Here you can change website language:

Autor Wątek: bossy  (Przeczytany 10776 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Krzychu

bossy
« dnia: 02 Luty 2022, 12:05:04 »
@Mrozu
Dzisiejsze bossy są nudne, nie licząc zethara każdy boss jest taki sam i różni się miejscem położenia i tym czy mag ustoi ue czy nie xD
teraz te stone bossy i inne rexory wygladaja tak ze high lvl eki go trapuja i reszta rzuca ava czy targeta na skrypcie nic więcej
Przywrócenie bregona który wymagał jednak troche uwagi gracza aby sie nie wyjebac na plecy byłoby git - bossy by nie były aż takie nudne
oprócz tego mógłbyś dodać jakieś nowe z też jakąś mechaniką która nie działa tak jak napisalem wyzej - eki trapują a reszta bije ava/target na skrypcie.

oprócz bossów weź zrób coś z tym bezużytecznym Msem bo to pada jak gowno jedyny sens tej profesji to isc dobic targeta jak gosc w full trapie jest
« Ostatnia zmiana: 02 Luty 2022, 12:09:32 wysłana przez Krzychu »
 
Osoby które lubią ten post: DYMY

Mrozu

Odp: bossy
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Luty 2022, 13:41:46 »
Tylko, że jak ulepsze bossy, że będą mocne to będzie płacz, że na mckach padają i są w stanie tylko na jednym charze chodzić  :D
Bregona mogę przywrócić w dowolnym momencie, także luz.
 

Krzychu

Odp: bossy
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Luty 2022, 17:49:32 »
mi nie chodzi o to zeby im dmg zwiekszyc
dla porownania bregon mial wszystko na hita i trzeba bylo spawnowac defendery zeby go zblokowac
na RL tibii byl taki boss Loyd czy cos takiego ze trzeba bylo go zabic kilka razy i dopiero wtedy padał - chodzi mi bardziej o cos takiego zeby te bossy sie roznily czyms wiecej niz wygladem,polozeniem i ile biją
jest duzo bossow na RL i moglbys wprowadzic podobne tutaj (dzialajace na takiej samej/podobnej zasadzie) tak jak te "thais" bossy czy ten Leiden z ab
i moglbys wprowadzic jakis loot do tych bossow np szansa na dc 1-100 czy na jakiegos staminera maly procent
byloby git xd
 
Osoby które lubią ten post: Mrozu, SiR mOST, GxC

Vallention

Odp: bossy
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Luty 2022, 20:20:19 »
Mój pomysł nie wiem jak z wykonaniem tego w sensie skryptowym ale fajne urozmaicenie:

-Mad Crab - znikanie i duża szybkość (zanim by się go złapało to chwilę by minęło, co prawda po złapaniu wyglądałoby to podobnie jak Krzychu napisał czyli, że ek tankuje ale początek chociaż inny)

- Stone Boss - respienie np co 30 sekund/minute 1 cyca przez co gracze musieliby jakoś reagować, żeby nie zginąć

- Rexor -teleportacja po tej części mapy co się respi też co dany interwał czasowy, w tedy by można zmniejszyć mu trochę hp, bo by się go tydzień biło ale też trochę urozmaicenie

- Psalm - tutaj taki dość chaotyczny pomysł mam, który za cholere nie wiem czy da się zaimplementować ale np skoro to pająk to może rzucałby sieć na graczy najbliżej niego i ona umożliwiałaby przejście mu po graczach przez co dostałby się do 2 linii graczy itd.

- Zethar może zostać jak jest bo w sumie pvp na nim

- Machinex - skoro laboratoria to może na tej części mapy co on się respi spadałby deszcz chemikaliów co x czasu na całą mapę przez co gracze musieliby szybko wbiec do pz? (coś trochę jak firestone event)

- Pustelnik - teleportuje losowego gracza w jego rangu do pz na wyspie bossow (jak np przeteleportuje jakiegos ek z przodu siebie to moze byc ciekawie)

Niektóre moje pomysły mogą wydawać się dziwne, ale no taka luźna propozycja od mnie - lepsza taka niż żadna. Dodałbym też losowość tych bossów w sensie, żeby nie było ściślę że poniedziałek crab, wtorek stone boss itd tylko losowo 20:30 napis na chacie 'Za 10 minut pojawi się boss na wyspie bossów' a o 20:40 np 'Zethar atakuje piekło'. Też by to trochę urozmaiciło, bo niektórzy to przychodzą już np 20;20 i siedzą na danym respie, w tedy też można bregona wykorzystać do puli losowań. Jak ktoś całe przeczytał to dzięki za uwagę, pozdrawiam ;)
 
Osoby które lubią ten post: SiR mOST, Krzychu

SiR mOST

Odp: bossy
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Luty 2022, 20:35:37 »
Mój pomysł nie wiem jak z wykonaniem tego w sensie skryptowym ale fajne urozmaicenie:

-Mad Crab - znikanie i duża szybkość (zanim by się go złapało to chwilę by minęło, co prawda po złapaniu wyglądałoby to podobnie jak Krzychu napisał czyli, że ek tankuje ale początek chociaż inny)

- Stone Boss - respienie np co 30 sekund/minute 1 cyca przez co gracze musieliby jakoś reagować, żeby nie zginąć

- Rexor -teleportacja po tej części mapy co się respi też co dany interwał czasowy, w tedy by można zmniejszyć mu trochę hp, bo by się go tydzień biło ale też trochę urozmaicenie

- Psalm - tutaj taki dość chaotyczny pomysł mam, który za cholere nie wiem czy da się zaimplementować ale np skoro to pająk to może rzucałby sieć na graczy najbliżej niego i ona umożliwiałaby przejście mu po graczach przez co dostałby się do 2 linii graczy itd.

- Zethar może zostać jak jest bo w sumie pvp na nim

- Machinex - skoro laboratoria to może na tej części mapy co on się respi spadałby deszcz chemikaliów co x czasu na całą mapę przez co gracze musieliby szybko wbiec do pz? (coś trochę jak firestone event)

- Pustelnik - teleportuje losowego gracza w jego rangu do pz na wyspie bossow (jak np przeteleportuje jakiegos ek z przodu siebie to moze byc ciekawie)

Niektóre moje pomysły mogą wydawać się dziwne, ale no taka luźna propozycja od mnie - lepsza taka niż żadna. Dodałbym też losowość tych bossów w sensie, żeby nie było ściślę że poniedziałek crab, wtorek stone boss itd tylko losowo 20:30 napis na chacie 'Za 10 minut pojawi się boss na wyspie bossów' a o 20:40 np 'Zethar atakuje piekło'. Też by to trochę urozmaiciło, bo niektórzy to przychodzą już np 20;20 i siedzą na danym respie, w tedy też można bregona wykorzystać do puli losowań. Jak ktoś całe przeczytał to dzięki za uwagę, pozdrawiam ;)



Zajebisty pomysl, plus dodac to co Krzysiek napisal, jakis % szans, na zlocenie czegos i byloby miod
+ zamienilbym te bossy z gold city, dodac cos na lost city, ale cos sensownego, dajmy przyklad jednego bossa trzeba zabic 5-10 razy, co 1/2h respawn i leci boss doll, badz flowerka, lub cokolwiek innego
« Ostatnia zmiana: 02 Luty 2022, 20:39:05 wysłana przez SiR mOST »
 
Osoby które lubią ten post: vitamins

Alkoholik

  • Zasłużony
  • Mistrz Pióra
  • *
  • Wiadomości: 1874
  • Polubień: 701
  • Reputacja: -158
    • Zobacz profil
Odp: bossy
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Luty 2022, 20:45:09 »
Najwazniejsze wedlug mnie to zwiekszyc hp tych bossow, bo kiedys sie bilo 10-15 minut i spoznialscy dobiegali, a teraz Rexor czy Pustelnik pada w 3 minuty xD


 
Osoby które lubią ten post: vitamins, Krzychu

Vallention

Odp: bossy
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Luty 2022, 20:50:23 »
Najwazniejsze wedlug mnie to zwiekszyc hp tych bossow, bo kiedys sie bilo 10-15 minut i spoznialscy dobiegali, a teraz Rexor czy Pustelnik pada w 3 minuty xD

Myślę, że jakby była jakaś dynamika przy tych bossach takie jakieś przeszkadzacze konkretne np te co napisałem to nawet i to hp mogłoby zostać, ale no musiałoby być ostro ;D
 

Mrozu

Odp: bossy
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Luty 2022, 11:01:00 »
No to zapisałem to sobie do wiosennej aktualizacji, a powiedzcie mi na teraz, który boss najmniej wymaga? To go od razu podmienie na Bregona  :D
 

KapitanBomba

Odp: bossy
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Luty 2022, 11:02:39 »
No to zapisałem to sobie do wiosennej aktualizacji, a powiedzcie mi na teraz, który boss najmniej wymaga? To go od razu podmienie na Bregona  :D
za Machinex go zamień ;]]
 
Osoby które lubią ten post: Vallention

Alkoholik

  • Zasłużony
  • Mistrz Pióra
  • *
  • Wiadomości: 1874
  • Polubień: 701
  • Reputacja: -158
    • Zobacz profil
Odp: bossy
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Luty 2022, 12:39:36 »
No to zapisałem to sobie do wiosennej aktualizacji, a powiedzcie mi na teraz, który boss najmniej wymaga? To go od razu podmienie na Bregona  :D


Machinex/psalm najsłabsze, ale Machinex chyba słabszy.


 
Osoby które lubią ten post: Vallention

SiR mOST

Odp: bossy
« Odpowiedź #10 dnia: 04 Luty 2022, 12:58:06 »
Jak juz sobie cos zapisujesz, to dodaj moba ( slabszy od yetirusa/drakonixa i daje mniej expa ) zeby edeki/msy normalnie mogly bota puscic po 650, bo tak to pizde maja xd
 
Osoby które lubią ten post: Vallention, Alkoholik, Krzychu, DYMY, Nyga Ricz

kernon

Odp: bossy
« Odpowiedź #11 dnia: 04 Luty 2022, 13:42:15 »
Jak juz sobie cos zapisujesz, to dodaj moba ( slabszy od yetirusa/drakonixa i daje mniej expa ) zeby edeki/msy normalnie mogly bota puscic po 650, bo tak to pizde maja xd

Bez kitu +1 magowie to po 600 nie maja gdzie expic tzw. maja ale nie ma szans bić  drakonixow dodanie jakies moba typu drakonix ale slabszego pod magow to dobry pomysl .
 

OMEN KOCUR

Odp: bossy
« Odpowiedź #12 dnia: 04 Luty 2022, 14:21:03 »
Jak juz sobie cos zapisujesz, to dodaj moba ( slabszy od yetirusa/drakonixa i daje mniej expa ) zeby edeki/msy normalnie mogly bota puscic po 650, bo tak to pizde maja xd

niech sobie zaloza/kupia eka, od samego poczatku byl ten problem chyba nie bedziemy go rozwiazywac po 2 latach otsa
 

kernon

Odp: bossy
« Odpowiedź #13 dnia: 04 Luty 2022, 15:29:36 »
Jak juz sobie cos zapisujesz, to dodaj moba ( slabszy od yetirusa/drakonixa i daje mniej expa ) zeby edeki/msy normalnie mogly bota puscic po 650, bo tak to pizde maja xd

niech sobie zaloza/kupia eka, od samego poczatku byl ten problem chyba nie bedziemy go rozwiazywac po 2 latach otsa

to ek/rp lepszy niz ms/ed czyli nie ma sensu nimi grac bo nie mozna expic tam niczym innym niz rpkiem i ekiem bo to op postacie tak ?
 

Omen

Odp: bossy
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Luty 2022, 16:38:51 »
Jak juz sobie cos zapisujesz, to dodaj moba ( slabszy od yetirusa/drakonixa i daje mniej expa ) zeby edeki/msy normalnie mogly bota puscic po 650, bo tak to pizde maja xd

niech sobie zaloza/kupia eka, od samego poczatku byl ten problem chyba nie bedziemy go rozwiazywac po 2 latach otsa

to ek/rp lepszy niz ms/ed czyli nie ma sensu nimi grac bo nie mozna expic tam niczym innym niz rpkiem i ekiem bo to op postacie tak ?

cos za cos, chyba jak idziesz na bitke to nie stoisz magiem w pierwszej lini, kazda profesja jest od czegos