeżeli chcesz by coś zmienić lub masz jakieś pytania, daj znać poniżej.

Pozdrawiam




« Ostatnia zmiana: 29 Styczeń 2025, 18:34:28 wysłana przez udziol »