Działający skrypt, który umożliwia używanie avalanche rune, firebomb rune, magic wall rune i wild growth rune w tym samym czasie, bez zakłóceń.
Poniższe skrypty nie mają dedykowanego okienka, żeby wybrać runę w celu zaoszczędzenia miejsca. Skrypty na mwalla, krzaki i firebomb są tak zrobione, że nie można ich zamienić na inną runę. Skrypt na ava można wymienić na dowolną runę, które będzie castowana co 3 sekundy.
Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał firebomb rune w dane miejsce i kiedy "duże płomienie" zmienią się w "małe płomienie" (jest to około 120 sekund) to skrypt ponownie rzuci firebomb rune w dane miejsce. Skrypt sprawdza co 200ms czy "duże płomienie" nadal są we wskazanym miejscu. Dla mnie ten skrypt głownię się przydaje podczas codziennych bossów, żeby dzieciaki się nie rozpychały.local holdFirebombHotkey = 'PageDown' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdFirebombText = 'OGJEEN' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdFirebombTextCol = 'white' -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdFirebombTiles = {}
local holdFirebombIsOn = false
onKeyPress(function(keys)
if keys == holdFirebombHotkey and holdFirebombIsOn then
local tile = getTileUnderCursor()
local currTile = table.find(holdFirebombTiles, tile)
if currTile then
holdFirebombTiles[currTile]:setText('')
table.remove(holdFirebombTiles, currTile)
else
table.insert(holdFirebombTiles, tile)
holdFirebombTiles[#holdFirebombTiles]:setText(holdFirebombText, holdFirebombTextCol)
end
end
end)
addSwitch('holdFirebomb', 'Fire - Page Down', function(widget)
widget:setOn(not widget:isOn())
no money = no honey
for i = 1, #holdFirebombTiles do
holdFirebombTiles[1]:setText('')
table.remove(holdFirebombTiles, 1)
end
end
holdFirebombIsOn = widget:isOn()
end)
za free to ja pierdole wam dawać skrypty
return
end
end
end
end)
Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał avalanche rune w dane miejsce co 3 sekundy. Dla mnie ten skrypt głownię się przydaje podczas codziennych bossów. Jest to już stary skrypt także nic nowego tutaj nie ma ale wklejam tak czy siak.local holdAvaHotkey = 'PageUp' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdAvaText = 'AVAAA' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdAvaTextCol = 'pink' -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdAvaTiles = {}
local holdAvaIsOn = false
onKeyPress(function(keys)
if keys == holdAvaHotkey and holdAvaIsOn then
local tile = getTileUnderCursor()
local currTile = table.find(holdAvaTiles, tile)
if currTile then
holdAvaTiles[currTile]:setText('')
table.remove(holdAvaTiles, currTile)
else
table.insert(holdAvaTiles, tile)
holdAvaTiles[#holdAvaTiles]:setText(holdAvaText, holdAvaTextCol)
end
end
end)
addSwitch('holdAva', 'Ava - PageUp', function(widget)
no money = no honey
for i = 1, #holdAvaTiles do
holdAvaTiles[1]:setText('')
table.remove(holdAvaTiles, 1)
end
end
holdAvaIsOn = widget:isOn()
end)
za free to ja pierdole wam dawać skrypty
end
end
end
end)
Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał wild growth rune w dane miejsce i kiedy krzak zniknie to skrypt ponownie rzuci wild growth rune w dane miejsce. Skrypt sprawdza co 200ms czy krzak nadal stoi we wskazanym miejscu. Dla mnie ten skrypt jest bezużyteczny bo ja ciągle stoję obsrany w temple.local holdWildHotkey = 'End' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdWildText = 'Hold Krzak' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdWildTextCol = 'green' -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdWildTiles = {}
local holdWildIsOn = false
onKeyPress(function(keys)
if keys == holdWildHotkey and holdWildIsOn then
local tile = getTileUnderCursor()
local currTile = table.find(holdWildTiles, tile)
if currTile then
holdWildTiles[currTile]:setText('')
table.remove(holdWildTiles, currTile)
else
table.insert(holdWildTiles, tile)
holdWildTiles[#holdWildTiles]:setText(holdWildText, holdWildTextCol)
end
end
end)
addSwitch('holdWild', 'Krzaki - END', function(widget)
no money = no honey
for i = 1, #holdWildTiles do
holdWildTiles[1]:setText('')
table.remove(holdWildTiles, 1)
end
end
holdWildIsOn = widget:isOn()
end)
za free to ja pierdole wam dawać skrypty
return
end
end
end
end)
Po aktywowaniu, poniższy skrypt będziesz rzucał magic wall rune w dane miejsce i kiedy ściana zniknie to skrypt ponownie rzuci magic wall rune w dane miejsce. Skrypt sprawdza co 200ms czy ściana nadal stoi we wskazanym miejscu. Ten skrypt jest również bezużyteczny bo w temple nie można rzucać mwalli..local holdMwallHotkey = 'Home' -- Wybierz sobie jakikolwiek bind chcesz
local holdMwallText = 'MWall' -- Wybierz sobie jaki tekst ma się wyświetlać
local holdMwallTextCol = 'yellow' -- Wybierz sobie jaki kolor ma mieć powyższy tekst
local holdMwallTiles = {}
local holdMwallIsOn = false
onKeyPress(function(keys)
if keys == holdMwallHotkey and holdMwallIsOn then
local tile = getTileUnderCursor()
local currTile = table.find(holdMwallTiles, tile)
if currTile then
holdMwallTiles[currTile]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, currTile)
else
table.insert(holdMwallTiles, tile)
holdMwallTiles[#holdMwallTiles]:setText(holdMwallText, holdMwallTextCol)
end
end
end)
addSwitch('holdMwall', 'MWall - Home', function(widget)
widget:setOn(not widget:isOn())
no money = no honey
holdMwallTiles[1]:setText('')
table.remove(holdMwallTiles, 1)
end
end
holdMwallIsOn = widget:isOn()
end)
za free to ja pierdole wam dawać skrypty
return
end
end
end
end)
Tak to wygląda w bocie jak jest aktywowane A tak to wygląda jak sie ma wszystkie cztery aktywowane. W załączniku lepsza jakość jak coś. Jeżeli chcesz by coś zmienić lub masz jakieś pytania, daj znać poniżej.
Pozdrawiam