Jako iż nie mam porównania z tym co było na poprzedniej edycji, nie wiem co było zmieniane. Mogę zatem wypisać to czego brakowało mi, gdy moja ręka na klawiaturze jeszcze gościła.
1. Proponuję wprowadzić task system. Ale nie taki jak był tu od dawien dawna u tych NPCków, o nie! Taki, żeby taska nie było można zrobić tak łatwo. Nie mówię, że nagroda powinna być jakaś bardzo ważna, co najwyżej jakieś drobniaki czy trochę darmowego doświadczenia. Bardziej ciekawszą rzeczą jest fakt co można tworzyć dla ludzi posiadających daną liczbę tasków. Chociażby dostęp do jakiegoś expowiska czy innego questu (bla bla). Możliwości jest wiele.
2. Drugim ciekawym pomysłem może być wprowadzenie dziennej misji. Pozbieranie jakiś gówienek z jakiś mobków i zaniesienie ich do npc za jakąś skromną nagrodę, nie ma co przesadzać ani z misjami ani z nagrodą, mogłoby to po prostu wpłynąć pozytywnie na monotonie expienia i napierdalania się.
3. Punkty za lvl (nie mylić z pp). Wygląda to mniej więcej tak, że do 100 lvl dostajemy X lvl point, króry potem możemy wymienić na jakiś bonus.
4. Unikalne itemki z potworków (takie które można łączyć) mogłyby stanowić alternatywny rodzaj waluty dla cc i pp. Owe itemki wymieniałoby się na expa, co pozwalałoby wtedy wykorzystać w pełni funkcję autoloota. xD